ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید – ساعت DT Ultra 2

ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید – ساعت DT Ultra 2

قطعا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر خوب می شد که بتوانید روی ساعت هوشمند خود برنامه های مورد نیاز خود را نصب کنید تا زمانی که گوشی موبایل همراهتان نبود بتوانید از برنامه های آن استفاده کنید.

در این زمینه مدل های زیادی معرفی و وارد بازار شده اند ولی هر کدام مشکلات خاص خود را داشتند و انتظارات کاربران را برآورده نمی کردند.

برای مثال آخرین باری که ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید معرفی شد از سیم کارت نیز پشتیبانی می کرد ولی این مدل با توجه به اینکه بعد از مدتی آنتن را از دست می داد نتوانست خیلی پرفروش باشد.

موردی که ذکر شد تنها یک مورد از مشکلاتی بود که روی این مدل ساعت های هوشمند وجود دارد.

اما اگر به دنبال یک ساعت هوشمند اندرویدی هستید که همه این مشکلات را حل کرده باشد و بدون اینکه به سیم کارت نیاز داشته باشد بتواند مانند یک گوشی موبایل کوچک روی مچ دست شما بدون هیچ چون و چرایی همه کارها را انجام دهد می توانید روی ساعت هوشمند DT Ultra 2 حساب کنید. با بررسی کامل این ساعت هوشمند جذاب و معرفی بهترین فروشگاه برای خرید ساعت هوشمند با ما همراه باشید.

وقتی در مورد یک ساعت هوشمند اندرویدی صحبت می کنیم شاید خیلی ها اینطور فکر کنند که ساعت هوشمند که به گوشی اندروید متصل می شود را ساعت هوشمند اندرویدی می گویند!؟

اما در مورد این مدل ساعت هوشمند اینطور نیست.

این ساعت هوشمند علاوه بر اینکه هم می تواند به گوشی های اندروید متصل شود و هم به گوشی های اپل، خودش نیز دارای سیستم عامل اندروید است و همانطور که بیان شد مانند یک گوشی اندروید کوچک روی مچ دست شما عمل می کند.

به راحتی می توانید از داخل بازار یا گوگل پلی نرم افزارهای مورد نیاز و پر مصرف خود را روی این ساعت هوشمند نصب کنید. برنامه هایی مانند اسنپ، شبکه های اجتماعی، برنامه های بانکی یا هر برنامه ای که نیاز روزانه شماست را می توانید روی ساعت خود نصب کنید و از آنجایی که این ساعت هوشمند به صورت مستقیم به وای فای متصل می شود، بدون نیاز به گوشی از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند اندرویدی DT Ultra 2

قطعا اگر ساعت هوشمند اندرویدی باشد که بتواند انتظارات شما را برآورده کند همین مدل است.

طراحی این ساعت هوشمند شبیه به سری اولترایی ساعت های اپل است. مواد اولیه ای که این ساعت را با آن ساخته اند بسیار با کیفیت و ماندگار است. ابعاد این ساعت هوشمند چیزی حدود 49*43*11.5 میلی متر و وزن آن حدود 46 گرم می باشد. در سمت راست این ساعت هوشمند دو دکمه وجود دارد که یکی به صورت چرخشی و فشاری و دیگری فقط به صورت فشاری است. در سمت چپ نیز یک دکمه به همراه اسپیکر های با کیفیت این ساعت هوشمند قرار گرفته است.

صفحه نمایش ساعت DT Ultra 2 می توان با ویژگی های زیر توصیف کرد:

  • اندازه صفحه: 2.06 اینچ(یکسان با صفحه نمایش اپل واچ اولترا 49mm)
  • نوع صفحه نمایش: AMOLED HD
  • رزولوشن: 502*410
  • شکل صفحه نمایش: مستطیل

طبق اطلاعاتی که در مورد صفحه نمایش آن ارائه شده، انتظار یک صفحه نمایش با کیفیت را داریم که باید بگوییم انتظاراتمان را به خوبی برآورده می کند. ناگفته نماند که یکی از جذابیت های صفحه نمایش این مدل حاشیه بسیار کم و ناچیز آن با لبه ها است که زیبایی این محصول جذاب را دو چندان کرده است.

تا اینجای کار با نوع طراحی، چیدمان اجزا، و صفحه نمایش این محصول آشنا شده ایم، بیایید به صورت کلی جدول مشخصات و ویژگی های این ساعت هوشمند را با هم ببینم:

 

صفحه نمایش 2.06 اینچ(49mm)
نوع صفحه نمایش AMOLED HD
رزولوشن 502*410
قابلیت مکالمه دارد
پشتیبانی از زبان فارسی بله
نسخه بلوتوث 5.3
باتری ساعت 880 میلی آمپر ساعت
زمان شارژ شدن حدود 3.5 ساعت
گواهینامه ضد آب IP67
سایز بند 21.5mm
جنس بند سیلیکون
حالت های ورزشی بیش از 100 حالت ورزشی
سنسورها بررسی فشار خون، میزان اکسیژن خون، اندازه گیری ضربان قلب، پایش کیفیت خواب
برنامه ساعت WearPro
سیستم عامل اندروید 9.0

 

داشتن قابلیت مکالمه برای ساعت های هوشمند دیگر یکی از ویژگی های اصلی برای هر ساعت هوشمند محسوب می شود و می توان گفت که دیگر مورد جدیدی نیست و باید گفت که کاملا کاربردی است و می تواند در مواقع دشوار به کمک شما بیاید. نسخه بلوتوث این ساعت هوشمند 5.3 است که یکی از جدیدترین نسخه های بلوتوث است که همین موضوع ارتباطی پایدارتر و با کیفیت تر را برای شما به همراه خواهد داشت.

از ویژگی های خاصی که در این ساعت هوشمند می توانید داشته باشید این است که می توانید به راحتی ساعت خود را به ایرپاد بلوتوثی متصل کنید بدون اینکه نیاز به گوشی موبایل را حس کنید.

ساعت هوشمند اندرویدی DT Ultra 2

نقطه قوت دیگر این محصول ظرفیت باتری آن است که 880 میلی آمپر ساعت است که حدود 3.5 ساعت زمان می برد که به طور کامل شارژ شود و بازدهی خیلی خوبی هم نسبت به قابلیت ها و ویژگی هایی که به شما ارائه می دهد، دارد.

می توانید به عنوان یک دستیار هنگام ورزش نیز روی این ساعت هوشمند حساب کنید، چون بیش از 100 حالت ورزشی را پشتیبانی می کند. در کنار ورزش یا هنگام استراحت نیز می توانید از سنسورهای سلامتی برای بررسی علائم سلامتی خود استفاده کنید.

خلاصه:

به عنوان یک کارشناس در زمینه بررسی و معرفی ساعت های هوشمند می توانم بگویم که ساعت هوشمند اندرویدی DT Ultra 2 یک شگفتی بزرگ در بازار ساعت های هوشمند می باشد و می تواند مسیر این محصولات را در آینده ای نزدیک تغییر دهد.

برای دریافت مشاوره و خرید ساعت هوشمند اندرویدی DT Ultra 2 می توانید به فروشگاه اینترنتی موبونیاز مراجعه کرده و با بهترین قیمت این محصول شگفت انگیز را خریداری کنید.

 

 

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments