بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک و غیره

بهترین برنامه های رایگان آیفون

اگر به دنبال بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک، مطالعه کتاب الکترونیکی و سایر موارد این چنینی هستید، به هیچ وجه این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک و غیره بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک و غیره

بخشی از اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور (App Store) برنامه هایی هستند که با موضوعاتی همچون پخش فیلم، موزیک، مطالعه کتاب‌های الکترونیکی و سایر موارد این چنینی که به نوعی سرگرم کننده و کاربردی هستند مربوط می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند نقش مهمی برای هر کاربر آیفون یا آیپدهای اپل ایفاء کنند. برنامه هایی که در این مقاله قصد داریم آن‌ها را خدمتتان معرفی کنیم مربوط به این حوزه‌ها می‌شوند. همچنین اپلیکیشن‌های نامبرده شده از دسته برنامه های رایگان موجود در اپ استور هستند. ضمنا با کلیک بر روی لینک‌های زیر می‌توانید به مقالات پیشین ما که در مورد بهترین برنامه های آیفون در حوزه‌های مختلف تهیه شده بودند، دسترسی پیدا کنید:

بنابراین در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک و سایر موارد این چنینی بپردازیم. برنامه های رایگانی که در این مقاله معرفی می‌شوند کاربردی و در عین حال سرگرم کننده هستند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Audiobooks from Audible

بهترین برنامه های رایگان آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اگر با زبان انگلیسی آشنایی کامل دارید و از مطالعه کتاب‌های الکترونیکی لذت می‌برید، همین حالا برنامه رایگان و جالب Audiobooks from Audible را از اپ استور دانلود کنید. این برنامه تمام کتاب‌های الکترونیکی خود را با حالت صوتی پخش می‌کند، بنابراین شما با استفاده از این برنامه نیاز به نگاه کردن به صفحه نمایش دستگاه و مطالعه شخصی کتاب‌های الکترونیکی ندارید، بلکه تنها کتاب مد نظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس دستیار صوتی برنامه Audiobooks from Audible آن را برایتان می‌خواند. بنابراین شما فقط به محتوای ارائه شده گوش خواهید داد. اگر با زبان انگلیسی آشنا و اهل مطالعه کتاب‌های الکترونیک باشد، برنامه Audiobooks from Audible برایتان بسیار کاربردی خواهد بود.

تعمیرات اپل

دانلود Audiobooks from Audible از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Chromecast (کروم کست)

بهترین برنامه های رایگان آیفون

 

اپلیکیشن Chromecast یا کروم کست برنامه‌ای است که در کنار دانگل کروم کست گوگل (Google Chromecast) یا کروم کست 2 (Google Chromecast 2) کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد. دانگل کروم کست یک قطعه بسیار کوچک و شبیه به فلش مموری است که به تلویزیون‌ها متصل می‌شود و به این صورت می‌توان گوشی‌های هوشمند را به تلویزیون متصل کرد و محتوای آن‌ها را بر روی نمایشگر تلویزیون آینه نمود. اپلیکیشن کروم کست، برنامه‌ای محسوب می‌شود که برای انجام موفقیت‌آمیز این عمل و برقراری ارتباط مابین تلویزیون و آیفون خود به آن نیاز دارید. بنابراین این برنامه می‌تواند یکی از بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپدهای اپل به منظور تماشای ویدیو، موزیک و غیره باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از برنامه و دانگل کروم کست و برنامه های سازگار با آن، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله “برنامه های سازگار کروم کست Chromecast و آدیو Chromecast Audio” بپردازید.

دانلود Google Chromecast از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Netflix (نتفلیکس)

بهترین برنامه های رایگان آیفون

اگر از علاقمندان به تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا هستید، برنامه Netflix باید در آیفون یا آیپدتان نصب باشد. برنامه Netflix یا نتفلیکس لیست تمام سریال‌ها و فیلم‌های جدید و روز دنیا را ارائه می‌کند و کاربر را قادر می‌سازد تا ضمن اتصال به اینترنت نسبت به تماشای هر یک از فیلم یا سریال‌های مد نظرش اقدام کند. البته برای استفاده کامل از قابلیت‌های نتفلیکس باید هزینه‌ خاصی پرداخت شود و شما اشتراک سرویس آن را خریداری کنید. بنابراین برنامه Netflix، برنامه‌ای است که به طور رایگان در اپ استور موجود بوده اما برای استفاده از تمام قابلیت‌های آن باید از طریق خود برنامه نسبت به خرید اشتراک‌های ماهیانه آن اقدام کنید.

دانلود Netflix از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن GarageBand

بهترین برنامه های رایگان آیفون

برنامه GarageBand برای علاقمندان به موزیک و آهنگ سازی یک برنامه فوق‌العاده و بی‌نظیر خواهد بود. با استفاده از این برنامه می‌توانید آیفون یا آیپدتان را به یک استودیو ساخت موزیک تبدیل کنید و آهنگ‌های مورد نظرتان را بسازید. این برنامه از حالت‌های تنظیم موزیک چندگانه پشتیبانی می‌کند و به شکل کاملا حرفه‌ای طراحی شده است. اگر بنا به هر دلیلی با موزیک و آهنگ سازی آشنا هستید، حتما برنامه GarageBand را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید.

دانلود GarageBand از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Instapaper

بهترین برنامه های رایگان آیفون

حتما برای شما هم پیش آمده که تمایل داشته باشید تا یک صفحه وب را ذخیره کنید و بعدا که به اینترنت دسترسی ندارید به مطالعه محتوای آن بپردازید. در این شرایط با استفاده از مرورگرتان قادر به انجام این عمل هستید، اما در برخی از شرایط این پروسه دچار باگ‌ها و مشکلات خاصی می‌شود که آزاردهنده است. برنامه Instapaper به راحتی این امکان را فراهم می‌کند تا صفحات وب را در آیفون یا آیپدتان ذخیره کنید و سپس در شرایط آفلاین بودن به مطالعه دقیق محتوای این صفحات بپردازید. برنامه Instapaper صفحات وب ذخیره شده را در حالت آفلاین باکیفیت بالایی ارائه می‌کند، به طوری که شما احساس آفلاین بودن نخواهید کرد. بدون تردید برنامه Instapaper هم یکی دیگر از بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد محسوب می‌شود که به منظور مطالعه آفلاین صفحات وب طراحی شده است.

دانلود Instapaper از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن iPlayer

بهترین برنامه های رایگان آیفون

با استفاده از اپلیکیشن iPlayer می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید تمام برنامه‌های شبکه خبری بی بی سی (BBC) را مشاهده کنید. به بیان دیگر اپلیکیشن iPlayer این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که به طور رایگان به آرشیو کل برنامه‌های پخش شده در شبکه خبر بی بی سی دسترسی داشته باشید. همچنین اپلیکیشن iPlayer شامل حالت پخش زنده هم می‌شود که در این وضعیت برنامه‌های در حال پخش در شبکه بی بی سی را به طور مستقیم خواهید دید.

دانلود iPlayer از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن iPlayer Radio

بهترین برنامه های رایگان آیفون

برنامه iPlayer Radio هم مربوط به پخش مستقیم رادیوهای بی بی سی (BBC) در آیفون و آیپدهای اپل می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به آرشیو عظیمی از محتوای رادیویی دسترسی داشته باشید و به بخش زنده آن‌ها بپردازید.

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Kindle

بهترین برنامه های رایگان آیفون

اپلیکیشن یا برنامه Kindle هم مربوط به مطالعه کتاب‌های الکترونیکی و مجلات مختلف می‌شود. با استفاده از برنامه Amazon Kindle انبوهی از کتاب‌ها و مجلات الکترونیکی در اختیارتان قرار می‌گیرند. کتاب‌های معروف Pride & Prejudice، The Adventures of Sherlock Holmes و مجلات مشهوری نظیر The Economist و Reader’s Digest از جمله مواردی هستند که محتوای آن‌ها از طریق برنامه Amazon Kindle به طور مستقیم در آیفون یا آیپدتان قابل مطالعه خواهند بود. اگر از علاقمندان به مطالعه کتاب‌ها و مجلات الکترونیکی هستید، به هیچ عنوان برنامه رایگان Amazon Kindle را از دست ندهید.

دانلود Kindle از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Podcasts

بهترین برنامه های رایگان آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

برنامه Podcasts، اپلیکیشنی است که به طور اختصاصی از سوی اپل برای آیفون و آیپدهای عرضه شده و کیفیت عملکرد عالی دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به لیست یا آرشیو عظیمی از پادکست‌ها دسترسی پیدا کنید و به آن‌ها گوش دهید. به تازگی به روز رسانی برای این برنامه ارائه شده و هم اکنون نسخه 2.2 آن در اپ استور موجود است که شاملی ویژگی‌های بهتری در مقایسه با نسخه پیشین آن می‌شود. بنابراین حتما برنامه رایگان Podcasts را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب کنید.

دانلود Podcasts از اپ استور

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Radioplayer

بهترین برنامه های رایگان آیفون

برنامه Radioplayer هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های رایگان موجود در اپ استور محسوب می‌شود که کاربر را قادر به دسترسی به آرشیو عظیمی از رادیوهای مختلف می‌کند. بنابراین اگر علاقمند گوش دادن به رادیو هستید، همین حالا برنامه Radioplayer را در آیفون یا آیپدتان دانلود و نصب نمایید و به این صورت به آرشیو عظیمی از محتوای رادیویی دست پیدا کنید.

دانلود Radioplayer از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Shazam

بهترین برنامه های رایگان آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

برنامه Shazam یکی از پرطرفدارترین برنامه های موجود در زمینه موزیک محسوب می‌شود. با استفاده از این برنامه جالب می‌توانید ضمن اتصال به اینترنت و گرفتن گوشی خود در مقابل هر آهنگ در حال پخش، جزئیات آن را مطالعه کنید. به عنوان مثال تصور کنید که در کافی شاپ هستید و موزیکی در حال پخش است که به دل شما نشسته اما از جزئیات این موزیک نظیر نام خواننده، آلبوم آن، نام آهنگ و غیره اطلاعی ندارید. در این شرایط کافیست که برنامه Shazam را اجرا کنید و اجازه دهید تا موزیک در حال پخش را برای چند ثانیه بشوند. سپس اطلاعات مربوط به آن موزیک توسط برنامه Shazam ارائه خواهد شد و شما حتی قادر به دانلود مستقیم آهنگ مد نظر خواهید بود.

دانلود Shazam از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن SoundCloud

بهترین برنامه های رایگان آیفون

برنامه یا اپلیکیشن SoundCloud یک برنامه بسیار عالی و باکیفیت به منظور جستجوی موزیک‌های مختلف و مورد علاقه کاربران محسوب می‌شود. این برنامه یافتن موزیک‌های مورد علاقه و مد نظر کاربر را به راحتی امکانپذیر می‌کند و همچنین به وی اجازه دانلود مستقیم موزیک‌ها را می‌دهد. اگر از علاقمندان به دانلود موزیک و آهنگ‌های روز دنیا هستید، همین حالا برنامه رایگان SoundCloud را در آیفون یا آیپدتان نصب و از آن استفاده  کنید.

دانلود SoundCloud از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Spotify (اسپاتیفای)

بهترین برنامه های رایگان آیفون

برنامه Spotify یا همان اسپاتیفای محبوب‌ترین، شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین برنامه مرتبط با دانلود موزیک موجود به شمار می‌رود. این برنامه که به طور رایگان از اپ استور قابل دانلود است، به راحتی کاربر را قادر به دانلود موزیک‌های مورد نظرش می‌کند. آرشیو موزیک‌های برنامه Spotify حتی شامل آهنگ‌های ایرانی هم می‌شود، بنابراین Spotify آرشیوی بسیار عالی و جامع دارد و برای کاربران ایرانی هم به مراتب منبع و مرجع مناسب است. اگر از علاقمندان به موزیک و دانلود آهنگ‌های روز دنیا هستید، همین حالا برنامه Spotify را در آیفون یا آیپدتان دانلود نمایید.

دانلود Spotify از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن TuneIn Radio

بهترین برنامه های رایگان آیفونبرنامه TuneIn Radio یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مربوط به پخش کانال‌های رادیویی در گوشی‌های هوشمند است. این برنامه امکان دسترسی کاربر به تمام کانال‌های رادیویی دنیا را فراهم می‌کند و حتی کانال‌های رادیویی کشورمان هم از طریق برنامه TuneIn Radio قابل اجرا و گوش دادن هستند. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه قدرتمند برای پخش کانال‌های رادیویی سراسر دنیا هستید، همین حالا برنامه TuneIn Radio را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید.

دانلود TuneIn Radio از اپ استور

 بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Twitch

بهترین برنامه های رایگان آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

با استفاده از برنامه Twitch می‌توانید به جمع میلیون‌ها گیمر عضو شده در این اپلیکیشن بپیوندید. بازی‌های مورد علاقه خود را دسته‌بندی کنید و تجربیات خود را از هر بازی با سایر گیمرها اشتراک گذاری نمایید. همچنین ضمن چت با سایر گیمرها قادر خواهید بود که برای هر یک از بازی‌های مورد نظرتان از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

دانلود Twitch از اپ استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک و غیره پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس آیفون 6 Plus

ال سی دی M31

قطعات سامسونگ M11

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments