معرفی و دانلود بازی Archery Master 3D ؛ استاد تیر و کمان

معرفی و دانلود بازی Archery Master 3D ؛ استاد تیر و کمان

بازی های سبک ورزشی همواره علاقمندان منحصر به فرد خود را داشته‌اند، اما در این بین کمتر به برخی از ورزش ها اهمیت داده می‌شود! برای مثال می‌توان ورز تیراندازی با کمان را یک نمونه از این ورزش ها محسوب کرد که در بازی Archery Master 3D می‌توانید آن را تجربه کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Archery Master 3D بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Archery Master 3D

اگر تمایل دارید تیراندازی با کمان را تجربه کنید و به یک استاد تیر و کمان تبدیل شوید، بازی Archery Master 3D بستر مورد نیاز برای تجربه این مسئله را فراهم می‌کند. این بازی به صورت رایگان برای هر دو سیسم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: مراکز تعمیر موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Archery Master 3D بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Archery Master 3D

بازی Archery Master 3D تا حد امکان ساده طراحی شده، اما المان های خاصی در آن وجود دارند که منجر به افزایش جذابیت بازی می‌شوند. اولین مسئله مربوط به سبک متفاوت این بازی است. شما در این بازی باید نقش یک کماندار را ایفاء کنید و وارد چالش های مختلفی شوید که بسیار جذاب و دلنشین هستند. دومین مسئله مربوط به گرافیک خوب بازی می‌شود که کاملا گیمر را جذب می‌کند.

معرفی و دانلود بازی Archery Master 3D ؛ استاد تیر و کمان

صداگذاری خوب بازی هم از دیگر نقاط قوت آن است که منجر می‌شود در حین انجام بازی زیبای Archery Master 3D احساس خوبی به گیمر منتقل شده و او در اتمسفر یا اصطلاحا جو بازی قرار گیرد. در بازی Archery Master 3D دو مد یا حالت مختلف با عناوین نرمال (Normal) و رقابتی (Challenge) وجود دارد. در حالت نرمال یا عادی بازی شما در مقابل سیبل قرار می‌گیرید و باید حداقل امتیازی که برای گذر از آن مرحله تعیین شده است را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

در ابتدا مراحل بازی در حالت نرمال ساده هستند، اما به تدریج شاهد اضافه شدن چالش های دیگری به گیم پلی بازی خواهید بود. برای مثال به تدریج فاصله سیبل نسبت به شما دورتر می‌شود یا ممکن است تعداد تیرها یا زمانی که برای ثبت امتیاز دارید کاهش پیدا کند. متحرک شدن سیبل ها و افزایش شدت باد بر روی تیرهایتان هم می‌تواند از دیگر چالش هایی باشد که گذر از مراحل بازی Archery Master 3D در حالت نرمال را دشوار می‌کند.

معرفی و دانلود بازی Archery Master 3D ؛ استاد تیر و کمان

برای گذر از هر مرحله باید بتوانید در مدت زمان تعیین شده، حداقل امتیاز مورد نیاز را به دست آورید. علاوه بر این مسئله چالش های دیگری هم در کنار هر وظیفه اصلی وجود دارند که با به دست آوردن آن ها می‌توانید ستاره بیشتری کسب کنید. برای مثال ممکن است در یک مرحله هدف اصلی کسب امتیاز 21 باشد و در عین حال یک وظیفه فرعی مثل از دست ندادن بیش از 5 تیر برایتان تعریف شود. در این شرایط باید علاوه بر اینکه سعی می‌کنید به امتیاز 21 برسید، سعی کنید تا تعداد تیرهایی که به سیبل برخورد نمی‌کنند را هم به کمتر از 5 عدد برسانید.

بنابراین با گیم پلی حالت نرمال بازی Archery Master 3D آشنا شدید. اما در حالت رقابتی یا Challenges بازی با یک گیم پلی متفاوت رو به رو می‌شوید. در این مد شما باید به رقابت با سایر تیراندازان بپردازید. بدین منظور 5 تیرانداز وجود دارد که سطوح سختی مختلفی را ارائه می‌کنند. شما با کمانی که در مراحل ابتدایی بازی در اختیارتان قرار داده شده فقط می‌توانید وارد رقابت سطح اول شوید و برای ورود به سطوح بعدی باید کمان خود را ارتقاء دهید. در غیر این صورت تیرهایتان به سیبل نخواهد رسید.

معرفی و دانلود بازی Archery Master 3D ؛ استاد تیر و کمان

شیوه محاسبه امتیاز در بازی Archery Master 3D بسیار ساده است. برخورد تیر با مرکز سیبل به شما امتیاز کامل و برابر با 10 را می‌دهد و به تدریج هرچه تیرهایتان  از مرکز سیبل دورتر شوند امتیاز کمتری هم دریافت می‌کنید. برای مثال برخورد تیر به دایره سوم (نسبت به دایره مرکزی) منجر به کسب امتیاز 8 می‌شود و همین روال تا آخرین دایره سیل طی می‌شود. شما برای ارتقاء کمان و قابلیت های آن می‌توانید به فروشگاه بازی سری بزنید و با سکه های خود از این فروشگاه خرید کنید. بازی Archery Master 3D خرید های درون برنامه ای را هم ارائه می‌کند که در حالت عادی ما قادر به استفاده از آن نخواهیم بود .

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر 

در مراحل بازی چند آیتم کمکی هم ارائه می‌شود. برای مثال یک آیتم نشانه‌گیری را آسان تر می‌کند و آیتمی دیگر منجر به استفاده از تیری می‌شود که در برابر اثرات وزش باد مقاوم است. تیرهای اضافه هم از دیگر آیتم هایی محسوب می‌شود که می‌توانید در مرحله مختلف بازی Archery Master 3D از آن کمک بگیرید. به صورت کلی اگر تمایل دارید به یک استاد تیر و کمان تبدیل شوید، بازی Archery Master 3D شما را برای رسیدن به این هدف در دنیای مجازی کمک می‌کند.

معرفی و دانلود بازی Archery Master 3D ؛ استاد تیر و کمان

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Archery Master 3D پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • گیم پلی جذاب
  • صداگذاری خوب
  • گرافیک خوب

نقاط ضعف

  • امکان انجام بازی در حالت آنلاین وجود ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11

درب پشت iPhone 7 Plus

قیمت قاب پشت آیفون 11 Pro

تعمیرات موبایل

Archery Master 3D
نام Archery Master 3D
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده TerranDroid
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments