آیا خرید فالوور واقعی دروغ است؟ مزایا و معایب خرید فالوور

آیا خرید فالوور واقعی دروغ است؟ مزایا و معایب خرید فالوور

فالوور اینستاگرام چیست؟

اگر شما هم در شبکه های اجتماعی فعالیتی داشته باشید، اصطلاح فالوور به گوشتان خورده است. اما آیا می دانید فالوور به چه معناست؟ با ما همراه باشید تا با معنی این اصطلاح در دنیای مجازی بیشتر آشنا شوید. فالوور در اصل به معنی دنبال کننده و یک اصطلاح انگلیسی می باشد. وقتی شما در یک شبکه اجتماعی مانند؛ اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوبو … مشغول به فعالیت باشید، تعداد فالوور شما به معنی تعداد اکانت هایی است که شما را دنبال می کنند. هدف شبکه های اجتماعی از ایجاد این دکمه، برای ارتباط گرفتن بین حساب های مختلف می باشد تا تعامل بیشتری بین حساب ها صورت بگیرد.

اگر حساب شما در اینستاگرام، محبوب نباشد، احتمال زیاد تعداد افراد کمی به شما توجه خواهند کرد. زمانیکه اقدام به ایجاد یک حساب در اینستاگرام می کنید، فضای این شبکه سعی می کند تا شما را نسبت به فعالیتی که دارید به دیگر حساب ها نشان بدهد. شما میتوانید این راه را سریعتر از طریق خرید فالوور واقعی انجام دهید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

انواع فالوور اینستاگرام

در اصلی ترین دسته بندی اینستاگرام، می توان فالوورها را به 4 دسته زیر تقسیم کرد.

  1. فالوورهای واقعی: افرادی که پروفایل آنها دارای عکس، نام کاربری، شماره تلفن و ایمیل می باشد.
  2. فالوور فعال: افرادی که در اینستاگرام مشغول به فعالیت هایی همچون؛ پست گذاشتن، لایک کردن، کامنت گذاری و به اشتراک گذاشتن هستند.
  3. ملیت یک فالوور؛ در این دسته بندی فالوورها با توجه به ملیتی که دارند از هم تفکیک می شوند.
  4. جنسیت فالوورها؛ صاحبان حساب ها با توجه به نذکر و مونث بودن نیز از هم جدا می شوند.

مزایای خرید فالوور واقعی

یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام، فالوورها هستند. فالوررها بیشترین نقش را درموفقیت روز افزون شما دارند. بیشتر افرادی که میخواهند یک پیج را دنبال کنند، اول به میزان نفراتی که شما را دنبال می کنند توجه می کنند. پیج هایی در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند که علی رغم تخصصی که دارند، اما در زمینه فعالیت خود نسبت به رقبا بسیار عقب مانده اند، این افراد کافیست هم با تبلیغات و هم با خرید فالوور واقعی به رشد و دیده شدن خود کمک کنند. پس داشتن یک پیج با تخصص بالا نیز نیازمند داشتن فالوور واقعی و فعال می باشد.

با این تفاسیر بیشتر پیج های اینستاگرام، بایدبه فکر افزایش تعداد فالوورهای خود باشند تا در این شبکه اجتماعی بتوانند رشد کنند و دیده شوند. با رشد پیج، شما می توانید کسب و کار خود را با کمترین هزینه به دیگران نشان دهید و دچار ثبات اجتماعی نیز شوید.

خرید پنل اینستاگرام واقعی

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

ممکن است فکر کنید که شما تنها با تولید محتوای عالی، می توانید دیده شوید، ولی این طرز فکر اشتباه است. شما حتی اگر پیجی را داشته باشید که بهترین محتوا را در زمینه خود برای دیگران به اشتراک می گذارد ولی فالوورهای فعال نداشته باشید، اینستاگرام شما را به دیگران نشان نمی دهد زیرا محتویات پیج شما برای دیگران جذاب نبوده و نتوانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد. بدون داشتن دنبال‌کنندگان واقعی پست‌های شما اساساً از عموم مردم پنهان می‌شوند.

یکی از مهم ترین الزامات برای پیج ها، وجود تعداد فالووربالا و فعال می باشد. سایت های بسیار زیادی برای خرید فالوور وجود دارند ولی باید بدانید کدام سایت می تواند تعداد فالوورهای واقعی برای پیج شما جذب کنند. درصد بیشتری از فروشندگان فالوور، اقدام به فروش حساب های غیر فعال و یا ربات ها هستند که باعث سقوط و بسته شدن پیج می شود. ربات ها به دلیل غیر واقعی بودنشان، نمی توانند محتویات پیج شما را برای دیگران به اشتراک بگذارند، در نتیجه اثر بسیار منفی روی پیج شما خواهند گذاشت. همیشه سعی کنید از بهترین سایت های که دارای پنل اینستاگرام واقعی میباشند استفاده کنید.

بعضی از این سایت ها برای وسوسه بیشتر کاربران، تعداد فالوورهای بالا با قیمت پایین به شما پیشنهاد می دهند. اما باید گفت؛ اگر اقدام به خرید چنین پکیجی کردید، فکر رشد پیج خود را نکنید. با خرید اینگونه از پکیج ها نه تنها شما در این فضا دیده نخواهید شد، بلکه اینستاگرام پیج شما را فیک و غیر واقعی می بیند، زیرا فالوررهای جذب شده هیچگونه تعاملی با پیج شما ندارند.

در واقع افزایش یکباره فالوورهایی که واقعی و فعال نیستند در مدت زمان کوتاه، باعث می شود تا اینستاگرام حرکت شما را ربات گونه تشخیص دهد و در نهایت پیج شما را ببندد. با این حال، نمی توان گفت همه فالوورها ربات و جعلی هستند. برخی از شرکت های فعال در زمینه فروش فالوور، اقدام به ایجاد حساب های اصلی و واقعی کرده اند که می تواند نرخ رشد پیج شما را بالا ببرند.

شما چه یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام باشید که می‌خواهید هر چه زودتر شروع به فعالیت کنید، یا حتی یک حساب قدیمی که نیاز به رشد دارد، می توانید به خرید پنل های مختلف از مجموعه mrfollower برای حساب خود، گامی بزرگ برای تقویت پیج خود بردارید. مجموعه ما با ارائه دنبال کنندگان واقعی در مدت زمان کم  پس از سفارش شما، به شما کمک می کند تا بتوانید پیج خود را ارتقا دهید. این مجموعه  به شما کمک می کند تا حساب شما را به سطح بالاتری ببرد.

هزینه های پرداختی خرید فالوو اینستاگرام، بسته به تعداد فالوورها متغییر است. شما می توانید از پکیج های ارائه شده در مستر فالوور دیدن فرمایید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید فالوورهای واقعی و فعال کنید. مجموعه ما با چندین سال فعالیت در زمینه فروش فالوور واقعی، به شما این اطمینان را می دهد که تمامی فالوورها واقعی هستند و می توانند از کسب و کار شما در اینستاگرام حمایت کنند. با خرید فالوور سرمایه گذاری مطمئن و ارزشمندی را برای آینده پیج خود تضمین کنید. فالوورهای خود را ازسایت های معتبر خریداری کنید و تماشا کنید که نمایه اینستاگرام شما روز به روز بیشتر به رسمیت شناخته می شو. در این حالت پیج شما نیز بیشتر از قبل دیده می شود و در معرض دید افراد بیشتری قرار می گیرد.

خرید فالوور واقعی فعال

معایب خرید فالوور غیر واقعی اینستاگرام

  • فالوورهای غیر واقعی هرگز پست های شما را لایک نمی‌کنند.
  • معمولا بیشترآنها کامنتی را زیر پست ها نمی گذارند، اگر هم بگذارند بسیار بی معنی و به صورت شکلک می باشد.
  • پست های شما را به اشتراک نمی گذارند.
  • هیچ وقت پست ها را ذخیره نمی کنند.

توجه کنید شما با خرید فالوور غیر واقعی با این مشکلات روبرو خواهید شد:

  • اگر فالوورهای غیر واقعی بخرید، اعتبار پیج شما را نزد مخاطبان واقعی‌تان نیز از بین خواهد رفت.
  • کاربران فعال در پیج تان و همچنین افراد جدیدی که می خواهند پیج شما را فالو کنند، متوجه می شوند که تعداد افراد دنبال کننده شما در پست هایتان فعالیتی ندارند و متوجه این موضوع می شوند که فالوورهای شما روح و غیر واقعی هستند.
  • اینستاگرام نیز بعد از مدتی متوجه می شود که تعداد فالوورهای شما، در پیج تان فعالیتی ندارند. پس پیج شما را فیک می داند و در این موارد اقدام به بستن پیج شما می کند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments