خرید نصف قیمت؛ بررسی حراجی‌های واقعی قشم

خرید نصف قیمت؛ بررسی حراجی‌های واقعی قشم

خرید نصف قیمت؛ بررسی حراجی‌های واقعی قشم

حراجی‌های واقعی قشم مربوط به چه فصلی است؟ چه زمانی به قشم سفر کنیم که قیمت‌ها مناسب باشد؟ به طور کلی رفتن به قشم و شرکت در تور قشم در فصل‌های خاص، به شما این امکان را می‌دهد تا از حراجی‌های مراکز خرید قشم بهره‌مند شوید. در برخی از فصول مراکز خرید قشم تخفیف‌های بسیار خوبی روی اجناس خود اعمال می‌کنند. با لحظه آخر همراه باشید تا به بررسی حراجی‌های واقعی قشم و فصل این حراجی‌ها بپردازیم.

  • بازار قدیم قشم

  • بازار ستاره

  • مرکز خرید سیتی سنتر

  • مرکز خرید فردوسی

  • مرکز خرید پردیس

  • بازار خلیج فارس

  • مرکز خرید مرجان

  • مرکز خرید سیمرغ

  • مرکز خرید دو دلفین

  • مرکز خرید دریا

  • مرکز خرید زمرد

  • مرکز خرید نخل

  • مرکز خرید اطلس

  • مرکز خرید نور

  • مرکز خرید ایران زمین

  • مرکز خرید پرشین گلف

در ادامه 6 مورد از بهترین مراکز خرید قشم در فصل حراجی را دقیق‌تر معرفی می‌کنیم.

فصل حراج در قشم

خرید نصف قیمت؛ بررسی حراجی‌های واقعی قشم

در فصل حراج قشم، شاهد قیمت‌های بسیار مناسبی در پاساژها هستیم. این مسئله سبب می‌شود تا بیشتر توریست‌ها و گردشگران در فصل‌های حراجی به این جزیره زیبا سفر کنند. اگر بخواهیم بهترین زمان خرید از مراکز خرید قشم را مطرح کنیم باید بگوییم اواخر بهار و تابستان بهترین فصل است. از آن‌جایی که در این فصل هوا به شدت گرم می‌شود و تعداد گردشگران کاهش پیدا می‌کند، قشم وارد حراجی فوق‌العاده‌ای می‌شود. بنابراین با شرکت در جشنواره‌های تابستانی، از تخفیفات این فصل برخوردار خواهید شد.

از طرفی فصل بهار و تابستان قشم به شدت خلوت است پس می‌توان گفت هم فال است هم تماشا! چرا که می‌توانید با خیالی آسوده از این خلوتی استفاده کنید و علاوه بر رسیدگی به خریدهای خود از جاذبه‌های گردشگری این جزیره نیز برخوردار شوید. از طرفی قیمت بلیط تور قشم، قطار و رزرو هتل در قشم نیز در این فصل کاهش میابد. پس همه این‌ها دلیلی بر این است که در این فصول به این جزیره سفر کنید و سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

ارزان‌ترین مراکز خرید قشم و حراجی‌های واقعی

در ادامه قصد داریم ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید قشم در فصل‌های حراجی را معرفی کنیم. همراه ما باشید تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بازار قدیم قشم

یکی از بازارهای سنتی و زیبای قشم، بازار قدیم است. این بازار یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید این جزیره محسوب می‌شود که از سال 1290 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این بازار فرصتی برای آشنایی با آداب و رسوم مردم قشم را پیدا می‌کنید. از جمله مهم‌ترین اجناسی که در این بازار می‌توانید تهیه کنید شامل لباس‌های محلی، پارچه، ابزار خیاطی، فرش، طلا، صندل، لوازم خانگی، پوشاک، پتو، کیف و کفش و سوغاتی‌های زیباست.

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

بازار ستاره قشم

بازار ستاره قشم

بازار ستاره قشم فرصتی مناسب برای تفریح و خرید را برای شما فراهم می‌کند. اگر به دنبال حراجی‌های واقعی قشم هستید، در زمان سفر و شرکت در تور قشم حتما به این بازار سر بزنید. در میان مراکز خرید قشم، بازار ستاره قیمت‌های مناسبی دارد. این بازار از 641 واحد تجاری تشکیل شده است و در سال 1376 ساخته شده است. سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری، موزه حیوانات، غرفه‌های خرید، کافی‌شاپ و رستوران از امکانات مهم این بازار هستند.

آدرس: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها

مجتمع تجاری سیتی سنتر

سیتی سنتر از جمله بزرگ‌ترین و لاکچری‌ترین مراکز خرید است که دو مرکز دارد که روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. انواع گوناگونی از اجناس مثل پوشاک، وسایل نوزاد، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم الکترونیکی، شکلات و… را می‌توانید در این مرکز خرید مشاهده کنید. سیتی سنتی یکی از مراکز خرید قشم است که در فصل حراجی قشم تخفیف‌های خوبی دارد.

آدرس: خیابان ولیعصر، نبش خیابان دریا

بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم مجتمع تجاری و بازاری معروف در قشم است که از 3 طبقه تشکیل شده است. طبقه سوم آن اداری بوده اما طبقه 1 و 2 برای خرید انواع پوشاک، دوچرخه، ماشین شارژی، محصولات تزئینی و… مناسب است.

آدرس: بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

برای کسب اطلاعات جامع و کامل در مورد زمان سفر به قشم، عبارت «بهترین زمان سفر به قشم لحظه آخر» را در گوگل جست‌وجو کنید و روی سایت لحظه آخر کلیک نمایید.

مرکز خرید پردیس قشم

از دیگر مراکز خرید ارزان قشم، می‌توانیم به مرکز خرید پردیس اشاره کنیم. این مرکز خرید 4 طبقه داشته و روبه‌روی بازار ستاره قرار گرفته است. طبقه اول و دوم تجاری و طبقه سوم و چهارم آن دارای رستوران و هتل است. در این بازار می‌توانید انواع لباس زنانه مجلسی، لوازم خانگی، کیف و کفش و… را با قیمتی مناسب بخرید.

آدرس: بلوار ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبروی بازار بزرگ ستاره

با جست‌‎وجوی عبارت «بهترین هتل‌های قشم لحظه آخر» در گوگل و کلیک روی سایت لحظه آخر می‌توانید بهترین اقامتگاه‌ها در این جزیره را رزرو نمایید.

بازار خلیج فارس قشم

بازار خلیج فارس قشم

از دیگر مراکز خرید قشم، بازار خلیج فارس است. این بازار نیز در نزدیکی بازار ستاره قرار گرفته است و در طبقه چهارم آن می‌توانید معروف‌ترین رستوران‌های قشم از جمله رستوران خلیج فارس را پیدا کنید. در این مرکز خرید امکان خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه و.. با بهترین قیمت وجود دارد.

ارزان‌ترین مراکز خرید قشم در فصل حراجی

در مطالب فوق بهترین و ارزان‌ترین راکز خرید قشم در فصل حراجی را مورد بررسی قرار دادیم. به طور کلی بهترین فصل سفر و حراجی‌های واقعی قشم اواخر بهار تا اواخر تابستان است. در این فصل علاوه بر اینکه از حراجی‌های واقعی قشم بهره‌مند می‌شوید، بلکه قیمت بلیط، قیمت تور، قیمت رزرو هتل و اقامتگاه و به طور کلی سفر مقرون به صرفه است. برای مشاهده انواع تور و هتل‌های قشم با قیمت مناسب و تخفیف‌ها به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments