معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت هوگ رایدر (Hog Rider)

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت هوگ رایدر (Hog Rider)

کارت هوگ رایدر (Hog Rider) از کارت هایی است که در بازی کلش رویال هدف اصلی آن از بین بردن تاور ها یا سایر ساختمان های دفاعی دشمن خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت هوگ رایدر (Hog Rider) بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت هوگ رایدر (Hog Rider) کلش رویال

دسته‌ای از کارت ها در بازی کلش رویال منجر به پیاده شدن سرباز هایی می‌شوند که هیچ کاری با سایر سرباز های دشمن موجود در مسیر خود ندارند و فقط به سمت تاور های دشمن حمله خواهند کرد. کارت هوگ رایدر (Hog Rider) یک نمونه از این نوع کارت ها محسوب می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت هوگ رایدر (Hog Rider) کلش رویال بپردازیم و نکات مهم مرتبط با آن را عنوان کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت هوگ رایدر (Hog Rider)

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون اپل در نمایندگی موبایل اپل

معرفی کارت هوگ رایدر یا Hog Rider کلش رویال (Clash Royale)

کارت هوگ رایدر (Hog Rider) از کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) می‌تواند نقشی کلیدی داشته باشد. موضوعات و نکات زیر از مسائلی هستند که باید برای استفاده و مقابله با این کارت بدانید:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت هوگ رایدر (Hog Rider)

  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider) در آرنای 4 (Arena 4) یا پکا پلی هوس (P.E.K.K.A Playhouse) آنلاک می‌شود.
  • هوگ رایدر یک سرباز نزدیک زن است که سرعت حرکت بسیار بالایی (very Fast 120) دارد و می‌تواند از روی رودخانه وسط مپ پرش کند.
  • هوگ رایدر یا Hog Rider فقط به ساختمان های دشمن اتک می‌دهد و هیچ کاری با سرباز های دشمن ندارد.
  • قدرت آسیب رسانی (دمیج) و جان هوگ رایدر (Hog Rider) متوسط است.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider) از کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال محسوب می‌شود.
  • برای استفاده از کارت هوگ رایدر (Hog Rider) ملزم به صرف 4 اکسیر خواهید بود.
  • یکی از استراتژی هایی که برای استفاده موثرتر از هوگ رایدر (Hog Rider) می‌توانید به آن روی آورید، مربوط به پیاده کردن آن در پشت سرباز های تنکی مثل جاینت (Giant) می‌شود. در این شرایط مادامی که سرباز های دشمن درگیر از بین بردن جاینت هستند، هاگ رایدر می‌تواند سریعا خود را به تاور رسانده و به آن آسیب جدی وارد کند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ  

  • ترکیب کارت هوگ رایدر (Hog Rider) یا کارت گوبلین ها (Goblins) هم می‌تواند در برخی شرایط نتیجه خوبی را برایتان به همراه داشته باشد.
  • کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، بربرین ها (Barbarians) و مینیون هورد (Minion Horde) از اصلی ترین کارت های ضد Hog Rider (هوگ رایدر) هستند.
  • در برخی شرایط اگر از ترکیب هوگ رایدر و جاینت استفاده کنید و دشمن شما ارتش اسکلت ها را برای مقابله با این ترکیب استفاده کند، ممکن است در پل روی رودخانه تراکمی ایجاد شود که از پیشروی هاگ رایدر جلوگیری به عمل آورد. در این شرایط سعی کنید که کارت هوگ رایدر (Hog Rider) را در پشت رودخانه و مایل به سمت جاینت پیاده کنید تا هوگ رایدر درگیر این ترافیک نشود و از روی پل پریده و سریعا خود را به تاور دشمن برساند.
  • یکی از کارت های مرگ باری که در کنار کارت هوگ رایدر (Hog Rider) می‌توان از آن استفاده کرد، کارت فریز (Freeze) محسوب می‌شود. برای استفاده از این استراتژی، کافیست که بعد از رسیدن هوگ رایدر (Hog Rider) به تاور، اسپل فریز (Freeze) را بر روی آن بیندازید. در این شرایط طی مدت زمانی که تاور یخ زده است، هوگ رایدر دمیج سنگینی به آن وارد می‌کند. حتی اگر دشمن شما سرباز هایی را هم برای مقابله با هوگ رایدر در این شرایط پیاده کرده باشد، شما با استفاده به موقع از اسپل فریز (Freeze) می‌توانید آن ها را هم خنثی کنید و به هوگ رایدر اجازه دهید تا مستقیما به تاور بی دفاع دشمن اتک دهد. برای استفاده از اسپل فریز در این حالت نباید عجله کنید و باید منتظر بمانید تا ابتدا دشمن سرباز های خود را برای مقابله با هوگ رایدر پیاده کند.
  • از کارت هایی مثال کنون (Cannon) می‌توان برای گیج کردن هوگ رایدر (Hog Rider) و آسیب رساندن به آن استفاده کرد.
  • کارت سنگ قبر (Tombstone) هم می‌تواند کارت ضد خوبی برای هوگ رایدر یا Hog Rider محسوب شود.
  • اگر در پیاده کردن محل کارت هوگ رایدر (Hog Rider) دقت کنید، می‌توانید از منحرف شدن مسیر حرکت آن برای اتک دادن به ساختمان های دفاعی که مساحت کمتری از منطقه دشمن را اشغال می‌کنند و در فاصله سه مربعی از ریور و وسط مپ دشمن ساخته شده‌اند استفاده کنید، اما انجام این کار در قابل ساختمان های بزرگ تر مثل الکسیر کالکتور (Elixir Collector)، کلبه بربرین ها (Barbarian Hut) و غیره امکانپذیر نیست.
  • اگر دشمن شما یک ساختمان دفاعی یا اسپاونر یا حتی اکسیر کالکتور را چسبیده ریور یا خیلی نزدیک به آن بسازد، می‌توانید کارت هوگ رایدر (Hog Rider) را در آن سمت ریور پیاده کنید و شاهد پرش آن از روش ریور و اتک دادن به آن ساختمان باشید.
  • ترکیب کارت هوگ رایدر (Hog Rider) با کارت تفنگدار (Musketeer) و والکری (Valkyrie) یک ترکیب مرگ بار است که البته نیاز صرف اکسیر زیادی دارد.
  • استفاده از اسپل لایتنینگ (Lightening) برای از بین بردن ترکیب مرگ بار هوگ رایدر، تفنگدار و والکری یک آپشن عالی محسوب می‌شود. استفاده از کارت مینیون هورد (Minion Horde) هم می‌تواند برای مقابله با ین ترکیب گزینه مناسبی باشد، اما باید به اتک های تفنگدار دقت شود و در صورت امکان اول وی را نابود ساخت. همچنین پیاده کردن یک پکا (P.E.K.K.A) هم می‌تواند از ترکیب را متلاشی کند.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یک کارت خوب برای مقابله با هوگ رایدر (Hog Rider) است. اما باید در نظر داشته باشید که این کارت در برابر اسپل هایی مثل زپ (Zap)، ارو (Arrows) و فایربال (Fireball) حساس بوده و سریعا از بین خنثی می‌شود.
  • از ترکیب هوگ رایدر با کارت هایی مثل بی بی دراگون (Baby Dragon)، ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch) و سایر سربازهای مشابه هم می‌توانید در شرایط خاص نتیجه مطلوبی کسب کنید.
  • استفاده از کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) در کنار کارت هوگ رایدر (Hog Rider) هم یک استراتژی بسیار موثر برای آسیب رساندن به تاورهای دشمن محسوب می‌شود. اگر بتوانید اسپل فریز (Freeze) را هم به همراه این دو کارت استفاده کنید، شک نداشته باشید که تاور دشمن از بین می‌رود.
  • ترکیب کارت ماینر (Miner) و هوگ رایدر (Hog Rider) هم نتیجه فوق‌العاده‌ای را برایتان به همراه خواهد داشت. بدین منظور پیش از رسیدن هوگ رایدر به محدوده اتک تاور، باید ماینر را به سمت آن بفرستید تا نقش تنک را ایفاء کند. اگر دشمن از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها برای مقابله با این ترکیب استفاده کرد، کافیست که یک اسپل کم هزینه مثل زپ (Zap) را بر روی اسکلت های او بیاندازید.
  • سرباز هایی مثل بربرین ها (Barbarians) و بربرین های نخبه (Elite Barbarians) و برای جلوگیری از پیشروی هوگ رایدر یا Hog Rider گزینه مناسبی هستند.
  • با لول آپ یا ارتقاء کارت هوگ رایدر (Hog Rider) شاهد افزایش خون و قدرت آسیب رسانی او خواهید بود. جزئیات مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده‌اند:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت هوگ رایدر (Hog Rider)

پس کارت هوگ رایدر (Hog Rider) یک کارت حمله‌ای است و نمی‌تواند هیچ نقش مستقیمی در تدابیر دفاعی شما داشته باشد. سرعت حرکت بالای هوگ رایدر اصلی ترین مزیت آن نسبت به سایر سرباز های مشابه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت هوگ رایدر (Hog Rider) کلش رویال پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات موبایل

قطعات آیفون 6s Plus

قطعات سامسونگ ام 10

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments