معرفی و دانلود بازی Amazing Run 3D

معرفی و دانلود بازی Amazing Run 3D

اگر به دنبال یک باز سه بعدی و در عین خال کم حجم و بسیار سرگرم کننده به سبک رانر (Runner) هستید، بازی زیبای Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز)

بازی زیبای Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) یک بازی سه بعدی و رایگان محسوب می‌شود که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی شما باید یک کاراکتر را در مسیری که می‌بایست طی شود هدایت کنید و با گذر از موانع در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را به انتهای مسیر برسانید.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) بپردازیم. برای دانلود بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی جذاب Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز)

بازی زیبای Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) گیم پلی بسیار ساده‌ای دارد. در این بازی شما باید سعی کنید کاراکتری که هدایت کننده او هستید را در مسیری که پر از موانع مختلف است عبور داده و به مقصد برسانید. کاراکتر بازی در حال دویدن است اما برخلاف اغلب بازی های سبک رانر، در بازی زیبای Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) امکان توقف کاراکتر برای عبور از موانع مسیر وجود دارد.

معرفی و دانلود بازی Amazing Run 3D

برخورد نکردن با موانع موجود در مسیر سبب می‌شود تا شما سریع تر به انتهای مسیر دست پیدا کنید. برخی از موانع به گونه ای طراحی شده‌اند که ممکن است شما را از روی مسیر منحرف کرده و به پایین بیندازند که در این شرایط یک قلب از شما کم می‌شود. شما برای اتمام هر محله نهایتا 3 قلب در اختیار دارید. اما در سمت مقابل برخی دیگر از موانع فقط منجر به گیج شدن و افتادن کاراکتر بازی بر روی زمین می‌شوند و او را کاملا از مسیر بازی منحرف نمی‌کنند. در این شرایط فقط زمان رسیدن به انتهای مسیر شما بیشتر از حالت عادی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

گرافیک بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) بسیار خوب طراحی شده و محیط سه بعدی آن جذابیت بازی را افزایش می‌دهد. صداگذاری هم به شکل نسبتا مطلوبی بر روی بازی انجام شده است. ضمنا سازندگان بازی سعی کرده‌اند که محیط بازی را به شیوه‌ای طراحی کنند که خشونت آمیز نباشد و حسی ملایم را به گیمر منتقل کند. بدین ترتیب بازی زیبای Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) می‌تواند یک انتخاب خوب برای کودکان شما و سرگرم کردن او باشد.

معرفی و دانلود بازی Amazing Run 3D

بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) شامل مراحل بسیار گوناگونی می‌شود و شما با پشت سر گذاشتن هر مرحله می‌توانید مرحله بعدی را هم تجربه کنید. همچنین برای انجام بازی مذکور می‌توانید چهار کاراکتر مختلف را بنا به سلیقه خود انتخاب کنید. سعی شده که کاراکترهای بازی به شکل متنوعی طراحی شوند و باب میل تمام گیمر ها باشند. به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی هایی هستید که باید در آن ها با تمرکز و سرعت عمل از موانع مختلف عبور کنید، بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) می‌تواند شما را سرگرم کند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Amazing Run 3D (دویدن شگفت انگیز) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • حجم کم بازی
  • رایگان بودن
  • گرافیک خوب و محیط سه بعدی

نقاط ضعف

  • گیم پلی بازی ممکن است بعد از مدتی برایتان تکراری شود

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XS Max

قیمت قاب پشت آیفون SE 2020

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

تعمیرات موبایل

Amazing Run 3D
نام Amazing Run 3D
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Words Mobile
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments