معرفی و دانلود برنامه Memoji (میموجی) – ساخت استیکر

برنامه Memoji (میموجی)

اخیرا برنامه Memoji (میموجی) مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با چهره خود استیکر و گیف‌های (GIF) جذاب و فانتزی بسازند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Memoji (میموجی) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Memoji یا میموجی

اپلیکیشن Memoji (میموجی) قابلیت ساخت استیکر و گیف (GIF) را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران اپلیکیشن میموجی (Memoji) به پکیج‌های متنوع استیکر و گیف (GIF) دسترسی خواهند داشت و می‌توانند به راحتی از استیکر‌ها و گیف‌های ایجاد شده در تلگرام استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن Memoji (میموجی) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Memoji (میموجی)

پس از اجرای برنامه Memoji (میموجی) از شما خواسته می‌شود تا تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و خط برش را دور صورت خود قرار دهید. پس از آن به صفحه اصلی برنامه و بخش استیکر منتقل می‌شوید. در این بخش به پکیج‌های متنوع برنامه میموجی (Memoji) دسترسی خواهید داشت.

برنامه Memoji (میموجی)

برنامه مذکور شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود. بنابراین به منظور دسترسی به قابلیت ساخت استیکر و یا گیف‌ (GIF) نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. با این وجود یک بسته رایگان به منظور آشنایی با قابلیت‌های برنامه Memoji (میموجی) در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورت تمایل به افزایش اعتبار خود در این برنامه نیاز است تا گزینه اعتبار موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده و نسبت به خرید سکه اقدام نمایید. از سوی دیگر برنامه Memoji (میموجی) امکان دریافت اعتبار رایگان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه Memoji (میموجی)

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل ایفون در تهران

با انتخاب پکیج مورد نظر خود می‌توانید پیش نمایش استیکرها را مشاهده کنید و پکیج استیکر را به راحتی به تلگرام خود اضافه نمایید. اپلیکیشن میموجی (Memoji) امکان ذخیره استیکرها به صورت عکس را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا استیکر مورد نظر خود را لمس کرده و گزینه ذخیره در گالری را انتخاب کنید.

برنامه Memoji (میموجی)

کاربران می‌توانند در هر زمان با لمس آیکون چهره خود در قسمت انتهایی صفحه نسبت به تغییر و یا افزودن چهره جدید به برنامه میموجی (Memoji) اقدام نمایند.

برنامه Memoji (میموجی)

با مراجعه به بخش گیف (GIF) امکان دسترسی به گیف‌های پرطرفدار خارجی و ایرانی و همچنین گیف‌های اختصاصی برنامه Memoji (میموجی) فراهم آمده است. با لمس هر یک از گیف‌ها جزییات آن‌ها نمایان خواهد شد و می‌توانید نسبت به خرید گیف (GIF) و ارسال آن در تلگرام اقدام نمایید. برنامه مذکور قابلیت ذخیره گیف (GIF) به صورت ویدیو را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. در نهایت در بخش خریدها به گیف‌ها و استیکرهای خریداری شده خود دسترسی خواهید داشت.

 

برنامه Memoji (میموجی)

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Memoji (میموجی) پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • قابلیت ساخت گیف و استیکر
  • دریافت اعتبار رایگان
  • به روز رسانی هفتگی پکیج‌ها
  • امکان ذخیره استیکر به صورت عکس
  • امکان ذخیره گیف به صورت ویدیو

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون SE

قیمت باتری آیفون 7 پلاس

درب پشت آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

میموجی ـ استیکر و گیف با کله‌ی خودت
نام میموجی ـ استیکر و گیف با کله‌ی خودت
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده فیبز

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments