رفع مشکل xmodgames در گوشی های سامسونگ

کار با Xmodgames

اگر از سری گوشی های برند سامسونگ استفاده می‌کنید و برای اجرای ربات xmodgames (ایکس مود گیمز) در آن با مشکل مواجه شده‌اید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه رفع مشکل xmodgames (ایکس مود گیمز) در گوشی های سامسونگ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مشکل xmodgames (ایکس مود گیمز) در گوشی های سامسونگ

طبق گزار‌ش‌های به دست آمده، اجرای ایکس مود گیمز (Xmodgames) در برخی مدل های از سری گوشی های برند سامسونگ که از اندروید 5 آب نبات چوبی بهره می‌برد با مشکلاتی همراه است. بنابراین لازم دانستیم که برای رفع آن آموزشی اختصاصی را تهیه کنیم. اگر از سری کاربران آیفون و آیپدهای اپل هستید و با مشکل اجرای ایکس مود گیمز مواجه شده‌اید، مقالهرفع مشکل ایکس مود گیم (Xmodgame) در آی او اس 8 را مطالعه کنید.

بنابراین در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل xmodgames (ایکس مود گیمز) در گوشی های سامسونگ می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر موبایل

تعمیرات سامسونگ

رفع مشکل xmodgames (ایکس مود گیمز) در گوشی های سامسونگ

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که روش مورد نظر مخصوص اسمارتفون های برند سامسونگ است. همچنین این روش در تمام گوشی های سامسونگ بازده قطعی ندارد. در صوتی که با انجام مراحل زیر باز هم با برای اجرای xmodgames با مشکل مواجه بودید، حتما با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

  • از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود برنامه اودین یا همان Odin را دانلود کنید. برای این کار می‌توانید بر روی این قسمت کلیک کنید.
  • برنامه اودین را در کامپیوتر خود نصب کنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت فایلی را دانلود کنید که منجر به ساده کردن رابط بایوس (BIOS) دستگاه می‌شود.
  • سپس از طریق برنامه اودین، فایل دانلود شده در مرحله قبل را نصب کنید.
  • حال از طریق گوشی یا تبلت سامسونگی خود فایلی را دانلود کنید که با کلیک بر روی این قسمت به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. (اگر گوشی شما گلکسی اس 4 سامسونگ است، به جای فایل ضمیمه شده قبل، این فایل را دانلود کنید).
  • گوشی یا تبلت خود را خاموش و وارد حالت ریکاوری مود (Recovery Mode) شوید. برای انجام این کار باید دکمه های افزایش صدا، پاور و هوم دستگاه را به صورت همزمان بفشارید و نگه دارید.
  • سپس از طریق ریکاوری، فایل فشرده‌ای که از طریق گوشی دانلود کرده بودید را نصب نمایید.
  • گوشی خود را ریستارت کنید.
  • برنامه ایکس مود گیمز یا Xmodgames را اجرا کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

بنابراین به این صورت می‌توانید نسبت به رفع مشکل xmodgames (ایکس مود گیمز) در گوشی های سامسونگ وارد عمل شوید. باز هم اشاره می‌کنیم که روش مذکور در تمام مدل ها از گوشی های برند سامسونگ کاربرد ندارد، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع باید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل xmodgames (ایکس مود گیمز) در گوشی های سامسونگ پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت ال سی دی سامسونگ A40

قطعات گوشی سامسونگ J5 2017

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments