حذف ویجت از لاک اسکرین آیفون با سیستم عامل آی او اس ۱۰

آموزش حذف ویجت از لاک اسکرین آیفون مجهز به سیستم عامل آی او اس 10

ویجت‌هایی که در آی او اس 10 اپل می‌توان آن‌ها را به لاک اسکرین دستگاه اضافه کرد از ویژگی‌های کاربرد پسند این سیستم عامل محسوب می‌شود. با این حال ممکن است بنا به دلایل خاصی قصد داشته باشید که این ویجت‌ها را حذف کنید. در این مقاله به آموزش نحوه حذف ویجت از لاک اسکرین در آی او اس 10 می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

امکان اضافه کردن ویجت به لاک اسکرین یا صفحه قفل شده نمایشگر آیفون‌ها و آیپدهای اپل از جمله ویژگی‌های بسیار مناسب و جالب سیستم عامل آی او اس 10 به شمار می‌رود. با استفاده از این ویجت‌ها می‌توانید سریعا به اطلاعات همچون وضعیت آب و هوا، رویدادهای پیش رو و … بدون نیاز به قفل‌گشایی از صفحه نمایش دستگاه و مراجعه به بخش نوتیفیکیشن‌ها مطلع شوید. با این وجود ممکن است برخی از کاربران بنا به دلایل خاصی تمایلی نسبت به وجود ویجت در لاک اسکرین آیفون یا آیپد خود نداشته باشند! خوشبختانه آی او اس 10 این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا ویجت‌های لاک اسکرین دستگاه خود را حذف کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

حذف ویجت از لاک اسکرین منجر می‌شود تا ظاهر و رابط کاربری دستگاه روان‌تر و ساده‌تر به نظر آمده و در سمت مقابل منجر به کاهش مصرف انرژی یا شارژ باتری دستگاه هم می‌شود. البته شاید این مقدار بسیار ناچیز باشد اما در هر صورت ویجت‌ها به منظور نمایش اطلاعات خود نیاز به مصرف شارژ باتری دارند. اما چگونه می‌توانیم نسبت به حذف ویجت از لاک اسکرین آیفون‌ها و آیپدهای مجهز به سیستم عامل آی او اس 10 اپل اقدام کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه انجام این امر بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش حذف ویجت از لاک اسکرین آیفون مجهز به سیستم عامل آی او اس 10

به طور کلی حذف ویجت از لاک اسکرین آیفون‌های مجهز به سیستم عامل آی او اس 10 به سادگی انجام می‌شود. به طور معمول ویجت‌های سیستم عامل آی او اس 10 در سمت چپ لاک اسکرین دستگاه قرار دارند. این موضوع بدان معناست که اگر انگشت خود را بر روی صفحه نمایش قفل آیفون قرار داده و به سمت راست بکشید به ویجت‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنید. جالب است بدانید که برخی از کاربران حتی از وجود این ویجت‌ها در لاک اسکرین آیفون‌های خود هم خبردار نیستند و گاها به طور اتفاقی با آن برخورد می‌کنند.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

آموزش حذف ویجت از لاک اسکرین آیفون مجهز به سیستم عامل آی او اس 10

به منظور حذف ویجت‌ها از لاک اسکرین آیفون باید وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه شوید. سپس گزینه Touch ID & Passcode را انتخاب کرده و رمز عبور آیفون خود را در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده وارد کنید. حال مانند تصویر زیر در لیست موجود گزینه Today را غیر فعال کنید. با انجام این عمل ویجت‌های آیفونتان از لاک اسکرین دستگاه حذف می‌شوند. همانطور که اشاره داشتیم انجام این عمل و حذف ویجت‌ها از لاک اسکرین آیفون در سیستم عامل آی او اس 10 امر بسیار ساده‌ای است. با این حال در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید از طریق شماره‎های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی آیفون در ایران

آموزش حذف ویجت از لاک اسکرین آیفون مجهز به سیستم عامل آی او اس 10

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی A50 اس

قطعات گوشی آیفون 7

تعمیرات موبایل

منبع ios.wonderhowto

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments