آموزش نحوه انتقال تصویر دستگاه دوربین مداربسته داهوا روی موبایل و تبلت از طریق P2P

آموزش نحوه انتقال تصویر دستگاه دوربین مداربسته داهوا روی موبایل و تبلت از طریق P2P

آموزش نحوه انتقال تصویر دستگاه دوربین مداربسته داهوا روی موبایل و تبلت از طریق P2P

یکی از معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته داهوا است که توانسته با وجود قابلیت انتقال تصویر  بر روی موبایل برای دوربین داهوا  بدون نیاز به آی پی استاتیک (Static IP)یکی از محبوب ترین های این محصول باشد.تمام دوربین های این شرکت دارای قابلیت  P2P هستند.با توجه به این قابلیت شمامی توانید به راحتی در هر نقطه ای را از طریق نرم افزار موبایل ، تبلیت و یا کامپیوتر تصاویر را مشاهده کنید.

نحوه فعال سازی انتقال تصویر داهوا روی گوشی موبایل :

ابتدا شما باید دستگاه XVR یا DVR یا NVR را به اینترنت با استفاده از یک کابل شبکه متصل کنید.

سپس بعد از اتصال اینترنت به پشت دستگاه کابل شبکه باید قابلیت P2P داخل دستگاه داهوا را فعال کنید. برای فعال سازی طبق مراحل زیر پیش بروید.

مرحله اول: ابتدا مطابق تصویر زیر وارد منوی دستگاه شده و گزینه Network را انتخاب کنید ،از منوی سمت چپ گزینه P2P را کلیک کرده و روی دکمه مقابل گزینه Enable کلیک کنید.

مرحله دوم: سپس دکمه آبی رنگ Apply را کلیک نمایید تا تغییرات ذخیره شود :

نکته : زمانی که روبروی Status نوشته Offline را مشاهده کردید به این معنا است که دستگاه به اینترنت متصل نیست و باید از وصل بودن اینترنت خود مطمئن شوید.

زمانی که مثل تصویر زیر گزینه Online را مقابل Status مشاهده کردید بدانید که فعالسازی P2P با موفقیت به پایان رسیده است :

مرحله سوم: حالا نوبت به میرسد به نصب نرم افزار موبایل داهوا . برای نصب این نرم افزار در گوشی های اندرویدی مثل سامسونگ ، هواوی، نوکیا و … وارد Google Play شوید و عنوان Dahua یا GDmss را جستجو کنید.

نکته: در گوشی های IOS اپل باید وارد App Store اپل شوید و گزینه Dahua  یا IDmss یا Dmss را جستجو کنید.

مرحله چهارم: بعد از نصب نرم افزار داهوا را روی گوشی خود ،آن را باز کنید و مطابق تصویر زیر از بالا گزینه + را کلیک نمایید.

مرحله پنجم:گزینه Add Device را کلیک نمایید و در پنجره ای که باز می شود گزینه Wired Device و اگر این گزینه موجود نبود گزینه Wired Camera را کلیک نمایید.

مرحله ششم:گزینه P2P را کلیک نمایید و مطابق این توضیحات اطلاعات را پر کنید:

Name : در این قسمت شما باید یک نام دلخواه برای دستگاه خود انتخاب کنید .

SN: این گزینه همان سریال دستگاه شماست که معمولا زیر دستگاه یا روی کارتن نوشته شده است . شما می توانید SN را بصورت دستی و یا از طریق اسکن بارکد وارد کنید. برای اسکن بارکد باید علامت بارکد مربع شکل را کنار SN کلیک نمایید تا گوشی روی حالت اسکن بارکد برود سپس دوربین گوشی را به سمت بارکد روی دستگاه گرفته و بارکد را وارد کنید.

Username: این گزینه به صورت پیشفرض روی Admin است و نیازی نیست آن را تغییر بدهید.

Password: همان پسورد دستگاه XVR یا NVR خود را باید وارد کنید.

مرحله هفتم : در این قسمت بعد از انجام تمامی مراحل به صورت دقیق روی دکمه Start Live Preview کلیک نمایید.

نکته:اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید باید بتوانید تصاویر دوربین مدار بسته خود را ببینید. از این به بعد فقط کافی است وارد گزینه   Live Previewشوید و تصاویر را ببینید.

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید محصولات کپی کرده اند که مشابه محصولات اصل هستند اما کیفیت و کارایی اینمحصولات اصضل و اورجینال را ندارد . در این حالت تشخیص این مورد بسیار سخت است که بتوان محصول اصل را از محصول کپی و غیر اصل تشخیص داد از این رو خرید دوربین مداربسته از نمایندگی داهوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نمایندگی های فعال فروش دوربین داهوا در شهرهای بزرگ از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و… محصولات تخصصی داهوا را با گارانتی معتبر و قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند.داهوا پرو قادر است محصولات اصل را همراه با گارانتی و ضمانت خرید به شما تحویل دهد.

 

داهوا پرو با هدف رسیدن به جایگاه تخصصی ترین مرجع نقد و بررسی دوربین داهوا همواره در تلاش است که مشتریان خود را راضی و خشنود کند.همچنین داهوا پرو با کمترین قیمت و کمترین سود محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

منبع : dahua.pro

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments