آموزش تصویری حذف اکانت بیتاک (BeeTalk)؛ غیرفعال کردن بیتاک

حذف اکانت بیتاک

بیتاک (BeeTalk) یا به قول اغلب ایرانی‌ها بیتالک یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان محبوبی است که به دلیل برخی قابلیت‌های خاص محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت بیتاک (BeeTalk) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد حذف اکانت بیتاک (BeeTalk)

اپلیکیشن بیتاک (Beetalk) یکی از برنامه‌های پیام رسانی محسوب می‌شود که به دلیل قابلیت‌های خاصی که دارد در بین کاربران بسیار محبوب شده است. جالب است بدانید که اغلب ایرانی‌ها نام این برنامه پیام رسان را به اشتباه بیتالک عنوان می‌کنند در حالی که حرف “L” در نام این اپلیکیشن خوانده نمی‌شود. با استفاده از برنامه بیتاک می‌توانید نسبت به ارسال پیام‌های متنی، صوتی و تصویری اقدام کنید. یکی از ویژگی‌های جالب اپلیکیشن بیتاک (Beetalk) که آن را نسبت به سایر برنامه‌های اجتماعی دیگر محبوب‌تر می‌کند مربوط به قابلیتی تحت عنوان رادار (Radar) است. با استفاده از این قابلیت کاربران بیتاک (Beetalk) می‌توانند سایر کاربران نزدیک به خود را یافته و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما هدف ما در این مقاله شرح قابلیت‌ها و نحوه استفاده از برنامه بیتاک (Beetalk) نیست، بلکه قصد داریم در این مقاله به آموزش تصویری چگونگی حذف اکانت بیتاک (BeeTalk) بپردازیم. متاسفانه گزینه کاملا مشخص و مستقیمی به منظور حذف اکانت بیتاک (BeeTalk) وجود ندارد، اما با استفاده از روش خاصی می‌توانید نسبت به غیر فعال سازی اکانت خود در این اپلیکیشن اقدام کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونگی غیر فعال سازی یا حذف اکانت بیتاک (BeeTalk)

به منظور غیر فعال کردن یا حذف اکانت بیتاک (BeeTalk) خود مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت بیتاک

ابتدا برنامه بیتالک (Beetalk) را اجرا کنید. سپس گزینه Settings را لمس نمایید تا به منوی تنظیمات اپلیکیشن بیتالک هدایت شوید.

حذف اکانت بیتاک

حال گزینه Clear Chat History را لمس کنید تا آرشیو یا تاریخچه پیام‌های پیشین اکانت شما حذف شود. سپس دو گزینه Hide Location و Hide Last Seen را فعال کنید. فعال سازی این دو گزینه منجر می‌شود که موقعیت مکانی و همچنین آخرین زمان بازدید شما در بیتاک نمایش داده نشود، بنابراین کاربری قادر به برقراری ارتباط با شما نخواهد بود.

حذف اکانت بیتاک

حال می‌توانید اپلیکیشن بیتاک (Beetalk) را از دستگاه هوشمندتان حذف کنید. این روش بهترین روش موجود به منظور غیر فعال کردن یا حذف اکانت بیتاک (BeeTalk) محسوب می‌شود. متاسفانه تلاش‌های ما به منظور برقراری ارتباط با پشتیبانی اپلیکیشن بیتاک (Beetalk) و درخواست به منظور حذف اکانت خود بی‌پاسخ باقی ماند. بنابراین اگر قصد غیر فعال سازی اکانت خود را دارید، از روش شرح داده شده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی Apple در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت بیتاک (BeeTalk) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی iPhone 11 Pro Max

قیمت ال سی دی سامسونگ A42 5G

iPhone 8 Plus قطعات

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
نیما
نیما
6 سال گذشته

سلام چطور میشه ۲ تا یا بیشتر اکانت بیتالک روی یه گوشی آیفون داشت؟