معرفی و دانلود بازی Gangstar Vegas : گنگستر وگاس

معرفی و دانلود بازی Gangstar Vegas : گنگستر وگاس

اگر از علاقمندان به بازی های سبک “جهان آزاد” یا “Open World” هستید، بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) یکی از بهترین بازی های موبایلی است که توصیه می‌کنیم همین حالا آن را دانلود کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس)

سبک بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) به صورت جهان آزاد یا Open World طراحی شده است، یعنی گیمر می‌تواند به صورت آزادانه در شهر گشت و گذار کند و هر کاری که تمایل دارد را انجام دهید. بازی مذکور برای اندروید و iOS به صورت رایگان منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس)

بازی زیبای Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) بسیار شبیه به سری بازی های محبوب GTA است. در این بازی شما نقش کاراکتر خاصی را ایفاء می‌کنید که یک خلافکار است و با انجام ماموریت های مختلف پول و شهرت کسب می‌کند. بازی جذاب Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) سبک جهان آزاد را به همراه دارد، یعنی گیمر برای انجام هر کاری در بازی آزاد خواهد بود.

معرفی و دانلود بازی Gangstar Vegas : گنگستر وگاس

شما می‌توانید به صورت پیاده در شهر گشت و گذار کنید یا اتومبیل ها و وسایل نقلیه خاص مورد نظرتان را بدزدید و به دریفت کشیدن در خیابان های شهر بپردازید. گیم پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده که برای گیمر محدودی خاصی قائل نمی‌شود، اما برای پیشرفت در گیم باید حتما ماموریت های ویژه موجود را انجام دهید. شما در بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) حتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف، سلاح ها و ابزارهای خاص مورد نظرتان را بخرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

ماموریت هایی که در بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) ارائه شده‌اند بسیار متنوع هستند و طبیعتا تمام آن ها بر پایه و اساس خلاف استوار خواهند بود. برای مثال کشتن افراد خاص، درگیری با بندهای مافیایی، دزدیدن برخی افراد، دستبرد زدن به بانک و غیره برخی از ماموریت های بازی محسوب می‌شوند.

معرفی و دانلود بازی Gangstar Vegas : گنگستر وگاس

بنابراین اگر از علاقمندان به بازی های سبک جهان آزاد (Open World) مشابه با بازی GTA هستید، بدون تردید عاشق بازی جذاب Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) خواهید شد. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Gangstar Vegas (گنگستر وگاس) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب
  • گرافیک خوب
  • صداگذاری عالی
  • تنوع ماموریت های بازی
  • وجود آیتم ها و سلاح های مختلف

نقاط ضعف

    • این بازی تقریبا نقطه ضعف خاصی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone 6

قاب و شاسی آیفون ایکس

قیمت گلس آیفون ایکس اس مکس

 

تعمیرات موبایل

بازی Gangstar Vegas
نام بازی Gangstar Vegas
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Gameloft

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments