آموزش حذف اکانت گوگل؛ چگونه اکانت گوگل خود را حذف کنیم؟

حذف اکانت گوگل

حذف اکانت گوگل یا پاک کردن آن به هیچ وجه فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد و شما به سادگی قادر به انجام این عمل خواهید بود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه حذف اکانت گوگل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌‌ای در رابطه با حذف اکانت گوگل

حذف اکانت گوگل

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بدون تردید اگر از علاقمندان به سیستم عامل اندروید و دستگاه‌های هوشمند اندرویدی باشید، اکانت گوگل شما نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره‌تان ایفاء می‌کند. با این وجود ممکن است در برخی از شرایط و بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید که نسبت به حذف اکانت گوگل اقدام کنید. پیش از انجام این عمل حتما باید برخی از موضوعات و مسائل را در نظر داشته باشید. چنانچه اکانت گوگل خود را حذف یا اصطلاحا پاک کنید، دیگر قادر به دسترسی به موارد زیر نخواهید بود:

  • امکان ورود به اکانت گوگل حذف شده وجود ندارد، بنابراین دیگر نمی‌توانید با استفاده از آن اکانت از سرویس‌هایی نظیر گوگل درایو، جیمیل و… استفاده کنید.
  • با حذف کردن اکانت گوگل، تمام اطلاعات آن از بین می‌رود. این اطلاعات شامل ایمیل‌ها، تصاویر، فایل‌های ذخیره شه در گوگل درایو و… می‌شود.
  • اگر با استفاده از اکانت گوگل حذف شده خود در سرویس‌های یوتیوب اشتراک خریداری کرده باشید، پس از حذف اکانت تمام آن‌ها از بین می‌روند.
  • محتوایی که با استفاده از اکانت گوگل خود در بخش‌هایی همچون گوگل پلی استور (Google Play Store) و… خریداری کرده باشید، پس از حذف اکانت گوگل از بین می‌روند.
  • یوزرنیم یا نام کاربری جیمیل شما پس از حذف اکانت گوگل دیگر توسط شما یا هر شخص دیگری قابل استفاده نخواهد بود.

بنابراین با حذف اکانت گوگل خود تمام اطلاعات ذخیره شده و مرتبط با آن را از دست خواهید داد. پس پیش از پاک کردن یا حذف کردن اکانت گوگلتان حتما به این موضوعات توجه کنید و در رابطه با آن فکر کنید. در ادامه به آموزش نحوه حذف اکانت گوگل می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه اکانت گوگل خود را حذف کنیم؟

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، حذف اکانت گوگل به هیچ وجه فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. به منظور انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ورود به اکانت گوگل مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت گوگلی که قصد حذف آن را دارید، وارد اکانت شوید.

حذف اکانت گوگل

  • حال به بخش با عنوان Account preferences مراجعه کنید و بر روی گزینه Delete your account or services کلیک کنید.

حذف اکانت گوگل

  • گزینه Delete Google Account and data را انتخاب نمایید.
  • تیک باکس‌های ارائه شده را بزنید و نهایتا بر روی گزینه Delete Account کلیک کنید.

با انجام مراحل فوق، اکانت گوگل شما حذف می‌شود. اگر بنا به هر دلیلی تمایل داشتید که نسبت به بازیابی اکانت گوگل خود اقدام کنید، توصیه می‌کنیم که از مقاله “آموزش بازیابی اکانت جیمیل ؛ بازیابی پسورد و اکانت جیمیل هک شده” استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه حذف اکانت گوگل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 11

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 10

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

 

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
روح انگیز
روح انگیز
2 سال گذشته

کدی که برای ورود به اکانت فرستادنو فراموش کردم چطور میتونم وارد اکانت شده وازسرویسهاش استفاده کنم آیا با ایجادحساب جدید وحذف اکانت قبلی مشکلی برای حساب‌های دیگرم یابرنامه هام پیش نمیادآیا آدرس ایمیلم پاک نمیشه گوشیمA51 هست سپاسگزارم

Samira
Samira
5 سال گذشته

سلام،چطور میتونم اکانت ی شخص دیگه که تو موبایلم هست رو پاک کنم، مدل گوشیم سامسونگ اس ۸پلاس هستش که قبلا مال یکی دیگه بوده ،الان میخوام گوشیمو ریست کنم اکانت اون شخص میاد که پسوورد میخواد منم نمیدونم میشه لطفا کمکم کنید ممنون

روح انگیز
روح انگیز
2 سال گذشته
پاسخ به  Samira

سلام کدی که برای اکانتم آمده فراموش کردم برای ورود به سیستم واستفاده ازسرویسها کد میخواد مجبورشدم حساب دیگری بازکنم آیا میتونم حساب قبلی راحذف کنم وازدومی استفاده کنم مشکلی درحسابهای دیگرم مثل اینستاگرام تلگرام کلا برنامه هام پبش نمیاد لطفا کمکم کنید کلا ازسرویسهای سامسونگ نمیتونم استفاده کنم چطورمشکلو برطرف کنم ممنونم ضمنا گوشیمA51 است

Aral16
Aral16
5 سال گذشته

اگر اکانت گوگلم رو پاک کنم عکسهایی ک از تلگرام دخیره کردم پاک میشه؟

Aral10129
Aral10129
5 سال گذشته

اگ اکانت گوگلم رو پاک کنم عکسهایی ک از تلگرام ذخیره کرده بودم هم پاک میش

دلارام
دلارام
5 سال گذشته

کمکم کنیددد لطفاااا پاک نمیشه
کل برنامه هام بهم ریخته
مدل گوشیم HOAWEI G650