تعمیر آیفون X و ۸ و ۷ را خودتان انجام دهید! | تعمیرات اپل تعمیر آیفون X و ۸ و ۷ را خودتان انجام دهید! | تعمیرات اپل

تعمیر آیفون X و ۸ و ۷ را خودتان انجام دهید! | تعمیرات اپل

اگر از کاربران آیفون X ، آیفون 8 و 8 پلاس یا آیفون 7 و 7 پلاس اپل هستید و بنا به هر دلیل نیاز به تعمیر این گجت ها دارید، این مطالب را از دست ندهید. در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با نحوه انجام تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و 8 پلاس و همچنین آیفون 7 و 7 پلاس اپل صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا ممکن است به تعمیر آیفون X ، 8 یا 7 نیاز داشته باشیم؟

آیفون های اپل گوشی های بسیار با کیفیتی هستند که در طراحی و ساخت آن ها نهایت دقت به عمل می‌آید، اما این مسئله بدان معنا نیست که یک آیفون هیچوقت خراب نشده و نیاز به تعمیر پیدا نمی‌کند. برای مثال آیفون ها ضد ضربه نیستند که با افتادن از دست شما ال سی دی آن ها نشکند یا باتری آیفون ها از جنس متفاوتی نیست که مرور زمان با افت توان و ظرفیت شارژدهی مواجه نشود. در خیلی از موارد هم حتی آیفون ها به مرور و با استفاده کاربر دچار مشکل می‌شوند و متاسفانه بروز این مسائل و مشکلات اجتناب ناپذیر است. بنابراین تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 یک مسئله کاملا طبیعی است و هر کاربری ممکن است بنا به دلایل مختلف به این مسئله نیاز پیدا کند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | میدان فردوسی، ساختمان تجارت جهانی فردوسی، طبقه 1، پلاک 161

 

تعمیر آیفون X و 8 و 7 را خودتان انجام دهید! | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض ال سی دی تمامی مدل‌های آیفون اپل

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض گلس یا شیشه شکسته تمامی مدل‌های آیفون اپل

 

حساسیت تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 بالاست!

پیش از هر چیز باید بگوییم که حساسیت تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 بسیار بالاست. طبیعی است که در این بین حساسیت تعمیر آیفون X از آیفون های 8 و 8 پلاس و همچنین 7 و 7 پلاس بیشتر باشد و به همین صورت حساسیت تعمیر آیفون های 8 و 8 پلاس از آیفون های 7 و 7 پلاس بیشتر خواهد بود، چون هرچه آیفون مورد نظر جدیدتر باشد، تعمیر آن دشوارتر و هزینه‌بردارتر خواهد شد. قطعات سخت افزاری آیفون ها با حساسیت خاصی در کنار هم چیده شده‌اند و این مسئله سبب می‌شود تا برای تعمیر آن ها نیاز به دقت بالایی وجود داشته باشد و مراحل تعمیر گوشی حتما با توجه به استانداردهای خاصی در پیش گرفته شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | میدان فردوسی، ساختمان تجارت جهانی فردوسی، طبقه 1، پلاک 161

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

اما آیا این امکان وجود دارد که شخصا تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 را انجام دهیم؟ با دسترسی به ابزارهای پایه‌ای که برای تعمیرات موبایل به آن ها نیاز خواهید داشت و طی کردن استانداردها و مراحل لازم برای تعمیرات آیفون می‌توانید شخصا تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 را انجام دهید. یعنی انجام تعمیرات روی آیفون های اپل کار خیلی عجیب و سختی نیست و فقط به دلیل حساسیت بالایی که دارد به دقت زیادی نیازمند خواهد بود. به بیان دیگر انجام تعمیرات آیفون X، 8 و 7 کار خیلی سختی نیست و برای موفق عمل کردن در آن کافیست که از استانداردها و مراحل خاصی پیروی کنید. تیم تحریریه موبایل کمک با ارائه آموزش های مرحله به مرحله و دقیق انواع روش های تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 را به صورت تصویری تدوین و ارائه کرده که در مرحله بعد بیشتر در مورد این آموزش ها صحبت خواهیم کرد.

چگونه شخصا تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 را انجام دهیم؟

همانطور که اشاره داشتیم با دسترسی به لوازم پایه‌ای تعمیر موبایل و طی کردن مراحل خاصی می‌توانید تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 را بدون مشکل انجام دهید. برای انجام این کار توصیه می‌کنیم از راهنمای تعمیراتی که توسط تیم تحریریه موبایل کمک تدوین شده استفاده به عمل آورید:

 

 

تعمیر آیفون X و 8 و 7 را خودتان انجام دهید! | گارانتی اپل

 

با طی کردن مراحلی که برای انجام هر یک از تعمیرات لازم بر روی گوشی های نام برده شده شرح داده شده‌اند می‌توانید شخصا از پس انجام تعمیر آیفون بر آیید. اما اگر بنا به هر دلیل در حین تعمیر گوشی با مشکل مواجه شدید یا نتوانستید آن را تعمیر کنید چه می‌شود؟ آیا ضرری چند میلیون تومانی به شما وارد خواهد شد؟ خوشبختانه اینطور نیست و موبایل کمک تحت هر شرایط می‌تواند به یاری شما بشتابد.

 

تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 با گارانتی اپل

اما اگر بنا به هر دلیل در حین تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 به مشکل برخوردید یا تمایلی ندارید که شخصا تعمیر آیفون های مذکور را انجام دهید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک برای انجام این کار استفاده به عمل آورید. موبایل کمک تحت هر شرایط آیفون معیوب شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت ممکن تعمیر خواهد کرد. مراحلی که باید برای استفاده از خدمات موبایل کمک به منظور تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 طی کنید به شرح زیر است:

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | میدان فردوسی، ساختمان تجارت جهانی فردوسی، طبقه 1، پلاک 161

 

  • ثبت سفارش تعمیر: در قدم اول باید سفارش تعمیر آیفون مورد نظرتان را به ثبت برسانید. ثبت سفارش تعمیر از طریق سایت موبایل کمک یا نمایندگی های موبایل کمک و همچنین از طریق برقراری تماس با شماره‌ی 75147-021 امکانپذیر خواهد بود.

 

  • اعزام پیک:  پیک موبایل کمک به محل اعزام شده و گوشی را از شما تحویل گرفته و به شرکت ارجاع می‌دهد تا تعمیرات لازم روی آن انجام شوند. شما باید چند دقیقه منتظر باشید تا پیک به آدرس شما اعزام شود.

 

تعمیر آیفون X و 8 و 7 را خودتان انجام دهید! | گارانتی اپل

 

  • تعمیر آیفون: کارشناسان موبایل کمک ظرف کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر آیفون X ، آیفون 8 یا آیفون 7 را انجام خواهند داد و بعد از تعمیر چند ساعتی گوشی را تست می‌کنند تا تحویل دستگاه به شما با خیال راحت انجام شود.

 

  • تحویل آیفون به شما و ضمانت تعمیر: در مرحله آخر هم آیفون با ضمانت اصالت قطعه در اختیار شما قرار داده می‌شود. می‌توانید بدون مشکل از گوشی خود استفاده کرده و از سرعت عمل بالای سرویس موبایل کمک لذت ببرید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | میدان فردوسی، ساختمان تجارت جهانی فردوسی، طبقه 1، پلاک 161

 

بنابراین تحت هر شرایط می‌توانید تعمیر آیفون X ، تعمیر آیفون 8 و تعمیر آیفون 7 را به موبایل کمک واگذار کنید و از سرعت عمل بالا و کیفیت سرویس موبایل کمک لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X

جمع‌بندی

بنابراین تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 کار بسیار حساس و دقیقی است که باید با توجه به استانداردهای خاص و طی کردن مراحل دقیقی انجام شود، اما این مسئله بدان معنا نیست که شما شخصا قادر به تعمیر گوشی های نام برده شده نیستند. طی با توجه به نکات خاص و طی کردن دقیق مراحلی که ما در آموزش های تعمیر آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 شرح داده‌ایم، شما هم قادر به تعمیر آیفون ها خواهید بود. اما اگر تحت هر شرایط برای انجام تعمیرات آیفون دچار مشکل شدید، همیشه می‌توانید روی خدمات و سرویس موبایل کمک حساب کنید و با ثبت سفارش تعمیر موبایل، انجام تعمیرات آیفون را به ما واگذار نمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7

قطعات آیفون 8

قطعات آیفون X

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل