آموزش حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس)

حذف کردن اکانت Nextplus

چگونه اکانت خود در برنامه Nextplus یا همان نکست پلاس را حذف کنیم؟ این سوال، سوالی است که احتمال دارد برای شما هم به وجود آمده باشد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه Nextplus (نکست پلاس)

حذف کردن اکانت Nextplus

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

برنامه Nextplus (نکست پلاس) در واقع نسخه ارتقاء یافته اپلیکیشن Textplus (تکست پلاس) محسوب می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن پیام رسان Nextplus (نکست پلاس) می‌توانید ضمن اتصال به یک شبکه اینترنت به برقراری تماس صوتی با کیفیت و همچنین گفتگوی متنی رایگان با دوستان خود بپردازید. بنابراین برنامه Nextplus (نکست پلاس) یک مسنجر با قابلیت برقراری تماس صوتی با کیفیت محسوب می‌شود.

برنامه Nextplus (نکست پلاس) امکان برقراری تماس با شماره‌های بین‌المللی را هم ارائه می‌کند. این برنامه زود به زود آپدیت می‌شود و در نسخه فعلی آن امکان رد و بدل فایل گیف (GIF) و استیکرهای جدیدتری ارائه شده است. سرعت عملکرد بالایی اپلیکیشن Nextplus (نکست پلاس) هم از دیگر نقاط قوت آن محسوب می‌شود. شما به منظور استفاده از این برنامه باید یک اکانت اختصاصی داشته باشد. اما اگر قصد حذف کردن این اکانت را داشته باشیم باید چه کنیم؟

هدف ما در این مقاله، صحبت در مورد نحوه حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) است. به بیان دیگر در این مقاله به آموزش نحوه حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس)

حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد اما پیش از اقدام بدین منظور باید در نظر داشته باشید که با حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) تمام اطلاعات پیشین اکانت مد نظر برای همیشه از بین می‌روند. اطلاعات اکانت بعد از حذف آن در برنامه Nextplus قابل بازگشت نخواهد بود. اما چگونه نسبت به حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) اقدام کنیم؟

با خارج شدن شما از اکانت برنامه Nextplus (نکست پلاس) و عدم ورود مجدد به آن برای مدت زمانی خاص، اکانت مد نظر به طور اتوماتیک باز پس گرفته می‌شود. این موضوع به آن معناست که با خارج شدن از اکانت و عدم فعالیت در برنامه Nextplus (نکست پلاس)، اکانت شما تقریبا به صورت اتوماتیک غیر فعال یا حذف خواهد شد. با این وجود به منظور سرعت بخشیدن به این فرآیند می‌توانید از طریق برنامه Nextplus (نکست پلاس) نسبت به حذف ایمیل یا شماره تماس ثبت شده برای اکانت اختصاصی‌تان اقدام کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا برنامه Nextplus (نکست پلاس) را اجرا کرده و وارد اکانتی شوید که قصد حذف آن را دارید.
  • گزینه منو (Menu) را لمس کنید.
  • گزینه My Profile Info را انتخاب نمایید.
  • حال می‌توانید نسبت به حذف ایمیل یا شماره تماس اکانت خود اقدام کنید.

با طی کردن مراحل فوق، فرآیند حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) انجام می‌شود. بار دیگر اشاره می‌کنیم که با خارج شدن از اکانت برنامه نکست پلاس و عدم فعالیت در آن، حساب شما به طور اتوماتیک غیر فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه حذف کردن اکانت Nextplus (نکست پلاس) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

ال سی دی آیفون SE 2020

قیمت ال سی دی سامسونگ S10 Plus

قطعات گوشی iPhone 8

 

تعمیرات موبایل

منبع nextplus

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهران
مهران
6 سال گذشته

من اکانتم پاک شده توش عکسای شخصی داشتم چطور میتونم اکانتم و حذف یا برش کردونم کمکم کنید لطفا عکسام دس کسی دیگ نیوفته

لیلی
لیلی
6 سال گذشته

سلام.من ازطریق شماره مجازی وارد تلگرام شدم.یعنی با دلیت نکس پلاس ،تلگرام حذف میشه یان؟؟چون میخوام تلگرامم حذف شه