تبدیل کردن رمز عبور آیفون از شش رقمی به چهار رقمی

تبدیل کردن رمز عبور آیفون از شش رقمی به چهار رقمی

سیستم عامل آی او اس 9 به طور پیش فرض در حین اجرای تنظیمات اولیه خود از کاربر درخواست تعیین یک رمز عبور شش رقمی را می‌کند. این موضوع در حالی است که در نسخه‌های پیشین سیستم عامل آی او اس نیازی به تعیین رمز شش رقمی نبوده و کاربر ملزم به تعیین یک رمز عبور چهار رقمی بود. هم اکنون اگر سیستم عامل آیفون یا آیپدتان را به روز کنید، طبق شرایط پیش فرض تعیین شده برای آی او اس 9 مجبور خواهید بود که رمز دستگاه را شش رقمی در نظر بگیرید. اما روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان رمز آیفون‌ها و آیپدهای اپلی که به سیستم عامل آی و اس 9 مجهز هستند را از شش رقمی به چهار رقمی تغییر داد. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

تبدیل کردن رمز عبور آیفون از شش رقمی به چهار رقمی

ما در این مقاله قصد دارید که چگونگی تغییر رمز آیفون‌ها و آیپدهای مجهز به سیستم عامل آی او اس 9 اپل از شش رقمی به چهار رقمی را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در طول مراحل شرح داده شده دچار مشکل شدید و یا سوالی در ذهنتان ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

تعمیرات اپل

چطور رمز عبور آیفون خود را از شش رقمی به چهار رقمی تغییر دهیم؟

انجام این عمل و بازگرداندن رمز چهار رقمی به جای رمز شش رقمی در آیفون‌ها و آیپدهای اپل به سادگی قابل انجام است. بدین منظور وارد بخش تنظیمات یا همان “Settings” دستگاه آی او اسی خود شده و گزینه “Touch ID & Passcode” را انتخاب کنید. این گزینه در لیست گزینه‌های ارائه شده در بخش سمت چپ صفحه نمایش دستگاه موجود است. حال در بخش سمت راست و پایین صفحه نمایش دستگاه گزینه‌ای با عنوان “Change Passcode” موجود است. این گزینه را انتخاب کنید و رمز شش رقمی از پیش تعیین شده خود را در این بخش وارد نمایید.

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

تبدیل کردن رمز عبور آیفون از شش رقمی به چهار رقمی

با وارد کردن رمز قدیمی خود، سیستم عامل آی او اس از شما درخواست می‌کند که رمز جدید مورد نظرتان را وارد کنید. در این شرایط همچنان شش جای خالی وجود است، بنابراین همچنان رمز عبور درخواستی سیستم عامل آی او اس 9 شش رقمی محسوب می‌شود. در این شرایط گزینه آبی رنگ “Passcode Options” را انتخاب کنید.

تبدیل کردن رمز عبور آیفون از شش رقمی به چهار رقمی

تعمیرات اپل

حال کافیست که از پنجره پاپ‌آپ نمایان شده، گزینه “4-Digit Numeric Code” را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه، تعداد جاهای خالی موجود از شش مورد به چهار مورد کاهش پیدا می‌کنند. حال می‌توانید یک رمز عبور چهار رقمی جدید را برای آیفون یا آیپدتان تعیین کنید.پ

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تبدیل کردن رمز عبور آیفون از شش رقمی به چهار رقمی

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

چرا اپل در آی او اس 9 رمز عبور شش رقمی در نظر گرفته است؟

ظاهرا تنها دلیل قطعی اپل به منظور شش رقمی کردن رمز عبور سیستم عامل آی او اس 9 مربوط به مسائل امنیتی می‌شود. مطمئنا پیش‌بینی و شناسایی یک رمز عبور چهار رقمی بسیار ساده‌تر از پیش‌بینی و دستیابی به یک رمز عبور شش رقمی خواهد بود. به همین منظور اپل در آی او اس 9 ترجیح داده که رمز عبور تعیینی برای دستگاه را از چهار رقمی به شش رقمی تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی اس 10 پلاس

قطعات آیفون 8

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments