معرفی ۱۰ بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش سوم)

بازی رایگان و جذاب آیفون

پیش از این دو بخش از مقاله معرفی بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل خدمتتان ارائه شد. در این مقاله هم 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل را معرفی می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

انجام بازی در آیفون و آیپدهای اپل لذت خاصی دارد. آیفون و آیپدهای اپل از نظر قابلیت پردازشی محصولاتی قدرتمند هستند و این موضوع سبب می‌شود تا قابلیت اجرای بازی های بسیار جذابی را داشته باشند. البته همواره بازی های جذاب، آن دسته از بازی هایی نیستند که از نظر گرافیک قدرتمند بوده و حجم بالایی دارند. در برخی از شرایط یک بازی ساده با گرافیک پیکسلی هم می‌تواند اعتیادآور باشد و جذابیت فوق‌العاده‌ای ارائه کند. در این بین مسئله رایگان بودن بازی ها یک موضوع حائز اهمیت است، چرا که اغلب ما ایرانی‌ها به طور پیش‌فرض قادر به پرداخت هزینه‌های خرید بازی از اپ استور (App Store) نیستیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

این موضوع سبب شد که ما دست به اقدام شده و سعی کنیم تا 70 نمونه از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان آیفون و آیپدهای اپل را به شما عزیزان معرفی کنیم. پیش از این در دو مقاله که با استفاده از لینک‌های فوق قادر به مطالعه آن‌ها خواهید بود، به معرفی 20 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل پرداخته بودیم و حال قصد داریم که در بخش سوم این سری از مقالات هم به معرفی 10 نمونه دیگر از بازی های رایگان و جذاب موجود برای دستگاه‌های آی او اسی اپل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Easy Joe World

بازی رایگان و جذاب آیفون

در بازی Easy Joe World شما نقش یک خرگوش سبز را ایفاء می‌کنید و باید به ماجراجویی بپردازید و از موانع موجود عبور کنید. موانعی که در بازی Easy Joe World ارائه شده‌اند بیشتر حالت فکری دارند، بنابراین شما باید برای عبور از این منابع دقت کنید و با تفکر دقیق از آن‌ها عبور کنید. محیط بازی از نظر گرافیکی چندان قدرتمند نیست و در مجموعه شما با محیطی دو بعدی و عموما سبز و بنفش رنگ مواجه هستید. به صورت کلی بازی Easy Joe World می‌تواند یکی از بهترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار آید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Fairway Solitaire

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Fairway Solitaire هم یک بازی رایگان و بسیار جذاب است که سبک کارتی را به همراه دارد. در این بازی داستان خنده‌دار یک موش کوهی روایت می‌شود که کارت‌های زیادی را از دست داده است. در جریان بازی، گیمر باید با کنار هم قرار دادن کارت‌ها به انتخاب چوب گلف مناسب بپردازد و سعی داشته باشد که توپ گلف را در روزنه مورد نظر بیاندازد. بدین منظور باید سعی کنید تا کارت‌های بخش فوقانی را با کارت‌های بخش بالایی هم‌تراز کنید و به این صورت کارت‌های بیشتری را حذف نمایید. به طور کلی برای یادگیری این بازی باید کمی زمان صرف کنید و با مراحل و اهداف آن بیشتر آشنا شوید، اما در هر حال این بازی یکی از بهترین بازی های رایگان کنونی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Fairway Solitaire از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Frisbee Forever 2

بازی رایگان و جذاب آیفون

همانطور که از نام این بازی مشخص است، در این بازی پرتاب بشقاب پرنده یا همان جسمی که به آن فریز بی گفته می‌شود از طریق گوشی هوشمندتان امکانپذیر خواهد شد. در بازی Frisbee Forever 2 شما باید سعی داشته باشید تا یک بشقاب پرنده را از بین مسیرهای پر پیچ و خم عبور دهید و در عین حال جوایز مختلف موجود در مسیرتان را جمع آوری کنید. این بازی بدون تردید شما را مجذوب خود می‌کند و می‌تواند یک بازی اعتیادآور باشد.

دانلود بازی Frisbee Forever 2 از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Go To Gold 2

بازی رایگان و جذاب آیفون

یکی دیگر از بازی های رایگان و جذاب موجود برای آیفون و آیپدهای اپل، بازی Go To Gold 2 است. این بازی در عین سادگی می‌تواند ساعت‌ها شما را جذب خود کند. در بازی Go To Gold 2 شما باید از قدرت تفکر خود استفاده کنید و با جابجا کردن موانع و مجسمه‌های موجود بتوانید طلاهای پنهان شده در هر مپ را بیابید. این بازی بسیار جذاب است و بی‌شک شما از انجام آن لذت خواهید برد. بازی Go To Gold 2 در حال حاضر یکی از بهترین بازی های رایگان و جذاب موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود نمایید.

دانلود بازی Go To Gold 2 از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: HEIST

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی ساده HEIST کاملا سبک کلاسیک بازی های قدیمی کنسول‌هایی همچون سگا را به همراه دارد. هدف اصلی گیمر در این بازی، دزدی کردن از بانک و جمع‌آوری سکه‌ها در طول مسیر است و نهایتا رسیدن به یک بالون است که باید با استفاده از آن سرقت خود را تکمیل کرده و از محل انجام سرقت دور شوید. این بازی علیرغم محیط ساده‌ای که دارد می‌تواند یک بازی کاملا اعتیادآور باشد. توصیه می‌کنیم که حتما بازی HEIST را در آیفون یا آیپدتان نصب و از انجام آن لذت ببرید.

دانلود بازی HEIST از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: High Risers

بازی رایگان و جذاب آیفون

یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده و رایگانی که توصیه می‌کنیم حتما آن را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید، بازی High Risers نام دارد. این بازی شاید از نظر گرافیکی بازی قدرتمندی نباشد اما از نظر گیم پلی یک بازی جذاب و سرگرم کننده است. در بازی High Risers شما باید از ساختمان‌ها و دیوارهای مختلف بالا بروید و در مسیر خود به جمع‌آوری سکه و جوایز موجود بپردازید. هرچه ارتفاع بیشتری طی کنید، جوایز بیشتری دریافت کرده و در نتیجه امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. در نهایت هم با دستیابی به چتر نجات قادر به فرود آمدن از ارتفاع مد نظر خواهید بود. اگر به دنبال یک بازی جذاب و رایگان برای آیفون یا آیپد خود هستید، بازی High Risers را از دست ندهید.

دانلود بازی High Risers از اپ استور

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Hill Climb Racing

بازی رایگان و جذاب آیفون

در بازی Hill Climb Racing شما نقش راننده یک اتومبیل را ایفاء می‌کنید و در مسیری دو بعدی و همراه با پستی و بلندی‌های مختلفی رانندگی خواهید کرد. پدال گاز و ترمز در اختیارتان قرار دارد و شما باید سعی کنید که از منحرف شدن اتومبیل به دلیل ناهمواری‌های جاده جلوگیری به عمل آورید. اتومبیل بازی به گونه‌ای طراحی شده که در قبال عوامل خارجی به شدت حساس است و میل به منحرف شدن دارد. این موضوع علاوه بر سخت‌تر کردن بازی منجر به افزایش جذابیت آن می‌شود. بازی Hill Climb Racing یکی از بهترین بازی های رایگان موجود برای دستگاه‌های آی او اسی است.

دانلود بازی Hill Climb Racing از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Imago

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Imago که به سبک پازلی و فکری طراحی شده یک بازی جذاب و در عین حال منحصر به فرد است که هم اکنون می‌توانید از طریق اپ استور نسبت به دانلود رایگان آن اقدام کنید. در این بازی شما می‌توانید اعداد بزرگ را به اعداد کوچک‌تر موجود تقسیم کنید و یا این اعداد را به اعداد بزرگ‌تری تبدیل نمایید. برای تبدیل اعداد باید به شکل دقیقی پیش بروید و از الگوهای خاص پیروی کنید تا بتوانید امتیاز خود را در بازی افزایش دهید. بازی Imago یک بازی کاملا فکری و مبتنی بر هوش افراد است که توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Imago از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Jetpack Joyride

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Jetpack Joyride هم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی های رایگان فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب شود. در این بازی شما نقش یک کاراکتر جت پک سوار را ایفاء می‌کنید و باید با لمس صفحه نمایش ارتفاع پرواز خود را در جریان مسیر کنترل کنید. به این صورت قادر به پیمودن مسیر و عبور از موانع آن می‌شوید، اما در این میان باید تلاش کنید که سکه‌های و جوایز موجود در مسیر بازی را هم جمع‌آوری کنید تا امتیاز بیشتری به شما تعلق گیرد. بازی Jetpack Joyride گیم پلی جذابی دارد و توصیه می‌کنیم و بدون تردید یکی از بهترین بازی های رایگان موجود برای دستگاه‌های آی او اسی محسوب می‌شود.

دانلود بازی Imago از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Joan Mad Run

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Joan Mad Run یک بازی بسیار جذاب است که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. در این بازی شما نقش یک کاراکتر دونده به نام خوآن را ایفاء می‌کنید که با سلاح‌های مختلف در مسیر می‌دود باید دشمنان خود را نابود کند و در عین حال سکه‌ها و جوایز موجود در مسیر را جمع‌آوری کند. در جریان بازی علاوه بر دشمنان معمولی با غول‌های آخر بازی و مراحل هم رو به رو خواهید شد. بازی Joan Mad Run یک بازی جذاب و کاملا اعتیادآور است و گیم پلی بسیار زیبایی دارد.

دانلود بازی Imago از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. این مقاله در واقع بخش سوم معرفی 70 بازی برتر و رایگان آی او اسی مد نظرمان بود. بنابراین منتظر بخش‌های بعدی این مقاله باشید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس

دوربین سلفی آیفون 11 پرو

قطعات گوشی آیفون 8 Plus

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments