قیمت سرور ابری آروان

قیمت سرور ابری آروان

خرید سرور ابری اولین قدم برای میزبانی وب یا ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری است. عوامل مختلفی روی قیمت سرورهای ابری تاثیرگذار می‌گذارند که باید در زمان خرید خدمات به آن‌ها توجه کنیم. در ادامه در مورد این‌که سرور ابری چیست و چه عواملی روی قیمت آن تاثیرگذار هستند صحبت می‌کنیم.

سرور ابری چیست؟

سرور ابری (Cloud Server) شامل تعدادی سرور مجازی اختصاصی است که روی زیرساخت ابری قرار می‌گیرند. زمانی که از سرور ابری استفاده می‌کنیم به‌شکل هم‌زمان منابع چند سرور به کار گرفته می‌شوند.
در چنین حالتی اگر یک سرور دچار اختلال شود سایر سرورهای مستقر روی ابر، منابع مورد نیاز مشتریان را فراهم می‌کنند تا سایت دچار مشکل نشود. هنگام خرید سرور ابری متناسب با نیازتان، امکان انتخاب سیستم‌عامل Linux یا سیستم‌عامل Windows وجود دارد.

عوامل موثر روی قیمت سرور ابری

خرید یا ارتقای سرور ابری از موضوعات مهمی است که کسب‌وکارهای آنلاین در تهیه‌ی زیرساخت‌های فنی با آن روبه‌رو می‌شوند. یک سرور ابری باید دارای ویژگی‌هایی از جمله CPU قدرتمند، RAM بالا، IP  اختصاصی، امکان کانفیگ سفارشی و بکاپ‌گیری دوره‌ای باشد. هر کدام از این خصوصیات روی قیمت سرور ابری تاثیر می‌گذارند.
خوشبختانه تنوع خدمات در ابر آروان موجب شده تا قیمت سرور ابری کاملن متناسب با نیاز و شرایط مشتری در نظر گرفته شود.

قیمت سرور ابری آروان

ابر آروان به‌عنوان یکی از برترین عرضه‌کنندگان سرورهای ابری داخل و خارج ایران (آمستردام هلند)، روش‌های متنوعی را برای قیمت‌گذاری بسته‌های خود در نظر گرفته است.

روش پرداخت Pay As You Go ابر آروان

در این شیوه، مشترکان می‌توانند با شارژ کیف پول در اکانت ابر آروان براساس میزان مصرف منابع، هزینه آن را پرداخت کنند. شیوه‌ی پرداخت Pay As You Go  برای مشترکانی که از میزان نیاز خود به منابع اطلاعاتی ندارند یک روش پرداخت بهینه و مناسب است.

آیا ابر آروان کلود روزانه دارد؟

همان‌طور که گفتیم یکی از شیوه‌های قیمت‌گذاری سرور ابری در ابرآروان روش Pay As You Go است. قیمت سرور ابری در این روش براساس خدمات ابری مورد استفاده به‌وسیله‌ی مشترکان محاسبه می‌شود. بنابراین امکان خرید سرور ابری ساعتی، سرور ابری روزانه و سرور ابری ماهانه وجود دارد. مشترکان با ساخت ابرک و تهیه‌ی سرویس پایه می‌توانند بر حسب مصرف هزینه‌های سرور ابری خود را پرداخت کنند.

محدوده قیمت سرور ابری ایران

قیمت سرور ابری ایران در ابر آروان با توجه به تعداد هسته‌ی CPU، مقدار حافظه RAM و حجم فضای ذخیره‌سازی SSD از حدود ۱۱۲۵۰۰ تومان در ماه شروع شده و تا حدود ۲۷۱۱۷۰۰ تومان ادامه پیدا می‌کند.

محدوده قیمت سرور ابری آمستردام هلند

در ابر آروان، سرور ابری هرمان هلند را نیز می‌توان به شیوه‌ی پرداخت به میزان مصرف خریداری کرد. در این روش بعد از تهیه‌ی ابرک از سرورهای آمستردام هلند و انتخاب سیستم‌عامل (Linux یا Windows)، قیمت سرور ابری براساس منابع مصرفی مشترک تعیین خواهد شد. هم‌چنین می‌توان سرور ابری هلند را براساس منابع ثابت نظیر تعداد CPU، مقدار RAM و فضای ذخیره‌سازی SSD خریداری نمود.

کوچ ابری در ابر آروان چیست؟

در هنگام خرید یک سرور ابری باید به خدمات پشتیبانی به اندازه‌ی مشخصات فنی و قیمت سرور ابری نیز توجه داشت. زیرا اگر یک سرویس‌دهنده خدمات پشتیبانی مناسبی را ارایه نکند، قیمت مناسب آن چندان اهمیتی نخواهد داشت. ابر آروان به جز ارایه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، شما را در کوچی امن و آسان به سرورهای ابری یاری می‌رساند.

کوچ ابری مجموعه‌ای از اقدامات فنی و تخصصی است که به مشترکان کمک می‌کند تا با خیالی آسوده به زیرساخت‌های ابری در ابر آروان مهاجرت کنند. متخصصان فنی و با تجربه در ابر آروان، راهکارهای متنوعی را در تمامی مراحل به مشترکان برای مدیریت زیرساخت‌های فنی عرضه می‌کنند تا آن‌ها دغدغه‌ای برای پیش بردن مسیر نداشته باشند.

البته برای این اقدامات لازم است هزینه‌ی جداگانه پرداخت کنید و قیمت آن بر اساس ساعت دریافت خدمات محاسبه می‌شود، اما با استفاده از کوچ ابری می‌توانید نسبت به فعال‌سازی و تنظیمات درست سرور ابری خود اطمینان داشته باشید.

مشتریان سرور ابری آروان چه کسانی هستند؟

کسب‌وکارهای بزرگ خدمات سرور ابری خود را از شرکت‌هایی تهیه می‌کنند که در کنار قیمت مناسب، زیرساخت‌های قدرتمندی را نیز عرضه می‌کنند. خدمات ابری آروان سطح بالایی دارد و قیمت سرور ابری براساس بسته‌های انتخابی مشترکان قابل تنظیم است. به عنوان نمونه شما می‌توانید از سرور ابری روزانه یا سرور ابری ماهانه نیز استفاده کنید.

شرکت‌هایی مانند اسنپ، بانی‌مد، رفاه، مستربلیط، سینمامارکت، تیوال، اتاقک، سایپا، پُرس‌لاین، کتابراه، مکتب‌خونه و… زیرساخت‌های فنی خود را روی خدمات ابری آروان مستقر کرده‌اند.

سخن پایانی

قیمت سرور ابری یکی از موضوعات مهم در خرید خدمات ابری است. ابر آروان با قیمت‌های متنوع برای سرورهای ابری ایران و سرورهای آمستردام هلند، تنوعی از خدمات را برای افزایش رضایت مشتریان خود عرضه کرده است. پرداخت براساس میزان استفاده از منابع سرور ابری موجب می‌شود تا مشترکان با خیالی آسوده از این سرویس استفاده کنند. در کنار هم قرار گرفتن سرویس‌های سرور ابری با خدماتی نظیر CDN، فضای ابری و سرویس‌های امنیتی موجب می‌شود تا استفاده‌کنندگان بتوانند تمامی نیازهای خود را از ابر آروان تهیه کنند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments