ارزان ترین پرایم پلاس پابجی در ایران با اوریکس گیم

بازی پابجی موبایل که در دسته بازی‏های بتل رویال قرار دارد جزو بازی‏های جذاب و پرطرفدار است که از زمان ارائه آن محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها پیدا کرده است. یوسی پول داخل بازی می‏باشد، که با خرید یوسی پابجی موبایل می‏توانید سطح گیم خود را تا حد زیادی ارتقا دهید و همچنین می‏توانید با خرید آن در یک سری از رقابت‏ها و ماموریت‌های خاص ( رقابت‌های رویال پس و الایت رویال پس) شرکت کنید. علاوه بر خرید یوسی در بازی پابجی موبایل، از دیگر آیتم‏های محبوب داخل بازی می توان به خرید پرایم معمولی پابجی موبایل و پرایم پلاس پابجی اشاره کرد. همچنین خرید پرایم پلاس ویژه از بهترین‏های این بازی می‏باشد. علاوه بر این‏ها خرید آرپی پرایم و آرپی پرایم پلاس نیز که در بازه های 1 ماهه الی 12 ماهه به فروش میرسد از آیتم‏های جذاب پابجی موبایل می‏باشند، که هر یک از این موارد جوایز ویژه ای را دربرمی‌گیرند. با خرید پوسی پابجی شما می‏توانید اکثر آیتم‏های درون بازی را خریداری کنید اما با خرید بسته های Prime و Prime plus این بازی جوایز بسیاری را به دست می‌آورید که از لحاظ اقتصادی برای شما به صرفه تر است. فروشگاه معتبر ORIXGAME تمام این موارد را با نازلترین قیمت و سریعترین زمان واریز ارائه می‏دهد که پیشنهاد می‏کنیم حتما به این فروشگاه مراجعه و یک خرید لذت بخش داشته باشید.

قیمت UC PUBG Mobile چقدر است؟

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم یوسی ارز دورن بازی می‏باشد و قیمت ارز هم به قیمت دلار بستگی دارد. اما نگران قیمت یوسی پابجی موبایل نباشید. چرا که می‏توانید خرید یوسی ارزان را نسبت به بقیه فروشگاه‏ها با اوریکس گیم تجربه کنید. تنها کافیست وارد سایت شده و از بین بسته‌های ارائه شده یوسی، بسته متناسب با نیاز خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر این اگر به بازی‏های سبک DOTA مانند موبایل لجند علاقه ‏مندید، می‏توانید خرید محصولات درون بازی مثل جم موبایل لجند را از اوریکس‏گیم تهیه کنید. همچنین برای خرید استیم والت ترکیه ارزان، ما فروشگاه اوریکس‏گیم را پیشنهاد می‏کنیم.

قیمت UC PUBG Mobile چقدر است؟

مزیت‏های خرید پرایم معمولی و پرایم پلاس

همانطور که پیش‏تر گفته شد، پرایم و پرایم پلاس دو دسته محبوب در بازی پابجی می‏باشند که با خرید آن‏ها جوایز ارزنده‏ای به دست خواهید آورد. ارزش واقعی پرایم پلاس 10 برابر ارزش همان مقدار خرید یوسی است. در ادامه به برخی از آن‏ها اشاره می‏کنیم:

جوایز پرایم پابجی موبایل

  •  دریافت ۱۵۰ یوسی بازی در مدت زمان 30 روز
  • باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباس ها و بسته های مختلف بازی
  • دریافت تخفیف‌های زمان دار بر روی آیتم های مختلف بازی

 

جوایز پرایم پلاس پابجی موبایل

  • دریافت 660 یوسی بلافاصله بعد از فعالسازی و روزانه 8 یوسی تا 30 روز که جمعا 900 یوسی میشوند، به علاوه پوینت آرپی به ارزش 300 یوسی
  • دریافت انواع کارت های ووچر به ارزش 1200 یوسی (کارت های تخفیف برای باز کردن باکس) به علاوه تعدادی کارت برای باز کردن جعبه های کریت
  • باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباس ها ، اسکین ها و بسته های مختلف بازی
  • دریافت روزانه 10 پوینت RP به مدت ۳۰ روز
  • دریافت کارت های RP جهت ارتقای لول RP
  • بازی کردن اولین جعبه کلاسیک هر روز با ۵۰% تخفیف

    مزیت‏های خرید پرایم معمولی و پرایم پلاس
    نحوه خرید پرایم و پرایم پلاس در اوریکس‏گیم

     

    در خرید اول، جهت فعالسازی پرایم و پرایم پلاس تنها نام شما در بازی، آیدی عددی و آدرسی که بازی شما روی آن لینک شده احتیاج است، که با وارد کردن آن‏ها در هنگام انتخاب بسته، سفارش شما ثبت و تا کمتر از 5 دقیقه برای شما ارسال خواهد شد. اما در خرید دوم تنها با اعلام آیدی به ما خرید شما زیر 1 دقیقه انجام خواهد شد. خرید پرایم پلاس ویژه و یا خرید آرپی پرایم و آرپی پرایم پلاس هم به همین صورت و در همین مدت زمان در فروشگاه ORIXGAME انجام می‏گیرد. شما عزیزان می‏توانید با مراجعه به سایت و مشاهده نظرات کاربران با اطمینان کامل اقدام به خرید کنید.

     

    کدهای تخفیف موجود در فروشگاه اوریکس گیم

     

    در اوریکس‏گیم کدهای تخفیف استثنایی و فوق العاده‏ای با ظرفیت محدود برای خرید یوسی و دیگر محصولات پابجی موبایل وجود دارد. فقط کافیست تا با دنبال کردن شبکه های اجتماعی اوریکس‏گیم به این تخفیفات ویژه دست یابید.

     

    چرا باید یوسی پابجی را از اوریکس‏گیم خریداری کنیم؟

    فروشگاه اوریکس‏گیم به شما اطمینان می‏دهد که بهترین سایت برای خرید یوسی پابجی موبایل است. چراکه با پشتیبانی قوی 24 ساعته در هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شماست تا پس از ثبت سفارشات خود بتوانید با قیمت بسیار عالی و در کمترین زمان ممکن (کمتر از 5 دقیقه)، خرید خود را تحویل بگیرید. همچنین سایت اوریکس‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ می‏باشد.

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments