معرفی ۵ برند ابرسان و بالم لب

معرفی ۵ برند ابرسان و بالم لب

رازهای زیادی درباره سلامی‌تان در پس لبخندهای شما نهفته است. خشکی، ترک و رنگ‌پریدگی لب‌ها می‌تواند از نشانه‌های عارضه موضعی یا سیستمیک باشد که خود را روی پوست لب نشان می‌دهند. بیشتر این عوارض به دلیل عواملی مانند کمبود ویتامین، آب و هوا و… رخ می‌دهند. یکی از راه‌های درمان مشکلات این‌چنینی لب، استفاده از انواع بهترین بالم لب و کرم لب است. بالم‌ها اولین‌بار در سال ۱۸۸۰ به شکل اولیه تولید شدند و ازجمله متداول‌ترین ابزارهای مراقبتی برای مرطوب‌کردن، تغذیه و البته زیبایی بیشتر لب‌ها هستند. از آنجایی که محافظت و نگه‌داری از پوست لب به اندازه پوست دیگر نواحی صورت مهم است، باید سراغ ترکیبات سبک و نرمی مانند بالم و کرم لب برویم که برای ترمیم، نرم‌کردن و تغذیه لب‌ مناسب هستند. فرقی هم ندارد که چه سنی دارید؛ استفاده از بالم لب در هر سنی به سلامت و زیبایی لب‌هایتان کمک می‌کند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در ادامه نوشته به معرفی محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای بالم لب بپردازیم. پس در ادامه نوشته همراه ما باشید.

معرفی و بررسی انواع بهترین کرم و بالم لب

بالم لب گلدن رز

اگر به‌دنبال بالم لب خارجی با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب هستید، بالم لب گلدن رز یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. بالم لب گلدن رز تنوع زیادی در محصولات خود دارد و با طراحی خاص خود، باعث شده است که برای خرید همیشه وسوسه کننده به نظر برسد. علاوه بر خاصیت عالی این محصولات در رفع خشکی لب‌ها، شکل ظاهری و طراحی خاص آن‌ها نیز جذاب است. بالم لب اصل گلدن رز با خاصیت آبرسانی و نرم‌کنندگی بسیار قوی، گزینه‌ای عالی برای آن دسته از افرادی است دارای خشکی لب مزمن هستند. اگر قصد دارید بالم لب را در یک روتین مراقبت پوستی روزانه استفاده کنید، سراغ مدلی چون Raspberry از این برند بروید. آبرسانی متوسط و محافظت از لب‌ها، از خواص این بالم لب گلدن رز است که باعث پیشگیری از چین و چروک و خشکی لب‌ها می‌شود. در صورتی که قصد دارید ضمن آبرسانی به پوست لب‌ها، براق یا چرب دیده نشوند، باید سراغ مدل Green Apple بروید. این مدل برای دانش آموزان در ساعات حضور در مدرسه نیز کاملاً مناسب است.

بالم لب فلورمار

اگر می‌خواهید لب‌هایی زیبا و سالم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ استفاده از بالم لب فلورمار بروید. به‌عنوان مثال، بالم لب با کیفیت فلورمار در مدل توت فرنگی خاصیت آبرسانی عالی دارد و طعم و بوی آن معرکه است. همچنین با رنگ سرخ خود، ظاهری جذاب برای شما رقم زده و به دلیل برخورداری از SPF15، محافظت خوبی در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید به عمل می‌آورد. اگر لب‌های بسیار خشکی دارید، پیشنهاد می‌کنیم بالم لب نارگیلی فلورمار را انتخاب کنید. این بالم با داشتن ویتامین E و عطر و طعم تمشک، انتخاب مناسبی برای آبرسانی قوی لب‌هاست. مدل هندوانه‌ای نیز رنگ ملایمی داشته و باعث براقی لب‌ها می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که میزان نرم‌کنندگی این مدل نسبت به دیگر مدل‌ها تا حدودی کمتر است. البته علاوه بر بالم لب می‌توانید سراغ کرم‌های لب مانند آبرسان قوی پریم با خاصیت نرم‌کنندگی بروید.

بالم لب لابلو مدل CHERRY SHINE

یکی دیگر از پرفروش‌ترین بالم لب‌های موجود در بازار، بالم لب لابلو است. این بالم لب برای رفع خشکی و آبرسانی لب‌های آسیب‌دیده با عصاره گیلاس عرضه می‌شود. دیگر بالم‌های این برند با عصاره میوه‌ای، براق و بدون رنگ مصنوعی تولید می‌شوند و چربی متعادلی دارند. همچنین دارای ویتامین E هستند. درنتیجه نگران تاثیرات منفی آن بر روی لب نباشید و با خیال راحت سراغ بالم لب لابلو بروید.

بالم لب الارو مدل Repair And Hydrate

الارو از دیگر برندهای معروف محصولات آرایشی و بهداشتی است که بالم لب‌های معروفی را روانه بازار کرده است. یکی از معروف‌ترین مدل‌های بالم لب الارو، مدل Repair And Hydrate است. مواد تشکیل‌دهنده این نوع بالم لب الارو شامل موم زنبور عسل، لانولین، وازلین و ویتامین E می‌شود. به همین دلیل این بالم لب خاصیت ترمیم‌کنندگی سریع پوست را دارد. ترکیب فوق‌العاده این بالم لب باعث ترمیم، آبرسانی و رفع خشکی لب‌ها شده و بافت آن را شفاف و براق می‌سازد. بالم لب الارو حاوی عصاره ویتامین E، موم و روغن سبوس برنج است.

بالم لب الارو مدل Repair And Hydrate

کرم لب دکتر ژیلا مدل soothing

دکتر ژیلا یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای داخلی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند کرم‌های لب خوبی را روانه بازار کرده است که ترکیبات اصلی آن شامل روغن زیتون و روغن جوجوبا می‌شود. خاصیت ضد التهاب گیاهان بابونه، چای سبز و کریزانتلیس موجود در این کرم‌ها سبب شده است تاثیر شگفت‌انگیزی برجای بگذارد. همچنین برای مهار اثرات مخرب اشعه فرابنفش در این محصول از SPF20 استفاده شده است. اگر قصد دارید از کرم لب عالی برای روزمره استفاده کنید، می‌توانید سراغ این کرم مغذی و ضدآفتاب بروید که برای پیشگیری از ترک و شقاق لب در تمام روزهای سال پیشنهاد می‌شود. کرم لب دکتر ژیلا حاوی عصاره روغن جوجوبا، آووکادو و روغن زیتون و ویتامین A و E است.

سخن آخر

اگر می‌خواهید لب‌های سالم، شفاف، لطیف و درخشان داشته باشید، باید خرید بالم لب و کرم لب‌هایی با ترکیبات آبرسان، نرم‌کننده و مغذی برای لب‌های خشک و پوسته‌شده استفاده کنیم. توجه داشته باشید که استفاده از بالم‌ها، فصل و زمان خاصی ندارد. بنابراین حتی می‌توانید با اهداف زیبایی برای حجیم و درخشانی لب نیز از آن‌ها استفاده کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments