آموزش تصویری غیر فعال یا حذف اکانت یاهو Delete Yahoo Account

حذف اکانت یاهو

غیر فعال کردن یا حذف اکانت یاهو (Yahoo) پروسه بسیار ساده و بدون دردسری را شامل می‌شود. اگر به دنبال آموزشی هستید که شیوه انجام این عمل را شرح دهد، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت یاهو (Yahoo) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف اکانت یاهو (Yahoo)

یاهو یکی از سرویس‌هایی است که تا پیش از قدرت گرفتن گوگل به شدت مورد توجه کاربران بود. اغلب کاربران قدیمی‌تر می‌دانند که تا پیش از قدرت گرفتن گوگل، استفاده از اکانت‌های یاهو بسیار مرسوم بود و تقریبا همه کاربران از سرویس‌های این شرکت استفاده می‌کردند. در این بین برنامه پیام رسان یاهو مسنجر (Yahoo Messenger) هم جایگاه خاصی داشت. این برنامه جزء اولین برنامه‌هایی بود که امکان چت و گفتگوی گروهی و انفرادی را ارائه می‌کرد. در هر صورت با روی کار آمدن گوگل به تدریج یاهو جایگاه خود را از دست داد و هم اکنون تقریبا حتی ایمیل‌های گوگل (جیمیل) به جایگزین تمام و کمالی برای ایمیل‌های یاهو تبدیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سمت استفاده از اکانت گوگل روی آورده‌اید، احتمالا تمایل خواهید داشت که اکانت یاهو (Yahoo) خود را غیر فعال یا حذف کنید. اما چگونه می‌توان نسبت به غیر فعال سازی یا حذف اکانت یاهو (Yahoo) اقدام کرد؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه انجام این عمل بپردازیم. انجام این عمل بسیار ساده است و تنها با طی کردن سه مرحله کوتاه تکمیل می‌شود. با این حال، چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت یاهو (Yahoo)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، غیر فعال کردن یا حذف اکانت یاهو (Yahoo) پروسه بسیار ساده‌ای را شامل می‌شود. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت یاهو

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت وارد صفحه حذف اکانت یاهو (Yahoo) شوید. اگر لازم بود مشخصات اکانت خود را وارد کرده و بر روی گزینه Sign In کلیک کنید.

حذف اکانت یاهو

پس از ورود به اکانت یا اصطلاحا لاگین شدن، سوالی با مضمون “Are you sure you want to terminate your Yahoo! Account?” پرسیده می‌شود. در کادر موجود در زیر این سوال، رمز عبور اکانت خود را وارد کنید. در بخش زیرین آن کد امنیتی خواسته شده را وارد نمایید. نهایتا بر روی گزینه YES کلیک کنید.

حذف اکانت یاهو

با کلیک بر روی گزینه YES، پیغامی مشابه با عکس فوق نمایان می‌شود. در این پیغام گفته شده که اکانت یاهو شما ظرف 90 روز آینده به طور دائم و همیشگی غیر فعال یا حذف می‌شود. بنابراین پروسه غیر فعال سازی یا حذف اکانت یاهو (Yahoo) شما به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت یاهو (Yahoo) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی iPhone 11

قیمت ال سی دی سامسونگ A70s

iPhone 7 Plus قطعات

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments