معرفی بهترین بازی های اندرویدی دو نفره + لینک دانلود

بازی های اندرویدی دو نفره

اگر از علاقمندان به بازی های دو نفره هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 14 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی دو نفره می‌پردازیم و لینک دانلود آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های اندرویدی دو نفره

بازی های اندرویدی دو نفره یا (Multiplayer) محبوبیت چشمگیری یافته‌اند. دقت داشته باشید که منظور ما از بازی های اندرویدی دو نفره، آن دسته از بازی هایی نیست که باید برای انجام آن‌ها به صورت آنلاین وارد عمل شده و با رقیب‌های آنلاین در سراسر دنیا رقابت کنید. بازی‌هایی که در این مقاله به شما عزیزان معرفی می‌شوند، بازی های اندرویدی هستند که قابلیت ایجاد شبکه محلی را داشته و بدین صورت امکان انجام بازی مابین شما و دوستانتان در محیط‌های مختلفی نظیر خانه و … محقق می‌شود.

البته این امکان وجود دارد که برخی از بازی های اندرویدی دو نفره معرفی شده در این مقاله قابلیت رقابت آنلاین را هم ارائه کنند اما هدف اصلی ما اشاره به بهترین بازی های اندرویدی است که قابلیت ایجاد شبکه محلی و انجام بازی را دارند. لینک دانلود گوگل پلی استور (Google Play Store) هر یک از بازی های اندرویدی دو نفره معرفی شده در پایان توضیحات آن‌ها ضمیمه می‌شود، بنابراین می‌توانید با کلیک بر روی آیکون‌های موجود نسبت به دانلود آن بازی از گوگل پلی استور اقدام کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌های معرفی شده نیاز به توضیحات بیشتر یا دقیق‌تری دارید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات سامسونگ

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

بازی اندرویدی 6 Takes

سبک بازی 6 Takes به صورت تخته‌ای یا کارتی است. این بازی مد تک نفره و دو نفره را ارائه می‌کند. ممکن است در ابتدا برای یادگیری قوانین بازی 6 Takes با مشکل مواجه شوید، اما به محض یادگیری قوانین و نحوه انجام آن به شدت علاقمند این بازی خواهید شد. شایان ذکر است که بازی اندرویدی 6 Takes را می‌توانید به صورت 3 و 4 نفره هم انجام دهید، بنابراین مد چند نفره این بازی اندرویدی شما را محدود به 2 پلیر یا بازی کننده نمی‌کند. متاسفانه بازی 6 Takes به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود آن باید هزینه 1.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی 6 Takes از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

بازی اندرویدی Action for 2-4 Players

بازی های اندرویدی دو نفره

یکی از جذاب‌ترین بازی های اندرویدی دو نفره موجود، بازی Action for 2-4 Players است. با بازی در واقع شامل سه نوع بازی مختلف می‌شود و امکان انجام آن‌ها به صورت 2 نفره، 3 نقره و 4 نفره وجود دارد. بنابراین حالت مولتی پلیر این بازی محدود به دو پلیر یا گیمر نمی‌شود. هر سه بازی که با دانلود Action for 2-4 Players می‌توانید انجام دهید، جذاب هستند اما بازی فوتبال یا بهتر بگوییم شوت بال آن به شدت توجه گیمرها را جلب کرده است. به منظور دانلود بازی Action for 2-4 Players نیاز به پرداخت هزینه‌ای وجود ندارد اما این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Action for 2-4 Players از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

دانلود Action for 2-4 Players از مایکت

بازی اندرویدی BADLAND

بازی BADLAND یکی از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی سال 2016 محسوب می‌شود. به دلیل این که بازی BADLAND شامل حالت مولتی پلیر بوده و امکان انجام بازی چند نفره را فراهم می‌کند، در لیست بهترین بازی های اندرویدی دو نفره ما هم جای گرفته است. اصلی‌ترین حالت دو نفره این بازی در وضعیتی خلاصه می‌شود که شما و فرد مورد نظرتان باید به عنوان همکار نسبت به طی کردن مراحل و موانع مسیر بازی اقدام کنید. حالت دو نفره بازی BADLAND بسیار جذاب بوده و بدون تردید رضایت شما را جلب می‌کند. به منظور دانلود بازی BADLAND نیاز به پرداخت هزینه خاصی وجود ندارد اما این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی BADLAND از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

دانلود BADLAND از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

بازی اندرویدی Battle Slimes

بازی اندرویدی Battle Slimes از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد و بسیار شبیه به بازی‌هایی است که سال‌ها پیش در کنسول‌هایی همچون فامیلی گیم و سگا شاهد آن بودیم. در حالت چند نفره بازی Battle Slimes شما می‌توانید با 4 نفر از دوستانتان به طور همزمان بازی کنید. البته امکان بازی دو نفره یا بازی با کامپیوتر هم وجود دارد. خوشبختانه بازی Battle Slimes به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Battle Slimes از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

بازی اندرویدی Chess Free

بازی های اندرویدی دو نفره

بازی اندرویدی Chess Free هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی دو نفره موجود به شمار می‌رود. نحوه انجام بازی Chess Free به واقع نیازی به شرح ندارد، چرا که بدون تردید با قوانین بازی شطرنج آشنایی دارید. در حالت مولتی پلیر بازی Chess Free شما می‌توانید با دوستان خود از طریق ساخت یک شبکه محلی به انجام بازی شطرنج بپردازید. این بازی همچنین امکان انجام با کامپیوتر و سطوح سختی مختلف را ارائه می‌کند. بازی Chess Free به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Chess Free از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

دانلود Chess Free از مایکت 

بازی اندرویدی Edge of the World

بازی اندرویدی Edge of the World سبکی بسیار جالب و منحصر به فرد را به همراه دارد. در این بازی شما باید به رقابت با سایر گیمرها بپردازید. در بازی Edge of the World منطقه‌ای شبیه به یک دریا ارائه می‌شود که دارای لبه‌هایی است. شما نقش کاپیتان یک کشتی را ایفا می‌کند و سایر گیمرها هم همین نقش را دارند. هدف تمامی گیمرها ضربه زدن به کشتی‌های رقیب و انداختن آن‌ها از لبه‌های دریا به سمت پایین است. بازی Edge of the World بدون تردید یکی از جذا‌ب‌ترین بازی های اندرویدی دو نفره موجود کنونی به شمار می‌رود که توصیه می‌کنیم حتما نسبت به دانلود انجام آن اقدام کنید.

دانلود بازی اندرویدی Edge of the World از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

تعمیرات سامسونگ

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 20

بازی اندرویدی Gentlemen!

پیش از هر چیز باید بگوییم که برخلاف چند بازی اخیر معرفی شده، بازی اندرویدی Gentlemen! به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود آن از گوگل پلی استور ملزم به پرداخت هزینه 4.67 دلار هستید. بازی Gentlemen! شامل یک حالت دو نفره می‌شود. در حالت دو نفره این بازی از یک دستگاه استفاده خواهد شد و گیمر اول در یک سمت و گیمر دیگر در سمت مقابل دستگاه می‌نشیند. اگر قصد دارید که از حالت چند نفره یا مولتی پلیر بازی Gentlemen! استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که حتما تبلتی در اختیار داشته باشید که از صفحه نمایشی بزرگ بهره‌مند باشد.

دانلود بازی Gentlemen! از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

بازی اندرویدی Glow Hockey 2

بازی Glow Hockey 2 هم از دیگر بازی های اندرویدی محسوب می‌شود که امکان انجام آن به صورت دو نفره وجود دارد. در این بازی دو گیمر باید تلاش کننده تا توپ هاکی موجود را به دروازه رقیب خود وارد کنند. احتمالا بازی‌های شبیه به Glow Hockey 2 را در دنیای واقعی و شهر بازی‌ها انجام داده‌اید. شایان ذکر است که امکان انجام این بازی به صورت تک نفره هم وجود دارد. خوشبختانه بازی Glow Hockey 2 به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل هیچ خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Glow Hockey 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

دانلود Glow Hockey 2 از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S20 Plus سامسونگ – G985

بازی اندرویدی Minecraft Pocket Edition

علاقمندان به بازی های سبک نقش آفرینی و ماجراجویی حتما با بازی Minecraft Pocket Edition آشنایی دارند. بازی Minecraft Pocket Edition شاید از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن نداشته باشد اما داستان و روند آن به قدری جذاب است که هر گیری را مجذوب خود می‌کند. خوشبختانه بازی Minecraft Pocket Edition قابلیت انجام چند نفره را ارائه می‌کند، از اینرو در لیست بهترین بازی های اندرویدی دو نفره ما جی گرفته است. متاسفانه بازی جذاب Minecraft Pocket Edition به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای دانلود آن باید هزینه‌ای معادل با 6.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Minecraft Pocket Edition از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

بازی اندرویدی NBA Jam

بازی های اندرویدی دو نفره

از علاقمند به ورزش بسکتبال هستید، بازی اندرویدی NBA Jam در عین جذابیت حالتی سرگرم کننده و خنده آور را ارائه می‌کند. امکان انجام بازی NBA Jam به صورت دو نفره از طریق شبکه وای فای و همچنین اتصال بلوتوث وجود دارد. در بازی NBA Jam شما کنترل کننده بسکتبالیست‌های تیمی دو نفره هستید و گیمر سمت مقابل شما هم باید یک تیم بسکتبال دو نفره را هدایت کند. بنابراین در حالت مولتی پلیر بازی اندرویدی NBA Jam دو گیمر به عنوان دو تیم دو عضوی با یکدیگر رقابت می‌کنند. متاسفانه به منظور دانلود بازی NBA Jam می‌بایست مبلغی معادل با 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی NBA Jam از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

بازی اندرویدی Pool Break Pro

بازی های اندرویدی دو نفره

اگر علاقمند به ورزش بیلیارد هستید، بازی Pool Break Pro را از دست ندهید. حالت مولتی پلیر بازی Pool Break Pro یکی از بهترین تجربه‌های ممکن از بازی های اندرویدی دو نفره را در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی Pool Break Pro شامل حالت‌های مختلفی است و گیمر می‌تواند بازی‌های متنوعی نظیر اسنوکر، ایت، پیرامید … را به واسطه آن تجربه کند. به منظور دانلود بازی Pool Break Pro شما ملزم به پرداخت مبلغ ناچیز 0.99 دلار خواهید بود.

دانلود بازی اندرویدی Pool Break Pro از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

دانلود Pool Break Pro از مایکت

تعمیرات سامسونگ

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10

بازی اندرویدی Sea Battle

بازی اندرویدی Sea Battle هم یک بازی منحصر به فرد است. در این بازی باید با استفاده از جنگ افزارهای مختلف در قالب محیطی جدول مانند با رقیب خود مبارزه کنید. توصیه می‌کنیم که به منظور درک بهتر روند و سبک بازی Sea Battle حتما نسبت به دانلود آن در دستگاه اندرویدی خود اقدام کنید. این بازی حجم چندان زیادی ندارد و به صورت رایگان هم قابل دانلود است، بنابراین تمام شرایط مورد نیاز به منظور استفاده از این بازی مهیاست.

دانلود بازی اندرویدی Sea Battle از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

دانلود Sea Battle از مایکت

بازی اندرویدی Spaceteam

بازی Spaceteam هم یکی از جالب‌ترین بازی های اندرویدی دو نفره موجود به شمار می‌رود که البته لذت انجام آن در حالتی بیشتر می‌شود که تعداد گیمرها از دو نفر بیشتر باشند. انجام بازی در حالت چند نفره از طریق شبکه وای فای دستگاه امکانپذیر می‌شود. در جریان بازی باید روند بسیار منحصر به فرد و خاصی طی شود که تجربه‌ای کاملا متفاوت را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. خوشبختانه بازی Spaceteam به صورت رایگان د گوگل پلی استور موجود است، بنابراین توصیه می‌کنیم که نسبت به دانلود آن اقدام نموده و از جذابیت آن لذت ببرید. لازم به اشاره است که این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Spaceteam از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ

بازی اندرویدی Worms 2: Armageddon

بازی Worms 2: Armageddon یکی از شناخته شده‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های دو نفره موجود محسوب می‌شود. این بازی به شکل بسیار جذابی طراحی شده است. در این بازی هر گیمر وظیفه هدایت چند کرم را به عنوان اعضای تیم خود دارد. این کرم‌ها می‌توانند از صلاح‌های مختلفی استفاده کرده و کرم‌های تیم رقیب را مورد هدف قرار دهند. هر گیمری که بتواند زودتر تمام کرم‌های تیم رقیب را از بین ببرد برنده بازی می‌شود. متاسفانه بازی زیبای Worms 2: Armageddon به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود نبوده و برای دانلود آن باید هزینه‌ای معادل با 1 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Worms 2: Armageddon از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی دو نفره

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

قاب پشت آیفون 8

دوربین آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments