خرید صندلی ماساژور ارزان

خرید صندلی ماساژور ارزان

خرید صندلی ماساژور ارزان

خرید صندلی ماساژور ارزان

در دنیای پر مشغله ی امروزی اکثر مردم به واسطه ی چندین ساعت کار در طول روز، خستگی و درد در برخی نقاط بدن خود حس می کنند که با استراحت، تا حدی تسکین پیدا می کنند. اما در اینجا تکنولوژی روز صندلی ماساژور برقی به کمک شما می آید و علاوه بر برطرف کردن خستگی روزانه، به دلیل ترشح اندروفین در بدن باعث رفع استرس و اضطراب و ایجاد آرامش می شود. همچنین جنبه ی درمانی هم دارد و باعث تسکین درد های عضلانی و مفصلی می شود. بهتر است قبل از خرید صندلی ماساژور با انواع متنوع و مزایای آن آشنایی کامل داشته باشید. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

انواع ماساژور

ماساژور ها در انواع متنوعی تولید شدند که متناسب با نیاز شما، کاربرد های منحصر به فرد خود را دارند که در ادامه به این نکات می پردازیم.

صندلی ماساژور برقی

استفاده از صندلی ماساژور برقی محبوبیت زیادی در چند سال اخیر پیدا کرده است. علاوه بر مزایای روحی و تسکین استرس، در درمان های مفصلی و عضلانی هم نقش بسیار مهمی دارد. این دستگاه باعت بهبود گردش خون، تنظیم فشار خون و ضربان قلب و در نتیجه منجر به بهبود سیستم ایمنی بدن می شود. خرید صندلی ماساژور و استفاده از آن،  خطر خاصی ندارند ولی اگر شرایط خاصی دارید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

ماساژور پا

همانطور که از قدیم شنیدیم، پا قلب دوم بدن انسان است و این امر پر اهمیت بودن آن را می رساند. ماساژور پا مناسب ورزشکاران و کسایی ست که در طول روز ساعات زیادی را سرپا می ایستند و ماساژ باعث رفع خستگی و  تسکین درد های عضلانی آن ها می شود. علاوه بر آن به گفته پزشکان این ماساژور بسیار مناسب افرادی با آرتروز می باشد و به مرور این درد را بر طرف می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ماساژ پا به دلیل افزایش جریان خون، باعث رفع سردرد های مکرر هم می شود.

ماساژور زانو

این نوع ماساژور بسیار مناسب کسانی ست که شغل کارمندی دارند و بیشتر وقت خود را پشت میز می نشینند. علاوه بر آن برای کسانی که از زانودرد و آرتروز رنج می برند هم گذینه ی مناسبی می باشد و با مشورت پزشک خود می توانند از آن بهره ببرند. این ماساژور به سه صورت حرارتی، لرزشی و مالشی کار می کند و دارای نمایشگر و مغناطیس درمانی می باشد. این دستگاه با بهره گیری از فیبر کربن و مادون قرمز باعث گرما درمانی می شود. بنابرابن ماساژور به تسکین درد های عضلانی و مفصلی و همچنین افزایش اکسیژن رسانی در پا ها می شود.

ماساژور سر

ماساژور سر به صورت مستقیم با عصب های پوست سر در ارتباط است و باعث افزایش گردش خون می شود؛ در همین راستا می توان از مزایای این ماساژور به تسکین سردرد های میگرنی، کاهش ریزش مو و همچنین ایجاد آرامش و بهبود کیفیت خواب اشاره کرد که از دغدغه های اکثر افراد مخصوصا خانم ها می باشد. به گفته ی کسانی که  تجربه ی استفاده از این ماساژور را دارند، بعد از چند دقیقه احساس شادابی و سرزندگی داشتند و باعث تاثیرات چشمگیری در روحیات آن ها شده است. این ماساژور قابلیت شارژ با usb را دارد و به مدت دو ساعت کامل شارژ می شود.

ماساژور برقی

این نوع ماساژور به دلیل وزن کم و قابل حمل بودن آن و همچنین کاربرد های فراوان آن نسبت به بقیه ماساژور ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. ماساژور برقی در هر زمان

صندلی ماساژور برقی

و مکان به صورت برقی یا شارژی  قابل استفاده می باشد. از این ماساژور می توان برای بهبود درد های مفصلی و عضلانی کمر، گردن، دست و پاها و… به

ره برد. از فواید آن  می توان بهبود سیستم عصبی، بهبود کیفیت خواب، افزایش گردش خون و تسکین درد ها را نام برد. قبل از استفاده از ماساژور بهتر است ماهیچه هایتان گرم باشد و از لوسیون استفاده کنید تا تاثیر آن بیشتر شود.

خرید صندلی ماساژور در فروشگاه آتوسیس

صندلی ماساژور های برند آیرست از پرطرفدار ترین برند ها در این زمینه می باشد، که فروشگاه آتوسیس با بهترین قیمت و حذف تمامی واسطه ها، آماده ی ارائه انواع ماساژور ها می باشد. تمامی محصولات از خدمات پس از فروش و گارانتی مستقیم شرکت بهره مند هستند و شما می توانید با خیالی راحت نسبت به خرید صندلی ماساژور ارزان مورد نظر خود اقدام کنید. علاقه مندان می توانند از سایت ما جهت خرید اینترنتی و کسب اطلاعات بیشتر دیدن کنند. علاوه بر خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری از فروشگاه های ما در شهر های تهران، البرز، کیش و گیلان هم فراهم می باشد. ارسال رایگان و آموزش کار با محصولات از خدمات فروشگاه ما می باشد.

 

 5 مورد از مزایای صندلی ماساژور

  1. رفع استرس های روزانه:

بسیاری از درد ها و مشکلات بدن به طور مستقیم به استرس و اضطراب هایی که در طول روز متحل می شویم، مربوط می شود. استرس و نگرانی های روزمره باعث سردرد و همچنین کاهش سیستم ایمنی بدن می شود. با استفاده از انواع ماساژور ها مخصوصا صندلی ماساژور آرامش روحی و ذهنی به شما بر میگردد و علاوه بر بهبود روحیه ی شما، در تصمیم گیری ها هم عملکرد معجزه آسایی خواهید داشت.

  1. درمان آرتروز:

یکی از راهکار های موثر در درمان آرتروز و درد های مفصلی، ماساژهای سنتی می باشد. ماساژ به دلیل آزاد کردن ماهیچه های اطراف مفاصل، باعث بهبود التهاب و درد های زانو، کمر و گردن می شود که تداوم داشتن ماساژ منجر به بهبود و درمان آرتروز می گردد. استفاده از ماساژور های مخصوص زانو و گردن و صندلی ماساژور برای کمر درد، کمک به سزایی به روند درمان می کند.

5 مورد از مزایای صندلی ماساژور

  1. آیا صندلی ماساژور باعث لاغری هم می شود؟

بسیاری از افراد به واسطه ی استرس بیش از حد، به پرخوری رو می آورند و در نتیجه منجر به چاقی می شود. با رفع این اضطراب و استرس ها و پیدا کردن آرامش روحی و ذهنی خود، روند لاغری بسیار آسان و سریع تر طی می شود. با استفاده از صندلی ماساژور ها علاوه بر رسیدن به سلامت روحی، باعث بهبود متابولیسم بدن هم می شود که امر مهمی برای لاغری می باشد.

  1. ریکاوری بعد ورزش:

صندلی ماساژور و دیگر انواع آن، طرفداران زیادی بین ورزشکاران پیدا کرده است. معمولا بعد از ورزش های سنگین، گرفتگی عضلات باعث ایجاد درد در قسمت های مختلف بدن می شود؛ بدین صورت صندلی ماساژور بهترین گزینه برای ریکاوری عضلات می باشد. همچنین صندلی ماساژور ها کمک به سزایی به انعطاف پذیری ماهیچه ها می کند که همین موضوع باعث جلوگیری از ابتلا به آرتروز می گردد.

  1. بهترین درمان برای سردرد های میگرنی:

درمان سردرد های میگرنی با قرص و دارو های پر عوارض، یکی از خطرناک ترین راهکار ها می باشد. از به روزترین روش های درمان سردرد استفاده از ماساژور ها است. اصلی ترین تاثیر صندلی ماساژور بر بدن انسان، تنظیم فشار خون و افزایش گردش خون می باشد که مهمترین امر در بهبود سردرد های میگرنی است. شما می توانید از ماساژور سر هم استفاده کنید که قابل حمل و مقرون به صرفه تر هم می باشد.

برای مشاوره و خرید صندلی ماساژور irest از فروشگاه آتوسیس، با ما در تماس باشید.

atosis.ir

دفتر مرکزی: 02122386302

 

 

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments