تعمیر گوشی آیفون ۶ آب خورده تعمیر گوشی آیفون ۶ آب خورده

تعمیر گوشی آیفون ۶ آب خورده

اگر آیفون 6 شما در تماس با آب قرار گرفت و دچار مشکل شد، نگران نباشید. همیشه نیاز به خرید گوشی جدیدی نیست.. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون 6 آب خورده را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر آیفون 6 آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا آیفون 6 اپل در برابر آب خوردگی بسیار حساس است؟

آیفون 6 از استاندارد ضد آب پشتیبانی نمی‌کند و بدنه آن ضد آب طراحی نشده است. پشتیبانی از استانداردهای ضد آب در دوره‌ای که اپل آیفون 6 را معرفی کرد چندان شایع نبود، به همین دلیل این گوشی از ویژگی مذکور بهره نمی‌برد. بنابراین اگر آیفون 6 در تماس با آب قرار بگیرد، آب می‌تواند از درزهای بدنه آن و حتی بخش هایی مثل سوکت شارژ، سوراخ های اسپیکر یا درزهای دکمه پاور، ولوم و غیره به داخل موبایل نفوذ کند. به محض اینکه آب با مدار ها و قطعات الکترونیکی آیفون 6 برخورد کند، به دلیل رسانا بودن منجر به ایجاد اتصال کوتاه می‌شود و این مسئله آسیب جدی به گوشی موبایل و قطعات آن وارد خواهد کرد. به همین دلیل است که آیفون 6 اپل در برابر آب خوردگی بسیار حساس بوده و زیاد در اثر این مسئله نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

تعمیر آیفون 6 آب خورده را با هزینه کم

مراحل ابتدایی برای تعمیر آیفون 6 آب خورده چیست؟

اگر آیفون 6 شما با آب در تماس قرار گرفت باید هرچه سریع تر آن را از آب خارج کنید و با یک حوله یا پارچه مناسب سطح بدنه دستگاه را کاملا خشک نمایید. به هیچ وجه در این مرحله نباید دکمه های فیزیکی دستگاه را فشار دهید، پس به فکر تست کردن سالم بودن گوشی نباشید. خشک کردن بدنه آن را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. بعد از اینکه بدنه گوشی کاملا خشک شد، با فشرد دکمه پاور ببینید که آیا گوشی در حالت روشن قرار دارد یا خاموش شده است! اگر گوشی روشن شد آن را کاملا خاموش کنید. سپس گوشی را برای مدت زمان 48 ساعت در کیسه برنج قرار دهید. بعد از 48 ساعت گوشی را خارج و عملکرد آن را بررسی کنید. برای آشنایی دقیق تر با مراحلی که باید در صورت آب خوردگی آیفون طی شوند به مطالعه مقاله تعمیر گوشی موبایل آب خورده در چهار مرحله ساده بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۶ 

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

 

شانس تعمیر آیفون 6 آب خورده چقدر است؟

اگر آیفون 6 شما در اثر آب خوردگی کاملا خاموش شود، شانس تعمیر آن با قرار دادن دستگاه در داخل کیسه برنج بسیار کم خواهد بود. در این حالت باید گوشی را برای تعمیر به دست تعمیرکار مجربی بسپارید که تک تک قطعات سخت افزاری دستگاه را مورد بررسی قرار داده و موارد معیوب را تعویض کند. اما احتمال تعمیر آیفون 6 آب خورده ای که در اثر تماس با آب همچنان روشن می‌شود با استفاده از کیسه برنج بیشتر خواهد بود. دقت داشته باشید که شدت آب خوردگی و مدت زمانی که آیفون با آب در تماس بوده نقش بسیار مهمی در افرایش یا کاهش شانس تعمیر آیفون 6 آب خورده ایفاء می‌کند.

 

برای تعمیر آیفون 6 آبخورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

هزینه تعمیر آیفون 6 آب خورده چقدر است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در حین تعمیر آیفون 6 آب خورده ایجاد می‌شود مربوط به هزینه تعمیر است. متاسفانه نمی‌توان هزینه مشخصی را به عنوان هزینه تعمیر آیفون 6 آب خورده در نظر گرفت. زمانی که آیفون در اثر آب خوردگی دچار اختلال عملکرد می‌شود باید دستگاه باز شود و اجزای سخت افزاری آن به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرند. بدیهی است که هرچه تعداد قطعات سخت افزاری سوخته و معیوب شده دستگاه بیشتر باشد، هزینه بیشتری هم باید صرف تعمیر دستگاه شود. بنابراین هزینه تعمیر آیفون 6 آب خورده هیچوقت قبل از باز کردن گوشی و بررسی آن قابل تخمین نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6

 

تعمیر آیفون 6 آب خورده را با هزینه کم

 

چگونه تعمیر آیفون 6 آب خورده را با کمترین هزینه انجام دهیم؟

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون 6 آب خورده و یا کلیه تعمیرات آیفون های اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک از جدیدترین متدها و ابزارهای تعمیر برای راه اندازی آیفون هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند استفاده به عمل می‌آورند. هزینه‌ای که در موبایل کمک برای تعمیر آیفون 6 آب خورده پرداخت خواهید کرد بسیار ناچیزتر از هزینه‌ای خواهد بود که در بازار آزاد از شما دریافت می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعمیر آیفون 6 آب خورده در موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل