معرفی بهترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی + لینک دانلود

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

شاید با اصطلاح بازی ریتمیک برخورد نکرده باشید. بازی‌های ریتمیک در واقع بازی‌هایی هستند که در آن‌ها قدرت تمرکز کاربر برای ارائه ریتم‌های خاص به چالش کشیده می‌شود. بازی‌های ریتمیک عموما با موزیک و موسیقی در ارتباط هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی کنونی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌‌ای در رابطه با بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی‌های ریتمیک بازی‌هایی هستند که در آن قدرت تمرکز کاربر بر روی ارائه ریتم‌های خاص به چالش کشیده می‌شود. این ریتم می‌تواند شبیه‌سازی یک رقص یا آهنگ با هر چیز دیگری باشد. بازی‌های ریتمیک به شدت در بین کاربران محبوب شده‌اند. همچنین کودکان هم به شدت علاقمند به انجام این سبک از بازی‌ها هستند. استقبال کاربران از بازی‌های ریتمیک سبب شده که سیر عظیمی از این سبک بازی‌ها برای دستگاه‌های اندرویدی و استفاده در تبلت و گوشی‌های مبتنی بر این سیستم عامل ارائه شود.

در این مقاله ما قصد داریم که لیستی از برترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. علاوه بر معرفی این بازی‌ها، لینک دانلود هر یک از آن‌ها از فروشگاه گوگل پلی استور (Google Play Store) را هم ضمیمه مقاله کرده‌ایم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات حرفه ای موبایل

بازی ریتمیک Beats

بازی Beats یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی کنونی موجود محسوب می‌شود. این بازی به طور رایگان ارائه شده، بنابراین می‌توانید از طریق لینک زیر که شما را به صفحه دانلود این بازی در گوگل پلی استور هدایت می‌کند نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. توسعه این بازی از سال 2014 میلادی آغاز شد و تاکنون آپدیت‌هایی برای آن عرضه شده است. سبک بازی به صورت کلاسیک و دی دی آر کنترل است. شما باید دکمه‌هایی که در جریان بازی ارائه می‌شوند را فشرده و در برخی شرایط نگه دارید تا ریتم موجود حفظ شود. در این بازی 10 آهنگ به طور پیش‌فرض ارائه شده که می‌توانید برای حفظ ریتم آن‌ها تلاش کنید. با این حال امکان دانلود آهنگ‌های بیشتر هم در این بازی وجود دارد.

دانلود بازی ریتمیک Beats از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی ریتمیک BeatX

بازی ریتمیک BeatX هم از نظر کنترل شبیه به بازی Beats است. در این بازی هم باید با فشردن دکمه‌های ارائه شده و گاها نگه داشتن این دکمه‌ها ریتم موجود را حفظ کنید. این بازی شامل حالت تک نفره و دو نفره می‌شود. همچنین امکان تقسیم صفحه نمایش دستگاه به دو قسمت و اجرای دو نفره بازی در یک دستگاه هم وجود دارد. این بازی حتی امکان آپلود فایل‌های اختصاصی شما را هم می‌دهد. البته برای انجام این امر باید فرمت فایل‌ها dwi، smzip یا sm باشد. به صورت کلی بازی BeatX هم اکنون یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی موجود محسوب می‌شود.

دانلود باز ریتمیک BeatX از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی ریتمیک Cytus

این بازی یکی از محدود بازی‌های ریتمیک اندرویدی است که توسط Rayark International توسعه داده شده است. در این بازی بیش از 200 آهنگ مختلف ارائه شده و بازی شامل سطوح سختی مختلفی می‌شود. ظاهرا برای سختی بازی Cytus چیزی در حدود 9 سطح انتخاب شده است. سبک کنترل بازی به صورت دی دی آر بوده و شما با دکمه‌های مجازی که در آن ارائه می‌شود، ریتم مد نظر را حفظ می‌کنید. بازی Cytus یک از جمله بازی‌های ریتمیک اندرویدی رایگان ارائه شده بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی ریتمیک Cytus از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی ریتمیک Deemo

بازی ریتمیک Deemo هم یکی از بهترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی کنونی موجود در بازار است. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید اما در جریان بازی با خریدهای درون برنامه‌ای مواجه خواهید شد. بازی Deemo از نظر سبک داخلی بسیار نزدیک و شبیه به بازی Cytus طراحی شده است. در این بازی 40 آهنگ به طور پیش فرض و رایگان در اختیار گیمر قرار می‌گیرد اما به منظور استفاده از آهنگ‌های بیشتر باید خرید درون برنامه‌ای انجام دهید. بازی Deemo حالتی انیمیشنی داشته مکانیزم‌های جالبی را ارائه می‌کند.

دانلود بازی ریتمیک Deemo از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

بازی ریتمیک Dynamix

بازی ریتمیک Dynamix به صورت رایگان عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. در این بازی 20 آهنگ به صورت پیش فرض ارائه شده و برای دستیابی به آهنگ‌های بیشتر باید از خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کنید. بازی ریتمیک Dynamix شامل حرکات کنترلی جالبی نظیر کشیدن انگشت بر روی نمایشگر به منظور انجام اقدامات خاص و … می‌شود. بازی Dynamix از نظر ما هم اکنون یکی از بهترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی موجود است.

دانلود بازی ریتمیک Dynamix از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی ریتمیک Lanota

بازی Lanota یکی از منحصر به فردترین و خاص‌تری بازی‌های ریتمیک اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود. برخلاف سایر بازی‌های ریتمیک در این بازی تاکید به سزایی بر روی داستان آن شده است. در واقع در جریان این بازی علاوه بر تمرکز بر روی حالت ریتمیک آن با دستان زیبای بازی هم درگیر خواهید شد. شما در این بازی نقش فردی را ایفا می‌کنید که با سفر به بخش‌های مختلف قصد بازگشایی از رمز و رازهای گوناگونی را دارد. این بازی شامل 10 مرحله و سه سطح سختی مختلف می‌شود و 16 آهنگ را ارائه می‌کند. بازی Lanota به صورت رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. به طور کلی اگر به دنبال دانلود یک بازی ریتمیک متفاوت هستید، بازی Lanota یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

دانلود بازی ریتمیک Lanota از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی ریتمیک O2Jam

بازی O2Jam یک بازی ریتمیک فوق‌العاده سخت است. این بازی را به سادگی نمی‌توانید انجام دهید. متنوع آهنگ‌های موجود و محتوای این بازی بسیار زیاد است و دانلود آن به طور رایگان از گوگل پلی استور امکانپذیر می‌باشد، البته این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. اگر قصد دارید که تجربه انجام یکی از سخت‌ترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی را داشته باشید، همین حالا نسبت به دانلود بازی O2Jam اقدام کنید.

دانلود بازی ریتمیک O2Jam از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S9

بازی ریتمیک TunesHolic

بازی ریتمیک TunesHolic یکی از سنتی‌ترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی کنونی موجود محسوب می‌شود. این بازی بسیار شبیه به بازی معروف و محبوب گیتار هیرو (Guitar Hero) است. در این بازی آهنگ‌های مختلفی ارائه شده و شما باید با استفاده از دکمه‌های مجازی ارائه شده، ریتمیک آهنگ‌ها را حفظ کنید. سرعت، سختی و سایر موارد این چنینی در بازی TunesHolic قابل تنظیم است. این بازی به طور رایگان عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی ریتمیک TunesHolic از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی ریتمیک VOEZ

بازی VOEZ جدیدترین بازی ریتمیکی محسوب می‌شود که توسط Rayark عرضه شده است. در این بازی مکانیزم‌های منحصر به فردی ارائه شده و داستانی ساده در جریان آن دنبال می‌شود. از نظر رابط گرافیکی هم این بازی نسبت به سایر بازی‌های ارائه شده کمی متفاوت است. بازی VOEZ به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی ریتمیک VOEZ از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بازی ریتمیک Zyon

بازی Zyon هم در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی موجود به شمار می‌رود. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. این بازی از محتوای انیمیشنی بهره‌مند است و شامل 30 آهنگ یا ترک مختلف می‌شود. کنترل بازی هم مانند سایر بازی‌های ریتمیک اندرویدی امکانپذیر خواهد بود. ضمنا از نظر سختی بازی ریتمیک Zyon شامل سه سطح مختلف می‌شود.

دانلود بازی ریتمیک Zyon از گوگل پلی استور:

بازی‌های ریتمیک اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی Note 8 سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید سعی کردیم که در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های ریتمیک اندرویدی کنونی موجود بپردازیم. همچنین لینک دانلود هر یک از این بازی‌ها را هم ضمیمه مقاله کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون 7

قیمت باتری آیفون 6 اس پلاس

قطعات iPhone 8

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments