بررسی و دانلود بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران

بررسی و دانلود بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run)

حتما بازی زیبای قارچ خور (Mario) را به خاطر دارید. این بازی یکی از بازی های نوستاژی است که اغلب ما در کودکی با کنسول هایی مثل سگا و فامیلی گیم تجربه انجام آن را داشته‌ایم. در این مقاله قصد داریم به بررسی بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run)

بازی ماریو ران (Super Mario Run) یا همان قارچ خور بازی رایگانی است که تقریبا به تازگی نسخه رسمی آن از سوی شرکت نینتندو (Nintendo) برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شد. این بازی سراسر خاطره‌انگیز می‌تواند شما را به دوران کودکی‌تان بازگرداند. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما انجام آن را تجربه کنید.

بررسی و دانلود بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run)

در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run) بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی ماریو ران (Super Mario Run) یا قارچ خور

بازی زیبای قارچ خور (Super Mario Run) از نظر سبک و سیاق کاملا مشابه با بازی کلاسیک و نوستاژی قارچ خور است، اما تفاوت‌هایی هم در آن لحاظ شده‌اند. برای مثال گرافیک بازی بهبود یافته و چیزی شبیه به حالت دو بعدی و سه بعدی را ارائه می‌کند، اما با این حال شما از نمایش بغل به انجام بازی می‌پردازید. هدف شما در این بازی مثل نسخه‌های کلاسیک آن در نجات دادن پرنسس خلاصه می‌شود و برای انجام این کار باید از موانع و مسیر های مختلفی عبور کنید.

بررسی و دانلود بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run)

مسیرهایی مثل قصر های آتشین، خانه ارواح، جنگل های پر از قارچ و غیره همگی پیش رویتان قرار دارند. دشمنان شما در بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run) هم مثل نسخه کلاسیک آن طراحی شده‌اند و اغلب دشمنان پیشینتان را در نسخه جدید این بازی هم مشاهده خواهید کرد. اما همانطور که گفتیم، این بازی در مقایسه با نسخه کلاسیک خود تغییراتی را به همراه دارد! یکی از اصلی ترین تغییراتی که بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run) در مقایسه با نسخه های کلاسیک خود ارائه کرده مربوط به عدم کنترل مسیر حرکت کاراکتر بازی می‌شود! یعنی شما ماریو را به سمت جلو یا عقب حرکت نمی‌دهید و وی به صورت خودکار در مسیر حرکت می‌کند. شما فقط با لمس صفحه نمایش دستور پرش او را صادر خواهید کرد.

هدف شما از پریدن باید این باشد که سکه های موجود در مسیر را بخورید. همچنین پریدن از روی دشمنان هم به صورت خودکار انجام می‌شود و شما به عنوان گیمر باید با لمس نمایشگر دشمنان ماریو را نابود کنید. البته لمس به موقع صفحه نمایش در حین پریدن خودکار از روی دشمنان منجر به افزایش طول و برد پرش می‌شود.

بررسی و دانلود بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run)

بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run) از سه بخش اصلی تشکیل شده است که به ترتیب Kingdom Builder، World Tour و Toad Rally نام دارند. بخش اصلی بازی World Tour است که شامل 6 دنیای مختلف می‌شود و هر یک از آن ها از 4 مرحله زیرشاخه تشکیل شده‌اند. بنابراین با نصب بازی ماریو ران (Super Mario Run) در گوشی خود مدت ها سرگرم خواهید ماند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S10e سامسونگ – G970

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی بازی قارچ خور یا سوپر ماریو ران (Super Mario Run) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • نوستالژی بودن بازی و انتقال حس خوب به گیمر
  • گیم پلی جذاب

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب و شاسی iPhone SE 2020

ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

قطعات گوشی آیفون 11

تعمیرات موبایل

Super Mario Run
نام Super Mario Run
قیمت Super Mario Run
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Nintendo Co., Ltd
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments