معرفی و دانلود برنامه Gol Gift (گل گیفت) – سفارش آنلاین گل

برنامه Gol Gift

برنامه Gol Gift (گل گیفت) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین جعبه گل دلخواه خود را سفارش دهند و برای عزیزان خود ارسال کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Gol Gift (گل گیفت) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Gol Gift (گل گیفت)

جعبه گل می‌تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که در مناسبت‌های مختلف به عزیزان خود هدیه می‌دهید. اپلیکیشن Gol Gift (گل گیفت) به صورت اختصاصی به منظور سفارش آنلاین و ارسال گل طراحی شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن جعبه ‌گل‌ مورد نظر خود را انتخاب کرده و به همراه کارت پستال و یا متن دلخواه برای شخص گیرنده ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی اپلیکیشن Gol Gift (گل گیفت) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Gol Gift (گل گیفت)

پس از اجرای برنامه گل گیفت (Gol Gift) لیستی از محصولات این برنامه به همراه قیمت آن‌ها نمایش داده می‌شوند. با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه می‌توانید به دسته‌بندی محصولات برنامه Gol Gift (گل گیفت) دسترسی داشته باشید. همچنین امکان دسترسی به دسته‌بندی گل‌ها بر اساس مناسبت‌های مختلف با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه فراهم آمده است.

برنامه Gol Gift

به منظور سفارش گل در برنامه Gol Gift (گل گیفت) نیاز است تا  ابتدا در این برنامه عضو شوید. بدین منظور آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و به منوی برنامه مراجعه نمایید. سپس گزینه Register/Sign in را انتخاب کنید.

برنامه Gol Gift

بیشتر بخوانید: مرکز تخصصی تعمیرات اپل

با انتخاب هر یک از محصولات می‌توانید تصاویر و جزییات مربوط به محصول مورد نظر را مشاهده کنید. در صورت تمایل به خرید جعبه گل مورد نظر تنها کافیست تا آیکون سبد خرید را لمس نمایید. پس از آن نیاز است تا اطلاعات شخص گیرنده گل نظیر نام و شماره تماس وی را در کادرهای مربوطه وارد کنید. با لمس گزینه Pick A date می‌توانید تاریخ ارسال جعبه گل را مشخص کنید. برنامه Gol Gift (گل گیفت) امکان تعیین زمان تحویل سفارش را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه Gol Gift

در مرحله بعد می‌توانید کارت پستال مورد نظر خود را انتخاب کرده و در بخش Text متن مورد نظر خود را یادداشت کنید تا به همراه جعبه گل برای شخص گیرنده ارسال شود. در صورت تمایل به ارسال عکس تنها کافیست تا گزینه Image را لمس کرده و تصویر مورد نظر خود را آپلود نمایید. در صورتی که مایل هستید تا نوشته‌ای با دست خط خودتان ارسال شود به بخش Inc مراجعه کنید.

برنامه Gol Gift

در نهایت نیاز است تا به صورت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه سفارش اقدام نمایید. بدین ترتیب سفارش شما در برنامه Gol Gift (گل گیفت) ثبت خواهد شد و از طریق منوی برنامه و بخش Orders قابل پیگیری است. پس از تحویل گل به شخص گیرنده نوتیفیکیشنی دریافت خواهید کرد. در هنگام تحویل گل نیز پیغام صوتی و یا ویدیویی از شخص گیرنده ضبط خواهد شد و برای شما ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Gol Gift (گل گیفت) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه Gol Gift (گل گیفت) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت

  • دسته‌بندی گل‌ها بر اساس مناسبت‌ها
  • امکان ارسال متن، تصویر و کارت پستال به همراه گل
  • امکان تعیین زمان تحویل سفارش
  • دریافت نوتیفیکیشن پس از تحویل سفارش

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی

عدم امکان به اشتراک گذاری و یا افزودن محصول به لیست علاقه‌مندی‌ها

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی iPhone 11 Pro Max

گلس آیفون 11 پرو

قیمت قاب پشت آیفون 11

دانلود Gol Gift از مایکت

تعمیرات موبایل

Gol Gift
نام Gol Gift
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Roozbeh Taghizadeh

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
نیلو
نیلو
6 سال گذشته

با سلام
در صورتی که روز بعد از سفارش بخوایم متنی رو که دادیم اصلاح کنیم و یا اینکه کارت پستال رو بخوایم عوض کنیم چیکار باید بکنیم
با تسکر

Artin
Artin
6 سال گذشته

سلام ببخشید چرا ایکون موجود در گوشه سمت راست برنامه گل گیفت برای من دسته بندی گل ها بر اساس مناسبت ها را نمی اورد و به جای ان ایکون هایی می اورد که نوشته ارسال ب استرالیا،امریکا….

مهناز
مهناز
6 سال گذشته

با سلام و عرض ادب
ایا شما ارسال گل گیفت رو به کدوم کشورها دارید؟