آیا خرید شیبا (SHIB) هنوز هم سود می دهد؟

آیا خرید شیبا (SHIB) هنوز هم سود می دهد؟

چکیده : شیبا پر سود ترین ارز دیجیتال سال 2021 میلادی در بازار رمز ارزها بود. در این مقاله به بررسی این موضوع که آیا هنوز هم خرید شیبا سود می دهد یا خیر می پردازیم.

 

مسئله بازدهی و سود همواره یک رکن مهم در سرمایه گذاری می باشد. شما باید بدانید که روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنید و در برابر سرمایه گذاری خود چه چیزی را دریافت می کنید. ارزهای دیجیتال به دلیل سودهای کلان خود در سال های گذشته به خوبی مطرح شدند و اکنون گزینه بسیاری از سرمایه گذاران هستند. یکی از این ارزهای دیجیتال که عمر کمتری نسبت به مابقی دارد، ارز دیجیتال شیبا می باشد. کسانی که به دنبال کسب سودهای سرسام آور در مدت زمان کوتاه هستند بهتر است که با شیبا آشنا شوند. این ارز دیجیتال در سال های 2020 و 2021 توانست بازار ارز دیجیتال را تسخیر کند و سودهای چند هزار درصدی را به دارندگان خود بدهد! در این مقاله به بررسی اینکه آیا خرید شیبا هنوز هم سود می دهد یا خیر می پردازیم.

ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا (SHIB) چیست؟

پیش از اینکه به مسئله سوددهی دوباره شیبا بپردازیم، اول باید این ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم. شیبا (SHIB) یکی از ارزهای دیجیتال نسبتا جدید بازار کریپتوکارنسی می باشد که در سال 2020 عرضه شد. این ارز دیجیتال از خانواده میم کوین ها می باشد و ماهیتی مشابه دوج کوین دارد. اگر دوج کوین را بشناسید می دانید که این ارز دیجیتال برای سرگرمی ساخته شد و کاربرد دیگری نداشت. شیبا هم تا قبل از راه اندازی صرافی شیبا سواپ چنین حالتی داشت. پس از راه اندازی صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ، یک قابلیت جدید به پروژه شیبا اضافه شد و طرفداران آن را بیشتر کرد. با این حال عمده محبوبیت این ارز دیجیتال به خاطر ماهیت سود زای آن می باشد.

دوج کوین و سایر میم کوین ها نیز در سال های 2020 و 2021 رشد خوبی را تجربه کردند. با این حال سود خرید شیبا از تمام میم کوین های بازار بیشتر بود. این ارز دیجیتال توانست با رشد قیمت عجیب خود در عرض چند ماه از رتبه 3800 بازار به رتبه 10 برسد! چنین پیشرفتی بیش از این که شبیه به یک حباب باشد، یک معجزه بود. چرا که شیبا پس از این رشد قیمت و ارتقاء رتبه، جایگاه خود را حفظ کرد و تسلیم نشد. البته که این حفظ جایگاه به منزله ثبات قیمتی نبود و قیمت شیبا با تغییر روند بازار به شدت کاهش پیدا کرد. اکنون مسئله مهم درباره این ارز دیجیتال این است که آیا مجددا رشد قیمت های باورنکردنی خود را تکرار می کند یا خیر. در بخش بعدی به بررسی این موضوع می پردازیم.

شیبا

آیا خرید شیبا هنوز هم سودآور است؟

یکی از اتفاقات متداول در بازارهای مالی، به ویژه بازار ارز دیجیتال، تکرار اتفاقات گذشته است. اینکه می بینید با کاهش قیمت بیت کوین هنوز هم عده زیادی از سرمایه گذاران به خرید آن ادامه می دهند، ناشی از همین موضوع می باشد. این افراد می دانند که افت قیمت بیت کوین مقطعی است و این ارز دیجیتال مجددا روزهای خوب خود را به شکلی بهتر تکرار می کند. گرچه شیبا عمر کمتری دارد و اعتماد سرمایه گذاران نسبت به آن کمتر است، اما برای شیبا هم تا حدودی چنین احتمالی وجود دارد. این ارز دیجیتال پس از ریزش شدید بازار، 90 درصد از قیمت خود را از دست داد. با این حال اکنون بخشی از این ارزش از دست رفته بازگشته است و شیبا وضعیت بهتری دارد.

این که در آینده تقاضا برای خرید شیبا مجددا افزایش پیدا کند هم امری دور از ذهن نیست. این ارز دیجیتال محبوبیت بالایی دارد و می تواند مجددا رشد قیمت زیادی را تجربه کند. به طور کلی رشد قیمت شیبا در گرو افزایش تقاضا برای خرید شیبا می باشد. به همین دلیل بهتر است که اخبار مربوط به این ارز دیجیتال را دنبال کنید تا از شرایط آن باخبر باشید. اینگونه می توانید زمان های مناسب برای خرید و فروش شیبا را تشخیص دهید و از معامله این ارز دیجیتال سود بگیرید.

خرید شیبا

خرید شیبا چگونه است؟

اکنون شیبا را می شناسید و با احتمالات موجود برای افزایش قیمت آن در آینده آشنا هستید. بنابراین می توانید نسبت به خرید شیبا اقدام کنید و با سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال، ارزش دارایی خود را بیشتر کنید. البته باز هم بهتر است که برای کسب اطمینان بیشتر، مقاله خرید شیبا را بخوانید تا اطلاعات کامل تری را درباره این ارز دیجیتال به دست آورید. اینگونه می توانید تصمیم بهتری را در قبال سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال شیبا بگیرید.

خرید شیبا در چند گام ساده و آسان و مطابق مراحل زیر انجام می شود:

  • ورود به یک صرافی ارز دیجیتال و ثبت نام در آن
  • انجام احراز هویت در بخش اطلاعات کاربری
  • ارتقای موجودی حساب در بخش کیف پول (واریز تومان)
  • ورود به صفحه خرید و فروش شیبا و ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال SHIB

به همین سادگی می توانید خرید شیبا را انجام دهید و این ارز دیجیتال را به جمع دارایی های خود اضافه کنید. البته که گزینه های دیگری هم برای شما وجود دارد که می توانید با ورود به سایت صرافی ارز دیجیتال آن ها را مشاهده کنید. خرید و فروش سایر این گزینه ها از جمله بیت کوین، اتریوم، سولانا، دوج کوین و… هم به همین شکل انجام می شود. بنابراین می توانید هر چند ارز دیجیتالی که می خواهید را در سبد خود نگهداری کنید تا در آینده از همه آن ها سود بگیرید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments