قرعه کشی در اینستاگرام چگونه برگزار می شود؟

قرعه کشی در اینستاگرام بین کامنت ها و لایک ها با استفاده از سایت ها و برنامه های مختلف انجام میشود برگزاری مسابقه اینستاگرامی در دیده شدن اکانت اینستاگرام شما و افزایش فالوورهای واقعی موثر است.

چگونه مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

قبل از اینکه قرعه کشی را اجرا کنیم باید با بهترین روش های برگزاری مسابقه و انواع مسابقات اینستاگرامی آشنا شوید پس تا دیرنشده مقاله برگزاری مسابقه اینستاگرامی موفق را مطالعه کنید.

ایده های مسابقات اینستاگرامی

در این مقاله، می‌خواهیم ایده های مسابقه اینستاگرامی خلاقانه را به شما بگوییم که می‌توانید مسابقه‌هایتان را با آن عملی کنید و افزایش فالوور واقعی داشته باشید.

مسابقات اینستاگرامی با محصول

در این نوع ایده مسابقه اینستاگرامی، کاربر برای ورود به مسابقه نیازمند استفاده از محصول است. این روش بیشتر برای برندهایی کاربرد دارد که می‌خواهند فروش محصول خاصی را افزایش بدهند و یا آن را به بازار معرفی کنند.

معمولا این مسابقات بر پایه عکاسی هستند. به این معنا که کاربر باید محصول را بخرد و به نوعی با آن عکاسی کند و در صفحه اینستاگرامش منتشر کند.

به عنوان مثال، شرکت کاله در یکی از مسابقات اینستاگرامی‌اش از این روش استفاده کرد تا فروش محصولش را افزایش بدهد. البته این مسابقه ترکیبی از مسابقه چالش و محصول است که با موفقیت تمام اجرا شد.

مسابقه حدس بزن جایزه ببر

این نوع ایده مسابقه اینستاگرامی معمولا در مناسبت‌های خاص مثل مسابقات ورزشی، انتخابات و … انجام می‌شود. در این نوع مسابقه، از کاربر خواسته می‌شود تا نتیجه را حدس بزند و آن را کامنت کند. در نهایت، زمانی که نتیجه مشخص می‌شود، از میان کسانی که نتیجه را درست حدس زده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا کنید.

این نوع مسابقه بیشتر برای افزایش تعامل مخاطب با پیج صورت می‌گیرد.

به عنوان مثال، در آخرین مسابقه فوتبال فینال جام آسیا که میان پرسپولیس و اولسان بود، بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی مسابقاتی برگزار کرده بودند که در آن از فالوورها خواسته شده بود نتیجه بازی را حدس بزنند. در نهایت از میان افرادی که نتیجه را درست حدس زده بودند قرعه کشی انجام می‌گرفت و جوایزی به آنها اهدا می‌شد.

مسابقه حدس بزن جایزه ببر

تپ‌سی هم از این ایده برای مسابقه اینستاگرام اخیر خود استفاده کرده و به مناسب دربی میان پرسپولیس و استقلال، به 5 نفر از کسانی که نتیجه بازی را درست حدس زدند به قید قرعه جایزه داد.

مسابقات هفتگی و ماهانه

در این نوع ایده مسابقه اینستاگرامی، شما به صورت منظم مثلا به صورت ماهانه یا هفتگی یک مسابقه مشخص را برگزار می‌کنید. این مسابقات بیشتر برای حفظ تعامل بلند مدت کاربر با پیج صورت می‌گیرد. به عنوان مثال، می‌توانید مسابقه‌ای برگزار کنید و شرط ورود به مسابقه را لایک زدن کل پست‌های هفته قرار بدهید و این مسابقه را هر هفته انجام بدهید. و یا هر هفته مسابقه‌ای داشته باشید که یک کامنت را به صورت تصادفی از بین پست‌ها انتخاب کنید و آن را برنده اعلام کنید.

این نظم در مسابقه، باعث می‌شود کاربران برای همه پست‌های شما لایک بزنند و یا کامنت بگذارند و تعامل بسیار عالی با پیج شما صورت بگیرد. افزایش تعامل پیج احتمال دیده شدن پست شما در اکسپلور اینستاگرام را افزایش خواهد داد

فراموش نکنید که حتما از قبل به مخاطب اعلام کنید که قرار است هر هفته یا هر ماه این مسابقه را تکرار کنید.

مسابقات هفتگی و ماهانه

مثلا نمونه پیج دکتر کرمانی، متخصص رژیم درمانی را در نظر بگیرید. پیج دکتر کرمانی هر هفته یک پست را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند و دو برنده را از بین کسانی که آن را لایک کرده باشند انتخاب می‌کند و 100 هزار تومان به عنوان جایزه به آنها می‌دهد.

چه سایت هایی برای قرعه کشی در اینستاگرام وجود دارد؟

معمولا قرعه کشی اینستاگرام از بین کامنت‌ها، لایک‌ها یا فالوورهای پیج انجام می‌شود. ما این‌جا سایت‌ها و نرم افزارهای مختلفی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. پیشنهاد میکنم قبل از بررسی سایت ها ابتدا مقاله بهترین برنامه قرعه کشی اینستاگرام را در موبایل کمک مطالعه کنید.

سایت commentpicker برای قرعه کشی کامنت‌ها

وارد سایت commentpicker شوید. برای این‌که از این سرویس‌ها برای قرعه کشی کردن در اینستاگرام استفاده کنید، باید اکانت اینستاگرام تان را به فیس بوک وصل کرده باشید. این‌جا گزینه Log in with facebook را بزنید. بعد از آن وارد مرحله انتخاب پست و قرعه کشی کامنت‌ها شوید.

سایت قرعه کشی اینستاگرام  Rondyab

سایت قرعه کشی اینستاگرام  Rondyab

اگر شما نیاز به برنامه ای برای قرعه کشی آنلاین بین کامنت ها ، لایک ها و فالوورها دارید و هنوز موفق به انتخاب وب سایت مناسب در این زمینه نشده اید، سایت ایرانی rondyab یکی از بهترین سایت ها برای قرعه کشی اینستاگرام است . با این حال ابتدا باید از طریق لینک فوق وارد سایت قرعه کشی اینستاگرام ذکر شده شوید و سپس آدرس پست منتشر شده ای که قصد قرعه کشی میان کامنت های ثبت شده را دارید، وارد نمائید تا این فرآیند در کسری از زمان صورت گیرد.

سایت قرعه کشی اینستاگرامی arbitery

آخرین سایتی که تصمیم به معرفی آن به شما عزیزان را داریم، وب سایت arbitery است که برای استفاده از آن باید در قدم اول در این وب سایت ثبت نام کنید تا با استفاده از حساب کاربری که ساخته اید قادر به استفاده از ربات های قرعه کشی این وب سایت شوید. اما این وب سایت رایگان نیست و شما با پرداخت 7 دلار می توانید از آن به مدت 1 ماه استفاده کنید.

به نظر ما قرعه کشی با سایت های ایرانی نسبت به سایت های خارجی برتری دارد اول از نظر امکانات و هزینه پرداختی و در مرحله بعد پشتیبانی تلفنی و آنلاین در مراحل قرعه کشی که بسیار مهم خواهد بود.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments