بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون

در دنیای دیجیتال، ریکاوری یا بازیابی اطلاعات هارد گوشی آیفون باعث شده که افراد برای ریکاوری اطلاعات شخصی خود به بازیابی اطلاعات خود نیاز داشته باشند. بنابراین وقتی شما گوشی اپل خود را به یک وسیله، برای ذخیره اطلاعات خود تبدیل می کنید و تمام  داده های شخصی خود را از قبیل لیست مخاطبان، عکس و ویدئو ها را در آن ذخیره می کنید این حق را دارید که نسبت به ریکاوری هارد گوشی و مقدار اطلاعاتی که بازیابی می شوند نگران باشید و حتی شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می توانیم از اطلاعات گوشی اپل خود قبل از حذف (Delete) شدن کامل آن ها، بکاپ (Back up) بگیریم. برای یافتن پاسخ سوالات خود با موبایل کمک همره باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

از آنجایی که کاربران گوشی های اپل، مایل هستند که از اطلاعات شخصی خود همیشه یک بکاپ داشته باشند و نگرانی خود را در مورد حذف اتفاقی داده های گوشی‌شان کاهش بدهند، به دنبال روشی هستند که بتوانند قبل از وقوع هر گونه فاجعه ای (حذف تمامی داده های موبایل)، یک رونوشت از اطلاعات شخصی خود، داشته باشند. برای همین، شرکت اپل، برای گوشی های آیفون تولید شده خود این امکان را فراهم کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند از داده های تلفن همراه خود بکاپ بگیرند. برای دسترسی به این سرویس، کافی است به بخش Settings موبایل رفته و گزینه iCloud را انتخاب کنید تا لیستی از داده هایی که می توانید از آن ها بکاپ بگیرید برای شما باز شود. سپس برای گرفتن بکاپ از هر بخش (عکس، ویدئو، لیست مخاطبین و تقویم) گزینه مورد نظر را زده و به راحتی مراحل بکاپ گیری را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برای بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون اپل چکار باید کرد؟

برای بازیابی یا ریکاوری هارد گوشی آیفون، کاربران می توانند از نرم افزارها یا اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای بازیابی اطلاعات از دست رفته خود استفاده کنند. اما به دلیل اینکه ممکن است ریکاوری با این نرم افزارها (نرم افزار های بازیابی هارد گوشی)، باعث شود که بازیابی اطلاعات حذف شده به صورت ناقص از روی هارد موبایل انجام گیرد . پیشنهاد می کنیم که برای برگردوندن اطلاعات حذف شده خود از روی گوشی، به مراکزی که در این حوزه متخصص هستند مراجعه کنید.

 

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون | گارانتی اپل

نحوه بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون اپل با استفاده از نرم افزارهای بازیابی

برای بازیابی هارد موبایل آیفون، فرض می کنیم که شما برای ریکاوری گوشی آیفون از نرم افزاری به اسم Enigma Recovery استفاده می کنید. در این صورت مسیری که شما برای ریکاوری هارد گوشی اپل باید دنبال کنید از طریق مراحل زیر باشد:

  1. ابتدا از طریق اینترنت نرم افزار Enigma Recovery را دانلود یا بارگیری کنید.
  2. موبایل شکسته را از طریق کابل، به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید.
  3. نوع دستگاه را از روی نرم افزار iphone انتخاب کرده و پس از آن داده ها یا اطلاعاتی را که برای ریکاوری نیاز دارید انتخاب کنید.
  4. در آخر به راحتی می توانید عکس، ویدئو، اسناد شخصی خود را ذخیره یا ریستور نمایید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

چه عواملی سبب می‌گردد که اطلاعات گوشی آیفون حذف شوند؟

این که چه اقداماتی سبب می شود که اطلاعات توی گوشی های آیفون حذف شوند دلایل متفاوتی دارد. اما در کل اگر گوشی شما ویروسی شود و آنتی ویروس قوی روی گوشی شما نصب نشده باشد. ممکن است که اطلاعات موبایل به علت وجود این بدافزار ها (ویروس های گوشی) پاک شوند. و یا اینکه، اگر موبایل دچار ضربه خوردگی شدیدی شود به حدی که هارد تلفن آسیب ببیند این احتمال وجود خواهد داشت که اطلاعات شخصی شما از هارد پاک شود و شما مجبور شوید برای ریکاوری هارد آیفون به دنبال مراکز معتبر تعمیر موبایل یا نرم افزار هایی که در بازار یا اینترنت برای ریکاوری گوشی ها موجود هستند، باشید.

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون | گارانتی اپل

بیشتر بخوانید : تعمیر آیفون Pro Max 11 اپل

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون اپل بعد از سوختن هارد

متاسفانه بعد از سوختن هارد موبایل اپل، احتمال ریکاوری یا بازیابی اطلاعات شخصی به درصد خیلی پایینی می رسد و اگر شما بخواهید بعد از سوختن هارد گوشی دوباره گوشی خود را تعویض و از آن استفاده کنید. باید به دنبال یک هارد صد در صد اورجینالی باشید که بتونید هارد سوخته گوشی را با یک هارد نو عوض کنید. بنابراین اگر خواستید هارد موبایل را تعویض کنید باید به مکان هایی مراجعه کنید که برای تعویض هارد موبایل، از قطعات اورجینال و تعمیرکاران مجرب و ماهر استفاده می کنند.

 

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون | گارانتی اپل

 

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی اپل بعد از تعویض مادربرد

بازیابی اطلاعات گوشی های اپل بعد از تعویض مادربرد، از قبیل سوالاتی است که دارندگان گوشی های اپل همواره از نمایندگان رسمی اپل پرسیده اند و در خصوص یافتن پاسخ آن، همواره کنجکاو بوده اند و هستند. بنابراین، اگر شما هم در مورد ریکاوری داده های شخصی گوشی آیفون بعد از تعویض مادربرد نگران هستید باید بگوییم که، متاسفانه به علت اینکه نمایندگان رسمی گوشی های اپل در ایران خیلی کم است و حتی شاید هم اصلا موجود نباشد، بازیابی اطلاعات بعد از تعویض مادربرد گوشی، کاری بسیار سخت و حساسی بوده که تنها از عهده افراد متخصص و مجرب بر می آید. اما با این وجود، اگر به دنبال این نوع بازیابی اطلاعات بعد از تعویض ماردبرد گوشی اپل خود هستید، باید مراحل زیر را با حساسیت و دقت بالایی انجام بدید.

 

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون | گارانتی اپل

 

  • ابتدا مادربرد آسیب دیده گوشی را جدا کنید.
  • تراشه EEPROMA و A همچنین NADND FLASH MEMORY را از روی برد آسیب دیده بردارید. البته تمام دقتتون را به کار ببرید که هنگام جداسازی، قطعات آسیب نبیند.
  • با استفاده از پاک کننده ها (همانند PCB یا کلفون) قطعات جداشده رو تمیز کنید.
  • پروسه BGA (آرایه شبکه توپی) را انجام داده و آرایه مدارهای مورد نظر را دوباره احیا کنید.
  • تمام قطعاتی که در مرحله دوم جدا شده را بعد از جدا کردن از قطعات از روی برد جدید، روی برد نو نصب کنید.
  • در آخر، ماردبرد جدید به  همراه قطعات قدیمی گوشی را، روی موبایل خود نصب کنید.

ویژگی مراکز، برای بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون اپل

همانطور که از مطالب بالا می شود فهمید، ریکاوری اطلاعات درون هارد، تعویض و یا تعمیر هارد موبایل آیفون، نیازمند مهارت خاصی است که افراد عادی نمی توانند در انجام آن توانا باشند. بنابراین با مراجعه به مراکزهای توانمند، خیال خود را جهت تعمیر هارد گوشی آیفون یا بازیابی تمام اطلاعات آن، می توانید آسوده کنید.

 

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون

 

نکته آخر:

کارشناسان ریکاوری هارد اپل یا آیفون، از دارندگان گوشی های اپل خواسته اند که تا جایی که ممکن است برای ریکاوری داده های دیلیت شده از روی هارد تلفن، از نرم افزارهای عمومی که در اینترنت یا بازار موبایل هست، استفاده نکنند. چرا که به عقیده آنان، ریکاوری هارد تلفن، از طریق نرم افزار ها و اپلیکشن های موجود، باعث می شود که نه تنها بخشی از داده های موجود در مموری بازیابی نشوند بلکه ممکن است با این اقدام شانس بازیابی مجدد داده ها در آن بخش از حافظه کم شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

نمایندگی تعمیرات گوشی های آیفون و دیگر گوشی ها

شما می توانید تعمیر آِیفون و تعویض قطعات گوشی های اپل (apple) و سایر تعمیرات سخت افزاری گوشی های خود را به دست تعمیرکاران مجرب و ماهر موبایل کمک بسپارید. چرا که این مجموعه به علت استفاده از قطعات صد در صد اورجینال و دادن گارانتی و مهلت تست گوشی بعد از تعمیر و تعویض قطعات گوشی، در بین کاربران خویش، محبوبیت خاصی را بدست آورده است.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

 

لینک های مفید: خرید قطعات موبایلقطعات گوشی آیفون 8قطعات گوشی آیفون اس ای | قیمت موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل