چگونه در بازی موبایل لجند الماس رایگان بگیریم

چگونه در بازی موبایل لجند الماس رایگان بگیریم

بازى موبایل لجند یک بازی جنگی چند نفره و آنلاین است که بر سبک موبا (MOBA) پلی می‌شود و براى سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است. صداگذارى فوق العاده قوی این بازى باعث جذاب شدن هرچه بیشتر آن شده و آن را به یکى از خارق‌العاده‌ترین‌ها در سبک خود، کرده است. از طرفی گرافیک هنرى پیشرفته بازی موبایل لجند توانسته به راحتى هر گیمرى را مجذوب خود کند.

در بازی موبایل لجند هم مانند دیگر بازى‌های آنلاین موبایل، یک واحد پول ارزشمند وجود دارد که سازندگان بازى نام آن را جم یا الماس گذاشته‌اند. این جم‌ها به شما کمک می‌کنند تا آیتم‌های مورد نیاز خود در بازى را خریدارى کنید و سطح بازی خود را به خوبى ارتقاء دهید. پیشنهاد میکنم برای مشاهده قیمت جم موبایل لجند  حتما به سایت اوریکس گیم مراجعه کنید و خرید جم موبایل لجند را از سایت‏های معتبری همچون ORIXGAME انجام دهید و تجربه یک خرید لذت بخش را در کنار بازی هیجان انگیز خود داشته باشید. شما گیمر‏های عزیز می‏توانید علاوه بر خرید الماس بازى موبایل لجند، به صورت رایگان نیز این آیتم ارزشمند را به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه به دست آوردن الماس رایگان در بازی موبایل لجند را به شما آموزش دهم.

چگونه در بازی موبایل لجند الماس رایگان بگیریم

آموزش دریافت جم رایگان بازی موبایل لجند

 

 

بازیMobile Legends  یکى از هیجان‌انگیزترین بازی‌های آنلاین موبایل است که تا به امروز توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. قیمت جم موبایل لجند در کنار خرید آن نیز بسیار حائز اهمیت است. اما خرید جم موبایل لجند تنها راه برای بدست آوردن الماس نیست. هر چند دریافت الماس رایگان کار چندان آسانی نیست اما غیر ممکن هم نیست. در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با دریافت جم رایگان در بازی موبایل لجند صحبت کنم و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهم.

 

 

1-لایو استریم

همانطور که می‏دانید هرچه سطح بازی شما بالاتر باشد و عملکرد بهتری داشته باشید، بازیکنان بیشتری شما را دنبال می‏کنند، پس شما می‏توانید با انتخاب یک اسم خاص برای اکانت خود تعداد فالوورهای خود را بالا برده و با استریم کردن بازی خود هدایای قابل توجهی که ارزشی معادل الماس دارند را از آن‏ها دریافت کنید.

2-شرکت در رقابت‏ها و تورنومنت‏ها

یکی دیگر از روش های دریافت جم رایگان موبایل لجند شرکت در رقابت‏ها و تورنومنت‏های رسمی بازی می‏باشد که می‏توانید مقادیر قابل توجهی جم و جوایز ارزنده دیگر به دست بیاورید.

آموزش دریافت جم رایگان بازی موبایل لجند

مزایای خرید جم موبایل لجند از اوریکس گیم

 

وبسایت اوریکس‏گیم این امکان را برای کاربران عزیز فراهم آورده است تا بدون ثبت نام و احراز هویت داخل سایت، بسته به نیازشان، آیتم‏های مد‏نظر خود را خیلی راحت و کاملا مطمئن از ایمن بودن اکانت کاربری خود خریداری کنند.

همچنین با مراجعه به سایت می‏توانند به لینک های ورود به تلگرام و اینستاگرام دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق العاده جذاب و هیجان انگیز آن‏ها برخوردار شوند.

پس معطل نکنید. شما می‏توانید برای مشاهده قیمت جم موبایل لجند و یا در صورت علاقه به بازی های کنسولی با مشاهده قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن و اگر طرفدار بازی های هیجان انگیز شوتینگ هستید قیمت یوسی پابجی موبایل را دروبسایت اوریکس‏گیم مشاهده و از خرید ارزان خود لذت ببرید.

 

دیگر محصولات اوریکس گیم

 

وبسایت اوریکس‏گیم بسته های متنوعی از محصولات مختلف را با قیمت ارزان نسبت به دیگر سایت‏ها ارائه می‏دهد که با یکبار خرید از این سایت قطعا طرفدار پر و پا قرص آن خواهید شد. مانند:

مشاهده قیمت سی‏پی کالاف دیوتی موبایل نسبت به دیگر سایت‏ها و خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان و مطمئن بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود

مشاهده قیمت‏ گیفت کارت ایکس باکس در اوریکس گیم و خرید گیفت کارت ایکس باکس از این وبسایت

مشاهده قیمت گیفت کارت آیتونز نسبت به دیگر سایت‏ها و خرید گیفت کارت آیتونز از اوریکس‏گیم

مشاهده قیمت گیفت کارت اپل و خرید گیفت کارت اپل با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت‏ها

مشاهده قیمت گیفت کارت آیفون و خرید گیفت کارت آیفون ارزان از اوریکس‏گیم

 

دیگر محصولات اوریکس گیم

کدام فروشگاه‏ها برای خرید الماس موبایل لجند معتبرند؟

 

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند

که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند.

وبسایت اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، در صورت اقدام به خرید جم موبایل لجند به صورت ریالی و در آینده به صورت دلاری ( ارزهای دیجیتال ) آن را به طور مستقیم و در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین کمترین قیمت، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل بدون هیچ گونه دغدغه ای از بن شدن اکانت خود جم های خریداری شده را مانند خرید یوسی پابجی موبایل و خرید گیفت کارت پلی استیشن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

 

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments