آموزش تصویری حذف اکانت بیسفون Delete Bisphone Account

حذف اکانت بیسفون Bisphone

بیسفون یا همان Bisphone یک اپلیکیشن پیام رسان داخلی محسوب می‌شود که از طراحی ساده و کاربردی بهره‌مند است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت بیسفون (Bisphone) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

اپلیکیشن بیسفون (Bisphone) یک برنامه ارتباطی، پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر است که از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد و هدف اصلی آن رفع نیازهای ارتباطی روزمره کاربران است. این اپلیکیشن قابلیت‌ها و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال از طریق بیسفون (Bisphone) می‌توانید به طور رایگان و با اتصال اینترنت نسبت به ارسال و دریافت پیام متنی، فایل‌های چند رسانه‌ای، موقعیت مکانی و برقراری تماس‌های تلفنی اقدام کنید. این برنامه همچنین قابلیت ساخت گروه و گفتگوهای چند نفره و کانال را دارد. این برنامه توسط گروهی از برنامه‌نویسان داخلی طراحی شده و به طور رایگان قابل دانلود است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل


حذف اکانت بیسفون Bisphone

اما اگر بنا به هر دلیلی پس از استفاده از اپلیکیشن بیسفون (Bisphone) تمایل داشتید که نسبت به حذف اکانت خود در این برنامه اقدام کنید، این مقاله اختصاصی می‌تواند راهنمای تصویری عالی بدین منظور باشد. در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت بیسفون (Bisphone) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت بیسفون (Bisphone)

حذف اکانت بیسفون (Bisphone) به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. این عمل از طریق خود اپلیکیشن نامبرده شده قابل انجام است. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت بیسفون Bisphone

ابتدا برنامه بیسفون را اجرا کنید و مانند عکس فوق آیکون چرخ دنده موجود را لمس نمایید.

حذف اکانت بیسفون Bisphone

گزینه Settings را انتخاب کنید.

حذف اکانت بیسفون Bisphone

در این مرحله گزینه General را لمس کنید.

حذف اکانت بیسفون Bisphone

حال گزینه Deactivate Account را لمس نمایید.

حذف اکانت بیسفون Bisphone

با لمس گزینه Deactivate Account یک پنجره پاپ آپ نمایان می‌شود. در این پنجره هم گزینه Deactivate را انتخاب کنید تا پروسه حذف اکانت بیسفون (Bisphone) شما تایید و به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون با ارائه گارانتی معتبر  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت بیسفون (Bisphone) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت شیشه آیفون 11 Pro Max

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 20

قطعات گوشی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
4 سال گذشته

سلام
این امکان حذف شده و دیگه در تنظیمات نیست