دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی ۱۰ برنامه مدیریت فایل برتر

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

هم اکنون اپلیکیشن های فایل منیجر (File Manager) بسیار متعددی برای اندروید منتشر شده‌اند اما کدامیک از آن ها بهترین کیفیت و کارایی را ارائه می‌کند؟ در این مقاله راهنمایی را برای دانلود فایل منیجر اندروید خدمتتان ارائه می‌کنیم و در این راستا 10 برنامه مدیریت فایل اندروید برتر را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه های فایل منیجر اندروید

برنامه هایی که با عنوان فایل منیجر (File Manager) برای سیستم عامل اندروید منتشر شده‌اند، این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا در بخش ها و قسمت های مختلف حافظه گوشی یا تبلت خود جستجو داشته و به طور دقیق بتوانند تمام فایل های ذخیره شده در دستگاه را مشاهده کنند. اما به نظر شما بهترین برنامه فایل منیجر اندروید کدام است؟

در این مقاله قصد داریم راهنمایی را برای دانلود برنامه فایل منیجر اندروید خدمتتان ارائه کنیم. در این راستا 10 برنامه مدیریت فایل برتر را خدمتتان معرفی می‌کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از این برنامه های نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه Amaze File Manager

برنامه Amaze File Manager یکی از برنامه های مدیریت فایل نسبتا جدیدی است که برای سیستم عامل اندروید منتشر گردیده و کیفیت بسیار خوبی دارد. این برنامه متن باز بوده و بسیار سبک است. بنابراین برای نصب و اجرای آن در گوشی یا تبلت هیچ مشکلی نخواهید داشت. برنامه مذکور با متریال دیزاین (Material Design) گوگل منطبق است و از قابلیت های جانبی مثل اشتراک گذاری فایل SMB، مدیریت برنامه داخلی به منظور نصب و لغو نصب برنامه ها، روت اکسپلورر و غیره پشتیبانی می‌کند. برنامه Amaze File Manager به صورت رایگان عرضه شده است.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید Amaze File Manager از گوگل پلی استور

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه ASUS File Manager

برنامه ASUS File Manager هم یکی دیگر از بهترین برنامه های مدیریت فایل موجود برای سیستم عامل اندروید است که با اغلب گوشی های اندرویدی سازگاری دارد. پس این برنامه فقط مختص دستگاه های برند ایسوس نمی‌شود. رابط کاربری آن بسیار ساده و روان طراحی شده و استفاده از آن آسان است. برنامه ASUS File Manager از قابلیت LAN و SMB، ذخیره سازی ابری، آرشیو کردن فایل ها و غیره پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال یک فایل منیجر اندروید خوب و با کیفیت هستید، برنامه ASUS File Manager می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد. ضمنا این برنامه به طور رایگان عرضه شده است.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید ASUS File Manager از گوگل پلی استور

 دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامهES File Explorer

برنامه ES File Explorer یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برنامه های فایل منیجر اندروید به شمار می‌رود که به طور رایگان عرضه شده است. البته این برنامه شامل یک نسخه پرو (ES File Explorer Pro) هم می‌شود که این نسخه رایگان نبوده و برای استفاده از آن باید هزینه 3 دلاری پرداخت شود. برنامه مذکور کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد و به قدری پرطرفدار است که نیازی به شرح قابلیت ها و توانایی هایی آن نداریم. بنابراین برنامه ES File Explorer را به عنوانی یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید به خاطر داشته باشید.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید ES File Explorer از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ

تعمیرات سامسونگ

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه File Manager

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

برنامه File Manager یکی دیگر از بهترین برنامه های مدیریت فایلی است که برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده و می‌تواند تمام نیازهایتان را برطرف سازد. این برنامه به طور رایگان عرضه شده و رابط کاربری ساده ‌ای دارد. برنامه مذکور علاوه بر اینکه امکان مدیریت فایل های حافظه گوشی را فراهم می‌کند از قابلیت های دیگری مثل ذخیره سازی ابری، NAS و غره هم پشتیبانی به عمل خواهد آورد. این برنامه از یک پلیر داخلی هم بهره می‌برد که امکان پخش موزیک و ویدیو را به طور داخلی فراهم می‌آورد. ضمنا برنامه File Manager به صورت رایگان عرضه شده و برای دانلود و استفاده از قابلیت های آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید File Manager از گوگل پلی استور

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه MK Explorer

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

یکی دیگر از برنامه های فایل منیجر با کیفیت و نسبتا جدیدی که برای اندروید عرضه شده، برنامه MK Explorer نام دارد. رابط کاربری این برنامه از متریال دیزاین گوگل پشتیبانی به عمل می‌آورد و قابلیت هایی مثل کپی و پیست کردن فایل، حذف فایل، انتقال فایل و دسترسی به روت را ارائه می‌کند. جالب است بدانید که برنامه مدیریت فایل MK Explorer در حدود 20 زبان مختلف را تحت پشتیبانی قرار می‌دهد و از یک ویراستار متن (Text Editor) داخلی، موزیک پلیر داخلی و گالری داخلی هم بهره‌مند است، اما متاسفانه از قابلیت هایی مثل ذخیره سازی ابری یا ذخیره سازی تحت شبکه پشتیبانی به عمل نمی‌آورد.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید MK Explorer از گوگل پلی استور

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه Explorer یا Root Explorer

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

اگر گوشی شما روت شده است، برنامه Root Explorer به واقع یکی از بهترین برنامه های فایل منیجر اندروید موجود برایتان خواهد بود. این برنامه طی چند سال اخیر به صورت مداوم توسط توسعه دهندگانش آپدیت می‌شود و ظاهر آن دستخوش تغییرات زیادی شده است. این برنامه با دستگاه های اندرویدی روت نشده هم سازگاری دارد، اما طبیعی است که در این شرایط دسترسی به فایل های روت اندروید امکانپذیر نخواهد بود. برنامه Root Explorer از MD5 پشتیبانی می‌کند و به ابزارهای جالبی مثل APK Binary XML Viewer و قابلیت تغییر صاحب فایل های مختلف مجهز است. نسخه رایگان برنامه مذکور با عنوان Explorer عرضه شده ، اما نسخه پیشرفته تر آن که Root Explorer نام دارد، رایگان نبوده و کاربر را ملزم به پرداخت هزینه ای در حدود 4 دلار خواهید بود.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید Root Explorer از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 20

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه Solid Explorer

برنامه فایل منیجر Solid Explorer به دلیل کیفیت عملکرد مطلوبی که دارد توانسته طی چند وقت اخیر به شدت در بین کاربران محبوب شود. به دلیل رابط کاربری خوبی که در این برنامه ایجاد شده، استفاده از آن ساده است. این برنامه با متریال دیزاین گوگل منطبق بوده و از ذخیره سازی ابری، دسترسی روت، FTP، SFTP، WebDav، SMB، CIFS، آرشیو کردن و فشرده کردن فایل ها، کروم کست و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین برنامه Solid Explorer به واقع یک فایل منیجر اندروید حرفه ای خواهد بود. متاسفانه این برنامه به صورت رایگان عرضه نشده و شما با دانلود و نصب آن می‌توانید برای دو هفته به صورت رایگان از قابلیت هایش استفاده کند و بعد از گذشت این دو هفته باید هزینه ای در حدود 2 دلار را پرداخت نمایید تا قابلیت های برنامه برای همیشه قابل استفاده شوند.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید Solid Explorer از گوگل پلی استور

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه Tetra Filer

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

توسعه دهندگان برنامه Tetra Filer به شدت بر روی سرعت عملکرد و کم حجم بودن این برنامه تمرکز کرده‌اند و نهایتا یک اپلیکیشن فایل منیجر سبک و روان را منتشر ساختند. طبیعی است که با توجه به این مسئله، برنامه Tetra Filer از نظر قابلیت ها چندان فایل منیجر پیچیده و غنی نباشد، اما با این وجود از قابلیت های کلیدی مثل فشرده سازی فایل ها پشتیبانی می‌کند. همچنین این برنامه برای سریع‌تر شدن فرآیند دسترسی کاربر به بخش های خاص حافظه گوشی، امکان بوکمارک کردن بخش های مختلف حافظه SD را فراهم می‌کند تا کاربر خیلی سریع بتواند به آن بخش ها دسترسی یابد. نسخه پایه‌ای این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و در قبال تعداد بوکمارک هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید محدودیت دارد. برای رفع این محدودیت ها باید اشتراک این برنامه را خریداری نمایید که هزینه ای در حدود 1 دلار را به همراه دارد.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید Tetra Filer از گوگل پلی استور

تعمیرات سامسونگ

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه Total Commander

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

برنامه Total Commander یکی از قدرتمندترین فایل منیجر های موجود برای اندروید است که توانسته رتبه بسیار خوبی را از سوی کاربران در گوگل پلی استور کسب نماید. این برنامه از قابلیت های پیشرفته و متعددی مثل ذخیره سازی تحت شبکه، ذخیره سازی ابری، پلاگین، بوکمارک، تکست ادیتور و غیره پشتیبانی می‌کند. ضمنا رایگان بودن این برنامه و عدم نیاز به خرید اشتراک در آن هم از دیگر مسائلی است که منجر شده برنامه Total Commander به یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید تبدیل شود. اگر به دنبال دانلود یکی از بهترین فایل منیجر های اندروید هستید، برنامه Total Commander را فراموش نکنید.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید Total Commander از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S10 Plus سامسونگ – G975 | موبایل کمک

دانلود بهترین فایل منیجر اندروید : برنامه X-Plore File Manager

دانلود فایل منیجر اندروید ؛ معرفی 10 برنامه مدیریت فایل برتر

اگر به دنبال یک برنامه فایل منیجر منحصر به فرد و خاص هستید، برنامه X-Plore File Manager از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این برنامه رابط کاربری دو پنجره ای دارد، بدان معنا که شما با اجرای برنامه دائما با دو پنجره مختلف در سمت راست و چپ نمایشگر رو به رو هستید. این مسئله در شرایط های مختلف مثل زمانی که تمایل دارید یک فایل را از مسیر خاصی در مسیر دیگر کپی کنید بسیار کاربردی است. برنامه X-Plore File Manager از فایل های بسیار مختلفی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت های دیگری مثل ذخیره سازی ابری، ذخیره سازی تحت شبکه شامل FTP، SMB، DLNA/UPnP، ویراستار متن داخلی، دسترسی به روت و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد. با استفاده از این ابزار حتی می‌توانید فایل های APK را به صورت فایل زیپ اجرا و باز کنید. این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

دانلود برنامه فایل منیجر اندروید X-Plore File Manager از گوگل پلی استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله راهنمایی را برای دانلود فایل منیجر اندروید خدمتتان ارائه کردیم و در این راستا 10 برنامه مدیریت فایل اندروید برتر را خدمتتان معرفی نمودیم. چنانچه در رابطه با هر یک از این برنامه های نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: 

خرید قطعات موبایل

قیمت تاچ ال سی دی اس 20 پلاس

قطعات Note 20

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments