آموزش کار با فیلیمو ( صفر تا صد نحوه ی استفاده از filimo )

نحوه ی استفاده از کد تخفیف ابتدا برای به دست آوردن کد تخفیف می توانید وارد سایت تخفیف ها بشوید و در نوار موجود در قسمت بالا کلمه ی فیلیمو را سرچ کنید تا تخفیف های این برنامه را به شما نشان دهد سپس کد تخفیف برنامه ی فیلیمو را کپی کنید و سپس وارد برنامه ی فیلیمو شوید و به بخش خرید اشتراک بروید و در کادری که نوشته شده است کد تخفیف، کدی که کپی کرده بودید را در این قسمت قرار دهید و سپس مشاهده خواهید کرد که از مبلغ اصلی خرید اشتراک طبق کدی که وارد کردید مبلغی کم خواهد شد. پخش فیلیمو با تلوزیون در آموزش کار با فیلیمو خواهید دانست که این اپلیکیشن علاوه بر پخش بر روی موبایل قابلیت پخش شدن با تلوزیون را نیز دارد و برای استفاده از این برنامه بر روی تلوزیون چندین روش وجود دارد که اولین و راحت ترین روش این است که تلوزیون شما هوشمند باشد و به صورت خودکار فیلیمو بر روی آن پخش شود اما اگر تلوزیون شما هوشمند نیست می توانید با تهیه ی یک اندروید باکس تلوزیون خود را هوشمند کنید. راه بعدی این است که اگر تلوزیون شما قابلیت نصب کردن برنامه را دارد برنامه ی فیلیمو را بر روی آن نصب کنید و سپس فیلم و سریال مورد علاقه ی خود را مشاهده کنید. برای پخش فیلیمو با تلوزیون نیاز به خرید اشتراک مجدد هست؟ باید بگوییم که خیر، برای استفاده از فیلیمو با تلوزیون شما دیگر نیاز به خرید اشتراک مجدد ندارید بلکه با خرید یک بار اشتراک این برنامه میتوانید به صورت همزمان از سه طریق از این اپلیکیشن استفاده کنید یعنی سه اکانت به صورت مجزا میتوان ساخت که روی هر سیستمی قابل مشاهده خواهد بود. برای هر بار وارد شدن به برنامه لازم است تمام مراحل را طی کرد؟ باید بگوییم خیر تا زمانی که شما از اکانت خود خارج نشوید نیاز نیست مراحل را تکرار کنید یعنی شما با هر بار خاموش و روشن کردن تلوزیون خود و وراد شدن به برنامه ی فیلیمو به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود می شوید و میتوانید فیلم و سریال های ورد علاقه ی خود را مشاهده کنید و در کنار خانوده لذت ببرید.

در این بخش می خواهیم به شما آموزش کار با فیلیمو را آموزش دهیم و نحوه ی ثبت نام و خرید اشتراک این برنامه ی جذاب را به شما توضیح دهیم. همچنین در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه کد تخفیف برای خرید اشتراک در برنامه ی فیلیمو را استفاده کنید. اما جالب است بدانید که تازگی ها فیلیمو یک قابلیت جدید را اضافه کرده است و آن هم این است که شما توسط سیم کارت های ایرانسل و رایتل می توانید بدون خرید اشتراک از تمامی امکاناتش استفاده کنید و انواع فیلم و سریال را مشاهده کنید با این تفاوت که اینترنت مصرف شده ی شما به صورت تمام بها محاسبه خواهد شد در صورتی که با خرید اشتراک اینترنت مصرفی شما به صورت نیم بها محاسبه می شود همچنین شما می توانید از برنامه های مشابه مانند: روبی باکس، برنامه مووی باکس Movie Box ، نماوا و… نیز استفاده کنید.

 

نحوه ی ثبت نام در فیلیمو

در بخش از آموزش کار با فیلیمو میخواهیم طریقه ی ثبت نام در این اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم که کار ساده ای نیز می باشد. ابتدا شما باید وارد برنامه ی فیلیمو شوید و سپس در قسمت چپ و بالا روی گزینه ی ثبت نام کلیک کنید و سپس روی گزینه ی ایجاد حساب کاربری کیلیک کنید. در این بخش از شما شماره ی موبایل می خواهد و سپس یک کد تایید دریافت خواهید کرد که بعد از وارد کردن آن یک حساب کاربری برای شما ساخته می شود. بعد از انجام ثبت نام هوش مصنوعی بکار رفته در این برنامه برای آشنا شدن با سلیقتان از شما سوال می پرسد که چه فیلم هایی را دوست دارید و زین پس مطابق آن به شما فیلم و سریال به شما پیشنهاد خواهد کرد.

آموزش خرید اشتراک برنامه فیلیمو

شما با استفاده ی یک موبایل یا یک سیتم مانند لپ تاب یا کامپیوتر می توانید به راحتی اشتراک فیلیمو را خریداری کنید. بعد از ثبت نام کردن در این برنامه سپس روی گزینه ی خرید اشتراک کیلیک کنید و به شما چند گزینه نشان داده خواهد شد که میتوانید اشتراک را به صورت یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه خریداری کنید. معمولا فیلیمو برای اولین خرید ها تخفیف هایی را در نظر می گیرد که بسیار جذاب می باشد.

نحوه ی استفاده از کد تخفیف

ابتدا برای به دست آوردن کد تخفیف می توانید وارد سایت تخفیف ها بشوید و در نوار موجود در قسمت بالا کلمه ی فیلیمو را سرچ کنید تا تخفیف های این برنامه را به شما نشان دهد سپس کد تخفیف برنامه ی فیلیمو را کپی کنید و سپس وارد برنامه ی فیلیمو شوید و به بخش خرید اشتراک بروید و در کادری که نوشته شده است کد تخفیف، کدی که کپی کرده بودید را در این قسمت قرار دهید و سپس مشاهده خواهید کرد که از مبلغ اصلی خرید اشتراک طبق کدی که وارد کردید مبلغی کم خواهد شد.

 

پخش فیلیمو با تلوزیون

در آموزش کار با فیلیمو خواهید دانست که این اپلیکیشن علاوه بر پخش بر روی موبایل قابلیت پخش شدن با تلوزیون را نیز دارد و برای استفاده از این برنامه بر روی تلوزیون چندین روش وجود دارد که اولین و راحت ترین روش این است که تلوزیون شما هوشمند باشد و به صورت خودکار فیلیمو بر روی آن پخش شود اما اگر تلوزیون شما هوشمند نیست می توانید با تهیه ی یک اندروید باکس تلوزیون خود را هوشمند کنید. راه بعدی این است که اگر تلوزیون شما قابلیت نصب کردن برنامه را دارد برنامه ی فیلیمو را بر روی آن نصب کنید و سپس فیلم و سریال مورد علاقه ی خود را مشاهده کنید.

 

 

برای پخش فیلیمو با تلوزیون نیاز به خرید اشتراک مجدد هست؟

باید بگوییم که خیر، برای استفاده از فیلیمو با تلوزیون شما دیگر نیاز به خرید اشتراک مجدد ندارید بلکه با خرید یک بار اشتراک این برنامه میتوانید به صورت همزمان از سه طریق از این اپلیکیشن استفاده کنید یعنی سه اکانت به صورت مجزا میتوان ساخت که روی هر سیستمی قابل مشاهده خواهد بود.

 

برای هر بار وارد شدن به برنامه لازم است تمام مراحل را طی کرد؟

باید بگوییم خیر تا زمانی که شما از اکانت خود خارج نشوید نیاز نیست مراحل را تکرار کنید یعنی شما با هر بار خاموش و روشن کردن تلوزیون خود و وراد شدن به برنامه ی فیلیمو به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود می شوید و میتوانید فیلم و سریال های ورد علاقه ی خود را مشاهده کنید و در کنار خانوده لذت ببرید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments