آموزش تصویری حذف اکانت فیس بوک (Facebook)

حذف اکانت فیس بوک

حذف اکانت فیس بوک (Facebook) به سادگی و تنها با طی کردن چند مرحله کوتاه امکانپذیر است. اگر تمایل دارید که با نحوه انجام این عمل به صورت تصویری آشنا شوید، حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت فیس بوک (Facebook) خواهیم پرداختیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه فیس بوک (Facebook)

بدون تردید با شبکه اجتماعی فیس بوک یا فیسبوک (Facebook) آشنا هستید. به این شبکه اجتماعی اصطلاحا FB هم گفته می‌شود. اگر چه با روی کار آمدن سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه همانند تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ و…، میزان استقبال کاربران از فیس بوک کمی کاهش یافته است اما با این حال فیس بوک (Facebook) همچنان یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین شبکه‌های اجتماعی موجود دنیا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

فیس بوک برای اولین بار در سال 2004 توسط آقای مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) و برخی دیگر از دوستانش طراحی شد و شروع به کار کرد. این شبکه اجتماعی در ابتدا محدود به استفاده برخی از دانشجویان بود اما به تدریج استفاده از آن گسترش بیشتری پیدا کرد. در سال 2005 دو شرکت اکسل پارتنرز و جیم بریز به ترتیب 12.7 و 1 میلیون دلار بر روی فیس بوک سرما‌یه‌گذاری کردند. نهایتا فیس بوک توانست در سال 2009 رسما پرمخاطب‌ترین و پرکاربرترین شبکه اجتماعی دنیا شود.

اما هدف ما در این مقاله معرفی فیس بوک نیست اما با این حال ارائه اطلاعات کوتاهی که در بخش فوق ارائه شدند را الزامی می‌دانیم. هدف اصلی ما از ارائه این مقاله، آموزش تصویری نحوه حذف اکانت فیس بوک (Facebook) محسوب می‌شود. اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید که نسبت به حذف اکانت فیس بوک (Facebook) خود اقدام کنید، کافیست که مراحل شرح داده شده در این مقاله را دنبال نمایید. چنانچه در مورد هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری نحوه حذف اکانت فیس بوک (Facebook)

حذف اکانت فیس بوک (Facebook) فرآیند بسیار ساده‌ و بی‌دردسری را به همراه دارد. از طریق سایت فیس بوک می‌توانید به طور مستقیم نسبت به انجام این امر اقدام کنید. به منظور حذف اکانت فیس بوک (Facebook) کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

حذف اکانت فیس بوک

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه‌ حذف اکانت فیس بوک (Facebook) مراجعه کنید. اگر لازم بود باید ابتدا نسبت به ورود به اکانت خود اقدام نمایید و سپس به لینک مد نظر و آدرس آن که در عکس فوق مشخص است، مراجعه کنید.

حذف اکانت فیس بوک

حال بر روی گزینه آبی رنگ Delete My Account کلیک کنید.

حذف اکانت فیس بوک

در فیلد مشخص شده باید عبارت ارائه شده را وارد نمایید و در کادر مربوط به رمز عبور هم باید پسورد اکانت فیس بوک خود را وارد نمایید. نهایتا بر روی گزینه OK کلیک کنید.

حذف اکانت فیس بوک

در پنجره پاپ آپ نمایش داده شده هم بر روی گزینه OK کلیک کنید تا بدین صورت دستور حذف اکانت فیس بوک (Facebook) شما صادر گردد. فیس بوک در پنجره پاپ آپ نمایش داده شده عنوان می‌کند که حذف دائم اکانت شما ظرف 14 روز آینده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گوشی گلس شکسته 

جمع‌بندی

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت فیس بوک (Facebook) پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون XS

قیمت ال سی دی سامسونگ S10e

قطعات گوشی iPhone 7

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (15)

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مسیح
مسیح
1 سال گذشته

چرا اینجوری میکنین

مسیح
مسیح
1 سال گذشته

لطفن فیسبوکم همش هک شده میخام همشو از فیسبوک پاک کنی لطفن خاهیش میکنم

مهدی
مهدی
1 سال گذشته

سلام من در فیس بوک اکانتی داشتم که به دلایلی شمارش هیچی ازش یادم نمیاد فکرکنم اون شماره هام باشه که حذف شده بوده حالا به بازیم وصله نه میتونم اکانتمم بفروشم نه با عکس خودم بازی کنم راهی هست فیسبوک بازی کالاف بشه در این شرایت حذف کرد

Wais Sattari
Wais Sattari
2 سال گذشته

سلام پیچ من حک شده میخواهم از فیسبوک حذف شود اسم پیچ WAIS sattari

رهام
رهام
2 سال گذشته

سلام دوستان من یک بازی داشتم که اون رو روی اکانت فیس بوکم ذخیره کردم چندین روش برای پاک کردن فایل ذخیره شده انجام دادم حتی از داخل خود برنامه هم اقدام کردم ولی نشد که نشد اکانت فیس بوکم رو عوض کردم و از بازی هم اکانت جدیدی زدم حالا هربار که می خوام بازی جدید رو روی اکانت جدید فیس بوک ذخیره کنم نمی ذاره و همون اطلاعات ذخیره شده ی اکانت قبلی رو میده میتونید راهنماییم کنید چیکار کنم؟