معرفی و دانلود برنامه آژانسی (Ajancy): درخواست آنلاین آژانس

برنامه آژانسی

برنامه آژانسی (Ajancy) این امکان را فراهم آورده تا کاربران شهر تهران بتوانند در هر ساعت از شبانه روز تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود نسبت به درخواست آنلاین آژانس اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آژانسی (Ajacny) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آژانسی (Ajancy)

اپلیکیشن آژانسی (Ajancy) امکان درخواست آنلاین آژانس را در اختیار کاربران شهر تهران قرار داده است. بنابراین با استفاده از اپلیکیشن Ajancy (آژانسی) کاربران دیگر نیازی به تماس تلفنی برای درخواست آژانس نخواهند داشت و می‌توانند به‌ راحتی و تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود نسبت به درخواست آژانس اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

علاوه بر امکان درخواست آژانس، اپلیکیشن آژانسی (Ajancy) امکان رزرو آژانس، پرداخت آنلاین هزینه و مشاهده مسیر آژانس بر روی نقشه را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن آژانسی (Ajancy) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه آژانسی (Ajancy)

پس از اجرای برنامه آژانسی (Ajancy) نیاز است تا مقصد خود را بر روی نقشه مشخص کنید و یا با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نام مقصد خود را وارد کنید. با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و راست صفحه موقعیت مکانی فعلی شما بر روی نقشه نمایان خواهد شد. از سوی دیگر با لمس آیکون به شکل ستاره در گوشه پایین و سمت چپ صفحه می‌توانید به نشانی‌های منتخب خود دسترسی داشته باشید. در قسمت فوقانی صفحه نیز تعداد خودروهای اطراف شما نمایش داده می‌شوند.

برنامه آژانسی

پس از انتخاب مبدا از شما خواسته می‌شود تا مقصد خود را نیز تعیین کنید. پس از تعیین مقصد، هزینه سفر در قسمت انتهایی صفحه نمایش داده می‌شود. در این مرحله با انتخاب گزینه درخواست خودرو، آژانس در کوتاه‌ترین زمان در محل شما حاضر می‌شود. در غیر این صورت با انتخاب گزینه رزرو خودرو می‌توانید نسبت به رزرو آژانس برای روزهای آتی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

برنامه آژانسی

پس از درخواست خودرو، اطلاعات خودرو نظیر مدل، رنگ و شماره پلاک آن و مشخصات راننده در اختیار شما قرار می‌گیرد و زمان رسیدن خودرو نیز نمایش داده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند مسیر خودرو را بر روی نقشه مشاهده کنند. در قسمت انتهایی صفحه نیز امکان تماس با راننده و یا پشتیبانی فراهم آمده است.

برنامه آژانسی

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه Ajancy (آژانسی) نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند در قسمت اعتبار با افزایش اعتبار خود نسبت به پرداخت آنلاین هزینه اقدام نموده و یا هزینه سفر را به صورت نقدی پرداخت نمایند. در نهایت نیز برنامه آژانسی (Ajancy) امکان امتیازدهی به راننده و کیفیت سفر را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه آژانسی

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه آژانسی (Ajancy) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه آژانسی (Ajancy) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 نقاط قوت:

  • محاسبه هزینه سفر
  • امکان مشاهده موقعیت خودرو بر روی نقشه
  • امکان رزرو خودرو
  • امکان پرداخت هزینه به صورت نقدی و آنلاین
  • امکان افزودن آدرس به لیست نشانی‌های منتخب
  • امکان امتیازدهی به راننده و کیفیت سفر

 نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس

گلس آیفون ایکس اس

دوربین پشت آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

آژانسی
نام آژانسی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده شرکت ایده نوآوران سرا تدبیر

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments