معرفی و دانلود برنامه APKPure – جایگزینی برای گوگل پلی

برنامه APKPure

برنامه APKPure یک جایگزین مناسب و کاربردی برای گوگل پلی استور است که امکان دانلود و آپدیت تمامی اپلیکیشن ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه APKPure بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن APKPure

گوگل پلی استور (Google Play Store) تنها منبع رسمی گوگل برای دانلود و آپدیت اپلیکیشن های اندرویدی است. با این وجود کاربران ایرانی قادر به دانلود بسیاری از اپلیکیشن ها در گوگل پلی نیستند. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام دانلود اپلیکیشن با پیغام This Item Is Not Available In Your Country مواجه شده باشید. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن APKPure به راحتی به دانلود برنامه های دلخواه خود بپردازند.

اپلیکیشن APK Pure امکان دانلود و به روز رسانی تمامی اپلیکیشن های پلی استور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن APKPure بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه APKPure

برنامه APKPure جزو یکی از بهترین جایگزین های گوگل پلی استور به شمار می‌رود و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این برنامه از رابط کاربری ساده بهره می‌برد و کار با آن بسیار آسان است. اپلیکیشن ها و بازی های موجود در برنامه APK Pure در بخش های جداگانه قابل دسترسی هستند.

برنامه APKPure

برنامه APKPure این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیست اپلیکیشن ها و بازی ها بر اساس دسته‌بندی‌های مختلفی دسترسی داشته باشند. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش Categories مراجعه کنید.

برنامه APKPure

برنامه APK Pure قابلیت به روز رسانی اپلیکیشن ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به تب Updates از به روز رسانی های منتشر شده برای اپلیکیشن های موجود در گوشی خود مطلع شوند و نسبت به آپدیت اپلیکیشن های دلخواه خود اقدام نمایند.

برنامه APKPure

برنامه APKPure از قابلیت جستجو نیز بهره می‌برد. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی به جستجو بازی و یا اپلیکیشن مورد نظر خود بپردازند. برنامه APK Pure اطلاعات کاملی در رابطه با هر یک از اپلیکیشن ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برنامه APKPure

از سوی دیگر کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Comments به نظرات سایر کاربران در رابطه با اپلیکیشن مورد نظر دسترسی داشته باشند و یا نظر خود را ثبت نمایید. برنامه های مرتبط و مشابه با اپلیکیشن مورد نظر نیز در بخش Related نمایش داده می‌شوند.

برنامه APKPure

از دیگر ویژگی های برنامه APKPure می‌توان به امکان حذف اپلیکیشن ها اشاره کرد. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده سپس گزینه App Uninstall را انتخاب کنید. بدین ترتیب لیستی از اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی شما نمایان می‌شود و می‌توانید به راحتی اپلیکیشن مورد نظر خود را حذف نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل

برنامه APKPure

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی های برنامه APK Pure مربوط به امکان نصب فایل های XAPK می‌شود. همان‌طور که مطلع هستید به منظور اجرای برخی از بازی های اندرویدی نیاز به دانلود جداگانه دیتای آن‌ها خواهید داشت. در حالی که در فایل هایی با فرمت XAPK فایل نصبی و دیتا با یکدیگر در یک فایل قرار می‌گیرند. به دلیل عدم امکان نصب فایل با فرمت XAPK توسط اندروید، به یک اپلیکیشن مخصوص نیاز خواهید داشت. برنامه APKPure این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند نسبت به نصب فایل های XAPK توسط این برنامه اقدام نمایند.

برنامه APKPure

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه APKPure پرداختیم. با استفاده از لینک دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان دانلود اپلیکیشن ها و بازی های پلی استور
  • قابلیت جستجو
  • امکان به روز رسانی اپلیکیشن ها
  • رابط کاربری ساده
  • دسته‌بندی اپلیکیشن ها و بازی ها
  • قابلیت حذف اپلیکیشن ها
  • امکان نصب فایل های XAPK

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن نقطه ضعفی ندارد

دانلود برنامه apkpure

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون ایکس آر

تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس

قطعات آیفون 7

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهراب
مهراب
3 سال گذشته

باسلام…
لطفا کمکم کنید….
من برنامه رو می زنم دانلو بشه ولی بعدا نصب نمیشه…
میشه بگید مشکل چیه؟؟؟؟

mostafa
mostafa
5 سال گذشته

چرا وقتی این برنامه رو میخوایم نصب کنیم گوشی هشدار میده احتمال اسیب رساندن هست ولی گوگل پلی اینطور نیست

رها
رها
6 سال گذشته

چرا نوشتید این نرم افزار نقطه ضعفی ندارد؟

من مدتها از این برنامه استفاده کردم

اما دسترسی های بیجای این نرم افزار به انواع و اقسام اطلاعات گوشی ام منو مجبور به پاک کردنش کرد ( دسترسی هایی که واقعا نیاز به آن ها نیست )