معرفی پرطرفدارترین بازی های کامپیوتر و موبایل در سال ۲۰۲۲

معرفی پرطرفدارترین بازی های کامپیوتر و موبایل در سال 2022

احتمالا شما هم از آن دسته گیمرهای پر و پا قرص کنسول ، کامپیوتر یا موبایل هستید ، در این مطلب پرطرفدارترین بازی های کامپیوتر و موبایل را در سال 2022 معرفی می کنیم تا با دو عنوان بسیار معتبر آشنا شده و اگر تا به حال آن را بازی نکرده اید به جمع پرطرفدار این بازی های بپیوندید.

این مقایسه بر اساس داده های آماری گوگل و تعداد نصب بازی ها روی دسکتاپ و گوشی موبایل انجام شده است. اما حالا به بررسی و معرفی پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتر و موبایل می پردازیم.

پرطرفدارترین بازی های دسکتاپ و موبایل 2022

بازی GTA V برای دسکتاپ

بازی جی تی ای وی

بدون شک بازی جی تی ای وی ، پرطرفدارترین و محبوب ترین سری بازی های دنیا در تمام کنسول ها ، مخصوصا در دسکتاپ ها به شمار می رود. شرکت راکستار در سال 2013 آخرین نسخه از سری بازی های GTA  را با عنوان GTA V عرضه کرد. این بازی شامل بیش از 86 مرحله متفاوت و سه نقشه جهان باز بزرگ است.  بی شک بازی جی تی ای وی بهترین و پرطرفدار ترین بازی کنسول و دسکتاپ به شمار می رود.

شما در بازی GTA V در ابتدا در نقش مایکل ظاهر می شوید، اما هر چه در بازی جلوتر می روید می توانید در نقش دو بازیکن دیگر به نام های فرانکلین و ترور نیز بازی کنید، هر سه نقش در این بازی دارای شخصیت های ویژه ای هستند که به بازی رنگ و تنوع متفاوتی خواهند داد. جالب است بدانید آمار فروش بازی GTA V از 160 میلیون نسخه در جهان فراتر رفته است که در نوع خود یک رکورد به شمار می رود.

بازی جی تی ای وی از نظر جزییات و گرافیک ، یکی از بی نقص ترین بازی های جهان است، به این صورت که پس از گذشت 9 سال از عرضه آن هنوز هیچ بازی نتوانسته به پای میزان دقت و جزییات آن دست پیدا کند. تمام حرکات NPC ها در این بازی به شدت واقعی هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم راکستار برای سری بعدی بازی GTA V چه چیزی را در نظر گرفته است.

شرکت راکستار قول داده که سری بازی  GTA VI که نسخه بعدی این بازی محبوب است تا سال 2024 برای کنسول و دسکتاپ عرضه شود.

بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل

همانطور که حدس می زنید ، پرطرفدار ترین بازی جهان موبایل با بیش از 700 میلیون نصب روی گوشی های متفاوت است! تصور کنید که این بازی آنلاین بوده و این چنین بازخورد بالایی داشته است!

پس از عرضه چندین نسخه سری محبوب کالاف دیوتی روی کنسول و دسکتاپ ، اکتیویژن تصمیم گرفت که نسخه آنلاین و پیشرفته تر این بازی را با نام بازی کالاف دیوتی موبایل برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر کند. این بازی در سال 2020 عرضه شد و تنها در ماه اول بیش از 20 میلیون نصب گرفت.

به طور کلی مراحل ، اسلحه ها ، نوع بازی ، آیتم ها ، سبک های متفاوت و بازیکنان زیاد این بازی در کنار گرافیک جذاب آن برای یک بازی موبایل باعث شده تا بازی کالاف دیوتی موبایل به محبوب ترین بازی جهان موبایل تبدیل شود. این بازی هم اکنون نیز از طریق اپ استور و گوگل پلی قابل دانلود است ، هر چند باید از نظر گرافیکی و پردازش ، گوشی شما مناسب اجرای بازی باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید!

اکتیویژن اعلام کرد که بازیکنان در جریان سال 2021 میلادی چیزی بیش از یک میلیارد دلار از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی هزینه کرده‌اند؛ رقمی که رکورد جدیدی را برای مجموعه‌ی پرطرفدار Call of Duty به خود اختصاص داده است. به علاوه، گفته شده که تعداد بازیکنان فعال کال آو دیوتی موبایل، تقریبا با تعداد بازیکنان فعال این مجموعه در رایانه‌ی شخصی و کنسول برابر است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments