۱۰ بهترین برنامه ساخت عکس گرید یا چهارخونه اینستاگرام

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که امکان ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را فراهم می‌کنند. الگوی گرید سبب می‌شود تا یک عکس با چند مربع مختلف و تبدیل شود و به صورت یکپارچه اما در مربع های جداگانه به نمایش در آید. در ادامه این مطلب به معرفی 10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

این روزها ارسال عکس های با الگوی گرید (Grid Layout) در اینستاگرام بسیار شایع شده است. عکس با الگوی گرید در واقع عکسی است که به چند چهارخانه و قطعات مجزا تقسیم شده و هر یک از خانه های آن می‌توانند یک عکس یا پست مستقل اینستاگرام باشند. برنامه های زیای وجود دارند که قابلیت ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را ارائه می‌کنند. اما به نظر شما بهترین برنامه ها برای انجام این کار کدامند؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

ما در این مقاله قصد داریم لیستی از 10 مورد از بهترین برنامه های ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را به شما عزیزان معرفی کنیم. ضمنا لینک دانلود هر یک از برنامه های مذکور هم در پایان توضیحات هر بخش ارائه شده است. چنانچه در رابطه با هر یک از اپلیکیشن های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن 9Square

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

برنامه 9Square یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید از آن برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) استفاده کنید. این برنامه قابلیت تبدیل عکس ها به نه خانه مربع شکل را ارائه می‌کند. برنامه مذکور به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است. برای دانلود برنامه 9Square می‌توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه 9Square از گوگل پلی استور

دانلود برنامه 9Square از اپ استور

تعمیرات موبایل

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن 9Cut

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

یکی دیگر از برنامه های بسیار خوب و کاربردی که می‌توانید از آن برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام (Grid Layouts) استفاده کنید، برنامه 9Cut است. برنامه مذکور رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و شما به راحتی با آن می‌توانید تصاویر چهارخانه مورد نظرتان را ساخته و در اینستاگرام اشتراک گذاری کنید. خوشبختانه برنامه 9Cut با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه 9Cut از اپ استور

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن PhotoSplit

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

اپلیکیشن سومی که به شما معرفی می‌کنیم، برنامه PhotoSplit است. این اپلیکیشن هم رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و خیلی راحت امکان ساخت عکس های گرید اینستاگرام را فراهم می‌کند. با بکارگیری این برنامه خیلی راحت می‌توانید در پروفایل اینستاگرام خود یک عکس را در قابل چند پست به صورت چهارخانه های جداگانه ارسال کنید و یک اثر هنری جالب را خلق نمایید. اپلیکیشن PhotoSplit با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه PhotoSplit از گوگل پلی استور

دانلود برنامه PhotoSplit از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن Insta Squares

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

متاسفانه اپلیکیشن Insta Squares با سیستم عامل آی او اس سازگاری ندارد و فقط شامل نسخه اندرویدی می‌شود. این برنامه کارآمد هم به راحتی امکان ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را فراهم کرده و قابلیت ارسال این عکس ها در پروفایل اینستاگرام را دارد. البته بدین منظور با مثل اغلب برنامه های مشابه دیگر، عکس های چهارخانه تولید شده را در حافظه گوشی ذخیره و سپس به صورت جداگانه در اینستاگرام پست کنید. برای دانلود برنامه Insta Squares می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه Insta Squares از گوگل پلی استور

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن Grids – Feed Banner Pics

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

این بار نوبت به اپلیکیشن کارآمدی می‌رسد که شامل نسخه آی او اسی بوده و از اندروید پشتیبانی نمی‌کند! برنامه Grids – Feed Banner Pics یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که قابلیت ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را ارائه کرده می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید خیلی راحت عکس مورد نظرتان را به چهارخانه های کوچک تبدیل کرده و در قالب چند پست در پروفایل اینستاگرامتان ارسال کنید.

دانلود برنامه Grids – Feed Banner Pics از اپ استور

تعمیرات اپل

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن PicSlit

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

اپلیکیشن PicSlit از آن دسته برنامه های کاربردی است که بعد از ساخت الگوی گرید اینستاگرام (Grid Layout) امکان اشتراک گذاری مستقیم آن ها در اینستاگرام را با یک لمس ساده فراهم می‌کند. سهولت استفاده از این برنامه از نقاط قوت آن است اما متاسفانه رابط کاربری آن چندان چنگی به دل نمی‌زند. اپلیکیشن PicSlit با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

دانلود برنامه PicSlit از گوگل پلی استور

دانلود برنامه PicSlit از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XR

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن Photo Grids : Make Pic Tiles

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

یکی دیگر از بهترین برنامه هایی که می‌توانید از آن برای ساخت الگوی گرید در اینستاگرام یا همان عکس های چهارخانه استفاده کنید، برنامه Photo Grids : Make Pic Tiles است. این برنامه فقط با سیستم عامل iOS اپل سازگاری دارد و متاسفانه نتوانستیم آن را در گوگل پلی استور پیدا کنیم. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و در عین حال ساده طراحی شده است و کاربر به خوبی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

دانلود برنامه Photo Grids : Make Pic Tiles از اپ استور

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن Giant Square for Instagram

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

اگر به دنبال یک برنامه کارآمد هستید که علاوه بر امکان ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) قابلیت های دیگری همچون اضافه کردن افکت و غیره را هم ارائه کند، توصیه می‌کنیم برنامه Giant Square for Instagram را از دست ندهید. این اپلیکیشن با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و خیلی راحت می‌توان از آن برای ساخت Grid Layouts اینستاگرام یا همان الگوهای گرید (عکس های چهارخانه) استفاده کرد.

دانلود برنامه Giant Square for Instagram از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Giant Square for Instagram از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ A80

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن Tile Pic

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

برنامه Tile Pic فقط شامل نسخه آی او اسی می‌شود، بنابراین کاربران گوشی های اندرویدی قادر به استفاده از این اپلیکیشن نخواهند بود. این برنامه امکان ساخت الگوی گرید اینستاگرام را به شیوه بسیار راحتی فراهم کرده و رابط کاربری بسیار خوبی دارد. عملکرد برنامه سریع است و تمام قابلیت های ن به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار داده می‌شوند.

دانلود برنامه Tile Pic از اپ استور

تعمیرات اپل

بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام : اپلیکیشن grid-it – instagram tiling

10 بهترین برنامه ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه)

اگر از کاربران سری آیفون یا آیپدهای اپل هستید، شک نکنید که برنامه grid-it – instagram tiling یکی از بهترین ابزارهای موجود برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) است. این برنامه رابط کاربری بسیار خوبی و روانی دارد و به بهترین شکل ممکن امکان اشتراک گذاری عکس های چهارخانه یا گرید ساخته شده را در اینستاگرام فراهم می‌کند. متاسفانه این اپلیکیشن با اندروید سازگاری ندارد.

دانلود برنامه grid-it – instagram tiling از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 8 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین برنامه های ساخت ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) یا Grid Layouts پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از اپلیکیشن های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 6

قیمت دوربین جلو آیفون SE

قیمت دوربین پشت iPhone XS Max

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سمیه آذلش
سمیه آذلش
3 سال گذشته

سلام خسته نباشید سوالم اینه که من لگوی اینستا رو به صورت چهار خونه پست کردم الان وقتی پست جدید میزارم پستها جابجا میشه و چهار خونه بهم میریزه باید چکار کنم؟

علی
علی
3 سال گذشته

سلام وقت شما بخیر ببخشید یک سوالی برام پیش اومده مبنی بر اینکه زمانیکه پست های اینستاگرامی رو به صورت گرید میزاریم چون عکس ها تکه تکه میشه و برای فالوور ها در قسمت هوم پیج خود میبینند ممکن هست در طول درزار مدت کلافه بشن و خود همین باعث ریزش فالوور بشه آیا راهی هست که زمانیکه این نوع پست گذاری میشه پست ها برای فالوور ها نمایش داده نشه اینطور در صفحه خانگی خودشون یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید.

عباس
عباس
6 سال گذشته

سلام‌مهندس‌خوبه‌تشکر