مروری بر رایج‌ترین سوالات و مشکلات کاربران اینستاگرام

مشکلات کاربران اینستاگرام

بدون تردید ممکن است در حین استفاده از اینستاگرام، سوالاتی در ذهن شما ایجاد شده یا با مشکلات خاصی مواجه شوید. در این مقاله قصد داریم که به رایج‌ترین سوالات و مشکلات کاربران اینستاگرام پاسخ دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد رایج‌ترین مشکلات کاربران اینستاگرام

اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است. تا کنون مقالات بسیار زیادی در رابطه با نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی آن خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. به عنوان مثال در مقاله “آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام شروع استفاده از آن” به آموزش نحوه ساخت یک اکانت اینستاگرام پرداختیم. در مقاله “آموزش مدیریت فالوورهای اینستاگرام” به بررسی نحوه مدیریت اولیه فالوورهای اکانت اینستاگرام پرداختیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

با وجود اینکه تعداد مقالات زیادی در رابطه با استفاده هرچه بهت از اینستاگرام منتشر شده، باز هم عده زیادی از کاربران سوالات و مشکلات کاربران اینستاگرام خود را با ما مطرح می‌کنند. این موضوع سبب شد که دست به اقدام شده و سعی کنیم که طی مقاله اختصاصی به مرور رایج‌ترین سوالات و مشکلات کاربران اینستاگرام پرداخته و به این موارد پاسخ دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه اکانت خود را خصوصی (Private) کنیم تا افراد متفرقه قادر به مشاهده پست‌های ما نباشند؟

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام یکی از رایج‌ترین سوالات و مشکلات کاربران اینستاگرام است. کاربران متعددی هر روز به منظور راهنمایی گرفتن پیرامون این امر با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل می‌کنند. اگر قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را خصوصی یا Private کرده و از نمایش پست‌های خود برای افراد متفرقه جلوگیری کنید، کافیست که در دستگاه‌های آی او اسی و ویندوزفون‌ها مراحل زیر را طی نمایید:

  • به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کنید.
  • آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس کنید.
  • گزینه Private Account را فعال نمایید.

به منظور خصوصی کردن اکانت اینستاگرام خود در دستگاه‌های اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید.
  • گزینه Private Account را فعال نمایید.

دقت کنید که اگر اکانت اینستاگرام شما با شبکه اجتماعی دیگری در تعامل باشد، پست ارسالی شما در آن شبکه اجتماعی با توجه به تنظیمات حریم خصوصی همان شبکه نمایش داده می‌شود.

چه کسانی می‌توانند پست‌های اینستاگرام من را مشاهده، لایک و در زیر آن‌ها کامنت ثبت کنند؟

پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم که به منظور کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه ارسال پست در اینستاگرام نسبت به مطالعه مقاله “آموزش ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام و اضافه کردن مکان آن‌” اقدام کنید. اما چه کسانی قادر به مشاهده، لایک کردن و ثبت کامنت در زیر پست‌های شما خواهند بود؟ پاسخ این موضوع با خصوصی (Private) یا عمومی (Public) بودن تنظیمات اکانت شما ارتباط مستقیمی دارد.

اگر اکانت اینستاگرام شما خصوصی یا Private باشد، تنها فالوورهای اکانتتان قادر به مشاهده پست‌ها، لایک کردن و ثبت نظر در زیر آن‌ها خواهند بود. کسانی که تمایل به اضافه شدن به فالوورهای شما داشته باشند هم باید برای انجام این عمل درخواست ارسال کنند. تنها با موافقت شما، یک کاربر می‌تواند به یست فالوورهای اکانتتان اضافه شود. در سمت مقابل اگر اکانت اینستاگرام شما عمومی یا Public باشد، هر فردی قادر به مشاهده محتوای آپلود شده شما خواهد بود. همچنین هر فردی می‌تواند پست ارسالی شما را لایک کرده یا در زیر آن کامنت ثبت کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مجاز اپل در تهران

چگونه اکانت اینستاگرام خود را با سایر شبکه‌های اجتماعی در تعامل کنیم؟

به منظور کسب اطلاعات دقیق در رابطه با تعامل اینستاگرام با سایر شبکه‌های اجتماعی، توصیه می‌کنیم که حتما مقاله “همه چیز در مورد اینستاگرام  :تعامل آن با شبکه‌های اجتماعی دیگر” را مطالعه کنید.

چگونه کامنت‌های دریافتی را به طور اتوماتیک فیلتر کنیم؟

به منظور فعال کردن قابلیت فیلتر کردن کامنت‌ها در اکانت خود مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کنید.
  • در دستگاه‌های اندرویدی آیکون سه نقطه موجود را لمس نمایید و در دستگاه‌های آی او اسی آیکون خورشید موجود را لمس کنید.
  • گزینه Comments را انتخاب کنید.
  • گزینه Hide Inappropriate Comments را انتخاب کنید تا کامنت‌های حاوی عبارت‌های پیش فرضی که توسط اینستاگرام تعریف شده به طور اتوماتیک فیلتر شوند. با انتخاب گزینه Custom Keywords هم می‌توانید عبارات و کلمات مورد نظر خود را به لیست فیلترینگ موجود اضافه کنید.
  • پس از انتخاب موارد مورد نیاز، گزینه Done را لمس کنید تا تغییرات مد نظرتان ذخیره شود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید مقاله “آموزش فیلتر کردن اتوماتیک کامنت‌های حاوی کلمات توهین آمیز در اینستاگرام” را مطالعه کنید.

اگر به طور ناخواسته درخواست فالو کردن کاربری را قبول کردیم، چطور وی را از لیست فالوورهای خود حذف کنیم؟

به منظور حذف افراد از لیست فالوورهای خود کافیست که به صفحه پروفایل آن‌ها مراجعه کرده و شخص مورد نظر را بلاک کنید.

آیا انتخاب هشتگ برای پست‌های اکانت خصوصی (Private) اینستاگرام لازم است؟

چه اکانت اینستاگرام شما خصوصی باشد و چه عمومی باشد، انتخاب هشتگ برای پست‌ها الزامی نیست. انتخاب هشتگ سبب می‌شود که پست شما در جستجوهای سایر کاربران اینستاگرام ظاهر شود. حال اگر اکانت شما خصوصی باشد، تنها افرادی در جستجوهای خود قادر به مشاهده پست شما خواهند بود که جزء فالوورهای شما باشند.

چه کسی می‌تواند مشاهده کند که من چه پست‌هایی را لایک کرده‌ام؟

هنگامی که پستی را لایک کنید، نام کاریری شما به لیست افرادی که پست مورد نظر را لایک کرده‌اند اضافه می‌شود. بنابراین هر فردی که قادر به مشاهده آن پست باشد، می‌تواند اکانت شما را در لیست مورد نظر مشاهده کند. فالوورهای شما هم از طریق بخش فعالیت‌ها یا Activity قادر به مشاهده پست‌هایی که لایک کرده‌اید خواهند بود.

فوتومپ چیست و چه کسانی قادر به مشاهده فوتومپ اکانت من هستند؟

به منظور کسب اطلاعات دقیق در رابطه با این موضوع مقاله فوتومپ اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟” را مطالعه کنید.

چه کسانی می‌توانند از طریق سایت اینستاگرام، پروفایل و پست‌های من را مشاهده کنند؟

یکی از رایج‌ترین سوالات و مشکلات کاربران اینستاگرام مربوط به نگرانی افراد در رابطه با تناقض احتمالی مابین دسترسی‌های اپلیکیشن اینستاگرام یا سایت آن می‌شود. خوشبختانه باید بگوییم که تنظیمات حریم خصوصی شما به شکل مشابهی که در اپلیکیشن اینستاگرام ارائه شده در سایت اینستاگرام هم ارائه می‌شود. بنابراین اگر اکانت شما خصوصی (Private) باشد، افرادی که در لیست فالوورهای شما قرار نداشته باشند قادر به مشاهده پست‌هایتان از طریق سایت اینستاگرام نخواهند بود. در سمت مقابل همانطور که در اپلیکیشن اینستاگرام هر کاربری می‌تواند به صفحه پروفایل شما مراجعه کند، از طریق سایت اینستاگرام هم این امکان در اختیار تمام کاربران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S20 Plus سامسونگ

دوستان بنده بعد از فالو کردن من، دائما پیشنهاد فالو کردن افراد خاصی را دریافت می‌کنند!

به منظور رفع این مشکل به سایت اینستاگرام مراجعه کنید. بر روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. حال تیک گزینه Similar Account Suggestion را برداشته و بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به مرور رایج‌ترین سوالات و مشکلات کاربران اینستاگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده نشده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت قاب و شاسی iPhone XR

قیمت ال سی دی سامسونگ J7 Prime

قطعات گوشی Samsung J7 2018

تعمیرات موبایل

منبع instagram

نظرات کاربران (13)

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
غزاله
غزاله
3 سال گذشته

سلام یه سوال داشتم اکانت من پریده الان میخوام بزنم بیاد رمزشو میزنم میگه که فرستاده شد به یه جیمیل دیگ ک جیمیل همسرمه اکانت اونم همینجوری شده امکان داره جابه جا شده باشه چیجوری میشه درستش کرد

سید محمد امیراحمدی
سید محمد امیراحمدی
4 سال گذشته

سلام عکس پروفایل و آیدیمو وقتی که تغییر میخام بدم پیغام میده اتصال اینترنتو بررسی کنید.فعالیت هامم(activity) نشون نمیده

مهسا
مهسا
4 سال گذشته

سلام من هی از اینستاکرام استفاده میکنم ولی هی پیغام تغییر پسورد میخواد چیکار باید کرد ؟

Z
Z
4 سال گذشته

سلام
ممنون إز مطالب مفیدتون، من فقط یوزرنیم اکانتم رو خاطرم هست ،شماره یا ایمیل و پسوردش رو هم فراموش کردم،الان میخام وارد اکانتم بشم،واقعا ممنون میشم راهنماییم کنید🙏

Amir
Amir
4 سال گذشته

سلام وقت بخیر
من متن انگلیسی برای بیو اینستا گذاشتم ولی ترجمه نمیشه چجوری درستش کنم