از کجا آل این وان بخرم؟

اتفاق جالبی است! سیستم‌های کامپیوتری قوی در اختیار ماست درحالی‌ که ظاهری زیبا و جذاب دارد و از سیم‌های مختلف برای مانیتور، اسپیکر و … هم خبری نیست. حتما می‌دانید که منظورمان آل این وان‌ می‌باشد. این سیستم‌ها را در منازل، شرکت‌ها، سازمان‌ها و… زیاد می‌بینیم. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای طرفداران این سیستم‌ها پیش می‌آید این است که از کجا می‌توانند برای خرید مطمئن کامپیوتر همه ‌کاره اقدام کنند.

خرید یک کامپیوتر همه کاره

به صورت خلاصه به این سوال این گونه جواب می‌دهیم :”از جایی که اطلاعات صحیح به شما می‌دهد.”

فروشندگان زیادی در زمینه فروش کامپیوتر بدون کیس فعالیت می‌کنند. قطعا شما ترجیح می‌دهید با توجه به هزینه‌ای که می‌کنید، دستگاه مناسب و قابل اعتمادی را خریداری نمایید. در این مورد باید به چند نکته توجه کنید.

  • تنوع محصولات یک فروشگاه باعث می‌شود دست‌تان برای انتخاب باز باشد. ما در پروژکتور استور برندهای مختلفی از جمله آل این وان‌ جی پلاس را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
  • خرید آنلاین از یک فروشنده معتبر و متخصص همیشه کم‌ دردسرترین راه است. تصورش را بکنید این که می‌توانیم با خیال راحت کالای مد نظر را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیریم فوق‌العاده نیست؟ تمامی محصولات ما را می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید.
  • این سیستم‌ها ویژگی و قابلیت‌های بسیاری دارند و شما بایستی تفاوت‌های آنها را بدانید و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. ما در وب‌سایت پروژکتور استور دموی تمامی محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید به راحتی دستگاه را ببینید و با ویژگی‌های آن آشنا شوید. این دموها توسط یک تیم متخصص تهیه شده و سعی‌مان بر این است که برای شما مفید واقع شود.
  • این که به پشتیبانی و کارشناسان با تجربه دسترسی داشته باشید، خودش خیال شما را از بسیاری موارد راحت می‌کند.
  • درک می‌کنیم که قبل از خرید آل این وان علاوه بر مطالعه مطالب در وب سایت خودمان، به مشاوره با کارشناسان هم احتیاج دارید. از این نظر هم خیالتان راحت باشد!

خرید یک کامپیوتر همه کاره

چرا کامپیوتر همه‌ کاره مورد توجه قرار گرفته است؟

افراد زیادی این روزها برای تهیه یک سیستم کامپیوتری، اولویت اول‌شان آل این وان است. اما چرا؟

  • سیستم‌های یکپارچه فضای کمی اشغال می‌کنند و با حذف سیم‌ها و تجهیزات اضافه، میز کار شما را مرتب نگه می‌دارند. زیبایی محیط برای بسیاری از افراد مهم می‌باشد و باعث می‌شود تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند. از طرف دیگر بسیاری از افراد مثل طراحان، فضای میز خود را برای مواردی مثل طراحی دستی و… احتیاج دارند.
  • سرعت عملکرد و پاسخ‌دهی در این سیستم‌ها بالا است. در واقع هر چه سخت‌افزار قوی‌تری تهیه کنید، کار با آن راحت‌تر هم خواهد بود.
  • نصب و حمل‌و‌نقل دستگاه آسان می‌باشد. از آنجایی که هیچ‌گونه تجهیزات اضافه‌ای را در کامپیوتر بدون کیس نمی‌بینید نصب آن مساوی است با برقراری اتصال دستگاه به برق و تمام! در مورد حمل‌و‌نقل هم کافی است all in one pc را که فقط یک مانیتور است از برق کشیده و به مکان مورد نظر ببرید.
  • مصرف برق کمی دارد و از این نظر باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شده و دوست‌دار محیط‌زیست محسوب می‌شود.
  • قابلیت تاچ در کامپیوتر آل این وان باعث می‌شود به راحتی همه فعالیت‌هایتان را انجام دهید.
  • دوربین همراه دستگاه شما را از تهیه وبکم بی‌نیاز می‌کند. به عنوان نمونه کامپیوتر همه کاره جی پلاس از وبکمی با کیفیت بالا برخوردار است.
  • پورت‌های ورودی و خروجی کاملی دارند و از این نظر به راحتی می‌توانید با دیوایس‌های مختلف ارتباط برقرار کنید. به دلایل مختلفی ممکن است نیاز داشته باشید فایل‌ها را بین سیستم خود و دیگر سیستم‌ها یا با موبایل و.. جا‌به‌جا کنید. وجود این پورت‌ها خیالتان را از این بابت راحت می‌کند.
  • طول عمر بالای کامپیوتر بدون کیس باز هم باعث صرفه‌جویی اقتصادی می‌شود. همچنین شما می‌توانید هنگام نیاز برای ارتقاء دستگاه خود اقدام نمایید. دقت کنید که این کار باید توسط متخصصین انجام شود.

قیمت و خرید All In One

بسیاری از افراد فکر می‌کنند برای خرید کامپیوتر یکپارچه باید خیلی زیاد هزینه کنند. این تصور عموما درست نیست. البته باید بگوییم منظور هر فرد از “خیلی زیاد” در این جمله می‌تواند عدد متفاوتی باشد. شما می‌توانید آل این وان‌ها را در محدوده‌های قیمتی متفاوت تهیه کنید. قطعا هر چه سخت‌افزار یک سیستم قوی‌تر باشد قیمت آن هم بالاتر است.

مشاوره با کارشناسان ما باعث می‌شود قبل از هر چیز بدانید برای کار مد نظر خودتان به چه نوعی از آل این وان احتیاج دارید. قطعا سیستمی که برای اتاق نوجوان‌تان می‌خواهید با سیستمی که برای امور گرافیک و پردازش‌های سنگین استفاده می‌کنید، متفاوت است. هر چند نوجوان شما ممکن است خودش یک گیمر حرفه‌ای باشد و به یک سیستم قوی احتیاج داشته باشد.

به صورت کلی  all in oneرا می‌توانید برای هر کاربردی و در محدوده‌های قیمتی متفاوت تهیه نمایید.

قیمت و خرید All In One

تفاوت آل این وان‌ در چیست؟

موقع خرید آل این وان حتما به این فکر می‌کنید که تفاوت این دستگاه‌ها در چیست؟ چرا قیمت‌هایشان متفاوت می‌باشد؟

برند و مدل هر سیستم همه کاره با دیگری فرق دارد. عمده تفاوت سیستم‌های کامپیوتری که بر روی قیمت آنها هم اثر می‌گذارد مربوط به سخت‌افزار آن است. اجزای مختلف سخت‌افزاری از جمله هارد، رم، پردازنده و.. هر چه قوی‌تر باشند سیستم قدرتمندتری در اختیار دارید و در نتیجه قیمت آن هم بالاتر می‌رود.

دقت کنید که لزوما برای کاربرد مد نظر شما ممکن است قوی‌ترین سیستم لازم نباشد. همه چیز به کاربرد دلخواه‌تان و البته بودجه شما بستگی دارد.

سخن پایانی

آل این وان‌ها مورد توجه همه هستند. شما می‌توانید با توجه به میزان هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید و توقعی که از یک سیستم کامپیوتر دارید، برای خرید سیستم یکپارچه مد نظر خودتان از پروژکتور استور اقدام نمایید. قطعا هزینه و توقع گفته‌شده باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments