آموزش تصویری حذف اکانت لاین – Delete Line Account

حذف اکانت لاین

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در برنامه پیام رسان لاین (LINE) غیر فعال یا به اصطلاح حذف کنید، این مقاله راهنمایی تصویری مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت لاین (LINE) می‌پردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه لاین (LINE)

برنامه یا اپلیکیشن لاین (LINE) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های پایم رسان یا اصطلاحا مسنجر موجود با شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند نسبت به رد و بدل پیام‌های متنی، عکس، ویدیو و موسیقی اقدام کنند. اپلیکیشن لاین همچنین امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت را هم فراهم می‌کند. برنامه لاین همچنین یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام رسان موجود به منظور انجام گفتگوهای گروهی هم محسوب می‌شود و مجموعه بسیار متنوعی از استیکرها را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مانند سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان، به منظور استفاده از لاین (LINE) هم باید یک شماره تماس را رجیستر نمایید. هر زمان که تمایل به حذف اکانت خود داشته باشید، این شماره از حالت رجیستر خارج می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت لاین (LINE) بپردازیم. اگر بنا به هر دلیلی قصد دارید که اکانت لاین (LINE) خود را غیر فعال یا اصطلاحا حذف کنید، این مقاله راهنمایی مناسبی برایتان خواهد بود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت لاین (LINE)

غیر فعال سازی یا حذف اکانت لاین (LINE) به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. انجام این عمل از طریق خود اپلیکیشن لاین (LINE) صورت می‌پذیرد و روش دیگری برای انجام آن وجود ندارد. به منظور حذف اکانت لاین (LINE) خود کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت لاین

ابتدا اپلیکیشن لاین (LINE) را اجرا کنید و وارد اکانت خود شوید. سپس آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست صفحه را لمس کنید و پس از آن آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید. این آیکون شما را به بخش تنظیمات یا Settings اکانت هدایت می‌کند.

حذف اکانت لاین

حال باید در بین گزینه‌های موجود، گزینه Accounts را انتخاب کنید.

حذف اکانت لاین

در صفحه جدید نمایان شده به سمت پایین حرکت کنید و گزینه Delete My Account را لمس نمایید تا دستور حذف اکانت لاین (LINE) شما صادر شود.

حذف اکانت لاین

سپس مانند عکس فوق بار دیگر گزینه قرمز رنگ Delete My Account را لمس کنید. با انجام این عمل فرآیند غیر فعال سازی یا حذف اکانت لاین (LINE) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:  ضمانت گارانتی تعمیرات Apple

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت لاین (LINE) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون SE

قیمت ال سی دی سامسونگ A51

iPhone X قطعات

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مریم عبادی
مریم عبادی
5 سال گذشته

لاین پی چیه ؟؟؟؟لاین من دلیت نمیشه میگه اول باید لاین پی و دلیت اکانت کنی

Bahar
Bahar
6 سال گذشته

سلام پس چرا برای من اون قسمت دیلیت مای اکانت نمیاد?نتمم که خوبه چرااینجوریه