خرید گیفت کارت استیم با بهترین قیمت از موبوگیفت

خرید گیفت کارت استیم با بهترین قیمت از موبوگیفت

این روزها بازار بازی آنلاین به تجارتی پر سود و یک سرگرمی عالی برای کاربران تبدیل شده است. همین موضوع سبب شده شاهد ارائه محصولات مختلفی توسط شرکت‌های گوناگون باشیم که استیم نیز یکی دیگر از این نمونه هاست. شما به کمک این سایت می‌توانید بازی‌های محبوبی را خریداری کرده و آنها را به صورت آنلاین و صد البته چند نفره بازی کنید.

اما برای خرید بازی و انجام بازی گروهی نیاز است که علاوه بر اینکه یک اکانت برای خود ایجاد می‌کنید، از طریق گیفت کارت استیم والت نیز اکانت خود را شارژ کنید. البته شارژ اکانت با استفاده از پی پل، مستر کارت و ویزا کارت نیز فراهم است. اما چون ما در ایران تحریم هستیم امکان پرداخت بین المللی را نداریم که در این صورت تنها روش مطمئن و مناسب استفاده از گیفت کارت است.

سایت موبوگیفت سامانه‌ای برای خرید انواع گیفت کارت است که ارائه گیفت کارت برای استیم والت نیز یکی دیگر از خدمات و محصولات ۱۹ گانه این سایت است. در ادامه به بررسی کامل خدمات این سایت در خصوص بازی‌های استیم پرداخته و در پایان نیز یک کد تخفیف ویژه برای شما کاربران سایت مشرق نیوز معرفی می‌کنیم.

استیم والت چیست و چه کاربردی دارد؟

استیم هم مشابه مارکت‌هایی همچون پلی استیشن و ایکس باکس یک سرویس آنلاین برای بازی است که می‌توانید بازی‌های محبوبی همچون پابجی، کال آف دیوتی و… را از طریق آن خریداری کنید.

برنامه استیم را می‌توانید روی سیستم عامل‌های مختلفی نظیر ویندوز، مک، اندروید و آیفون نصب کرده و از بازی‌هایی که در این مارکت وجود دارد لذت ببرید.

گیفت کارت استیم والت به چه دردی می‌خورد؟

همانطور که اشاره شد، برای خرید بازی و امکان استفاده از بازی‌های آنلاین که در استیم ارائه شده، نیاز به شارژ اکانت و خرید بازی دارید. برخی بازی‌ها نیز دارای پرداخت درون برنامه‌ای هستند که نیاز است از طریق موجودی اکانت استیم پرداخت ها را انجام دهید.

گیفت کارت در واقع یک کد متشکل از اعداد و حروف است که به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به داشتن اکانت پی پل و کارت‌های بانکی خارجی بتوانید اکنت خود را درست مثل شارژ کردن سیم کارت‌های اعتباری شارژ کنید.

به عنوان نمونه وقتی یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری خریداری می‌کنید در واقع یک کد به شما داده می‌شود که با زدن این کد در بخش redeem code اکانت، مقدار اعتبار ۱۰۰ دلار به صورت موجودی به اکانت شما اضافه و شارژ می‌شود.

چرا گیفت کارت استیم را از موبوگیفت بخریم؟

موبوگیفت سامانه‌ای برای خرید گیفت کارت ارزان سایت‌های مختلف است. شما به کمک این سایت می‌توانید گیفت کارت استیم و بیش از ۱۹ سایت مختلف دیگر که در گروه‌های بازی همچون ایکس باکس و پلی استیشن، مارکت های دانلود برنامه مثل گوگل و اپل یا سایت‌های چندرسانه‌ای مثل نت فلیکس و اسپاتیفای خریداری کرده و اکانت خود را شارژ کنید.

خرید از این سایت دارای مزیت‌هایی است که بهترین آن ارائه قیمت متناسب با قیمت روز دلار است. در ادامه به معرفی برخی از مزایای خرید گیفت کارت از سایت موبوگیفت می‌پردازیم.

ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته

کارشناسان موبوگیفت به صورت ۲۴ ساعته و در طول هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در خصوص استفاده از گیفت کارت استیم هستند.

علاوه بر این پیش از خرید نیز می‌توانید سوالات خود را مطرح کرده و متناسب با ریجن اکانت استیم خود از گیفت کارت منایب با مبدا همان کشور استفاده کنید.

این امکان فراهم شده تا از روش‌های مختلفی همچون تلفن تماس، ارسال ایمیل و ارسال پیغام در ناحیه کاربری بتوانید با کارشناسان در ارتباط باشید و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ پرسش‌ها و درخواست‌های خود را دریافت کنید.

ارائه بهترین قیمت

قیمت دلار در کشور ما به صورت روزانه در حال نوسان است. برای اینکه متناسب با قیمت روز دلار خریدهای خود را انجام دهید، در هر روز قیمت ها متناسب با قیمت ارز محاسبه می‌شوند.

به محض اینکه کاهشی در قیمت ارز رخ دهد قیمت‌های گیفت کارت نیز کاهش داده می‌شود تا بتوانید بر اساس بهترین قیمت مورد نظرتان خرید خود را انجام دهید.

کد تخفیف برای مشتریان همیشگی

سیستمی تحت عنوان دریافت امتیاز برای شما در نظر گرفته شده است تا در هر خریدی که انجام می‌دهید، امتیازی به اکانت شما افزوده شود. با خریدهای بیشتر به مرور مجموع امتیاز شما افزایش یافته و در نهایت با رسیدن به حد نصاب می‌توانید این امتیازات را خرج کنید.

با خرج کردن امتیاز می‌توانید آنها را به کد تخفیف تبدیل کرده و در خریدهای بعدی خود با قیمت ارزان‌تری گیفت کارت را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت استیم با بهترین قیمت از موبوگیفت

ارائه گیفت کارت معتبر همراه با اسکن

کلیه گیفت کارت‌های اراسه شده در موبوگیفت دارای اسکن معتبر و دیجیتال هستند؛ چه گیفت کارت steam wallet و چه دیگر محصولات که شامل مواردی مثل گوگل، گیفت کارت ایکس باکس ، اسپاتیفای و… هستند.

از هر یک از گیفت کارت‌ها که استفاده کنید، پس از خرید جزییات کامل کد همراه با اسکن آن از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌گردد تا از معتبر بودن آنها مطمئن شوید.

وبلاگ غنی در خصوص آموزش استیم والت

به منظور پشتیبانی بهتر می توانید با مراجعه به وبلاگ موبوگیفت به لیستی از صدها مطلب آموزشی در خصوص مراحل خرید، عضویت در سایت‌ها، تغییر تنظیمات اکانت، راهنمای استفاده از گیفت کارت و موارد امنیتی دسترسی داشته باشید.

در بخش وبلاگ مطالب به صورت کاملا تصویری همراه با توضیحات کامل در دستگاه‌های مختلف قرار داده شده تا متناسب با لپ تاپ، موبایل یا کنسول که از سایت‌ها استفاده می‌کنید از گیفت کارت ها بهره ببرید.

کد تخفیف موبوگیفت ویژه کاربران سایت موبایل کمک

در پایان نیز یک پیشنهاد ویژه برای شما کاربران سایت موبایل کمک داریم. می‌توانید با مراجعه به آدرس mobogift.com و انتخاب گیفت کارت استیم یا هر یک از محصولات دیگر این سایت، از تخفیف 10 هزار تومانی بهره‌مند شوید.

برای دریافت این تخفیف کافی است از کد mobo-mobilekomak در هنگام خرید استفاده کنید تا از مبلغ کل کسر گردد. همچنین برای اینکه در خریدهای بعدی خود همواره بتوانید با تخفیف خریداری کنید، می‌توانید از امتیازات استفاده کرده یا اینکه با جستجوی«کد تخفیف موبوگیفت» در رسانه‌های دیگر، کوپن تخفیف برای خرید گیفت کارت پیدا کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments