آموزش حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger)

حذف اکانت برنامه سیگنال

برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) به دلیل امنیت بالایی که دارد هم اکنون در بین کاربران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. این اپلیکیشن پیام رسان در حال حاضر یکی از اپلیکیشن‌های رایگانی است که به شدت به حفظ حریم خصوصی افراد اهمیت می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه سیگنال (Signal Private Messenger)

اپلیکیشن سیگنال (Signal Private Messenger)یک مسنجر کاملا امن و قابل اعتماد است. هنگامی که از این برنامه به منظور رد و بدل اطلاعات استفاده می‌کنید، هیچ یک از اطلاعات شما در سرورهای برنامه ذخیره نمی‌شوند و تنها طی یک لحظه رد و بدل خواهند شد. بنابراین امکان دسترسی مجدد به اطلاعات رد و بدل شده و پیگیری مکالمات در برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) وجود ندارد.

برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) به صورت رایگان عرضه شده و قابلیت‌هایی همچون گفتگوی انفرادی، گروهی، ارسال عکس، فیلم، فایل و … را ارائه می‌کند. ضمنا برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) یک اپلیکیشن پیام رسان منبع باز است و از قابلیت برقراری تماس تلفنی پشتیبانی می‌کند. بنابراین بدون تردید در حال حاضر برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) یکی از بهترین و امن‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر موجود به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

اما هدف ما در این مقاله آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) است. انجام این عمل بسیار ساده است و برای تحقق بخشیدن به آن باد از طریق یک لینک وارد عمل شوید. بنابراین امکان حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) از طریق خود اپلیکیشن مقدور نیست. در ادامه به شرح دقیق و تصویری نحوه حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری غیر فعال سازی یا حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم به منظور برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) نمی‌توانید از طریق خود اپلیکیشن وارد عمل شوید و باید از یک سایت یا لینک اختصاصی استفاده کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا بر روی این قسمت کلیک کنید تا به لینک مرتبط با برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) هدایت شوید. حال باید در بخش Country کشور خود را انتخاب کنید تا پیش شماره مربوط به آن توسط برنامه شناسایی شود. سپس در فیلدی که با عبارت Your Phone Number مشخص شده، شماره تماس خود را وارد کنید. با استفاده از دو گزینه Call و Send SMS می‌توانید نسبت به ارسال دستور غیر فعال سازی حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) اقدام نمایید. با کلیک بر روی هر یک از این دو گزینه، یک کد اختصاصی برایتان ارسال می‌شود که باید از آن به منظور غیر فعال کردن یا حذف اکانت خود استفاده کنید.

حذف اکانت برنامه سیگنال

توصیه می‌کنیم که از گزینه Send SMS استفاده کنید. در این شرایط برای شماره‌ای که وارد کرده بودید که پیامک حاوی کد اختصاصی ارسال می‌شود. این کد دریافت شده را در فیلد جدید ایجاد شده وارد کنید و نهایتا بر روی گزینه Unregister کلیک نمایید تا فرآیند غیر فعال سازی یا حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه سیگنال (Signal Private Messenger) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون XS

ال سی دی iPhone SE 2020

قیمت دوربین سلفی آیفون 11 پرو

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مریم
مریم
2 سال گذشته

سلام
ببخشید اگه فقط خود اپلیکیشن سیگنال رو uninstal کنیم، پیامهامون پاک میشن؟

پریسا
پریسا
3 سال گذشته

درود. الان باید از روی خود اپ اکانت رو دی اکتیو کرد. بسته به اینکه اندروید یا ios متفاوت، این لینک خود سایت پشتیبانی هست:
https://support.signal.org/hc/en-us/articles/360007061192-Unregister-or-Delete-Account

از روی ستینگ باید برید تو قسمت ادونس و غیرفعال کنید، به همین سادگی!

asal
asal
3 سال گذشته

این چراکد ارسال نمیکنه

ادیب
ادیب
3 سال گذشته

سلام من نمیتونم دیلیت اکانت کنم
و این اخطار برام میاد که به سرور متصل نیستم
با وی پی ان هم امتحان کردم

رستا
رستا
3 سال گذشته
پاسخ به  ادیب

کدی ام ارسال نمیشه تماس هم نمیگیره راهنمایی کنید لطفاً

امین
امین
2 سال گذشته
پاسخ به  ادیب

از طریق خود برنامه اقدام کنید . در قسمت پروفایل -> advanced -> و گزینه delete account
شماره تونو وارد کنید و حساب خودتون رو دی اکتیو کنید

anahita.em
anahita.em
3 سال گذشته

سلام به من کد ارسال نمیشه زنگ هم نمیخوره هیچ اتفاقی نمیوفته کمک کنید لطفا