آموزش تصویری نحوه حذف اکانت لینکدین (LinkedIn)

حذف اکانت لینکدین

لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی است که کاربران زیادی دارد و بیشتر بر روی جنبه‌های کاری، تجاری و مبتنی بر حرفه اشخاص متمرکز است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف اکانت لینکدین (LinkedIn)

لینکدین یا همان LinkedIn یک شبکه اجتماعی محبوب است که در سال 2002 ایجاد شد و فعالیت رسمی خود را در سال 2003 آغاز کرد. این شبکه اجتماعی برخلاف اغلب سایر شبکه‌های اجتماعی و مجازی مبتنی بر جنبه‌های تجاری و کاری است. به بیان دیگر هدف کاربران در لینکدین (LinkedIn) ایجاد اکانت یا پروفایلی است که مشخصات کاری، تجربیات و رزومه آن‌ها را در بر داشته باشد. همچنین از لینکدین می‌توان به منظور کاریابی و مشاهده فرصت‌های شغلی مختلف هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما هدف ما در این مقاله شرح تاریخچه شبکه اجتماعی لینکدین (LinkedIn) و نحوه عملکرد آن نیست. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) بپردازیم. اگر یک اکانت در این شبکه اجتماعی ساخته‌اید و حال قصد دارید که نسبت به حذف آن اقدام کنید، با این مقاله همراه باشید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آ‌ن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه اکانت لینکدین (LinkedIn) خود را حذف کنیم؟

حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد، مگر در شرایطی که چندان آشنایی مناسبی با زبان انگلیسی نداشته باشید. به منظور حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت لینکدین

در قدم اول باید با استفاده از مرورگر مورد پسندتان به سایت لینکدین مراجعه کنید. سپس وارد اکانت خود شوید یا اصطلاحا ساین این (Sign In) نمایید. سپس مانند عکس بالا بر روی گزینه Manage واقع در کنار آپشن Privacy & Settings کلیک کنید.

حذف اکانت لینکدین

سپس باید بر روی گزینه Account کلیک نمایید و وارد تنظیمات اکانت خود شوید.

حذف اکانت لینکدین

در این مرحله بر روی گزینه با عنوان Close Your Account که در تصویر فوق نمایش داده شده کلیک کنید.

حذف اکانت لینکدین

حال باید دلیل حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) خود را وارد نمایید. می‌توانید گزینه‌های موجود را بنا به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال گزینه I’m getting too many emails دلیل حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) شما را با دریافت ایمیل‌های زیاد مرتبط می‌کند. می‌توانید در این بخش گزینه Other به معنای “سایر دلایل” را انتخاب کنید. نهایتا بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

حذف اکانت لینکدین

در مرحله آخر باید بر روی گزینه Close Account کلیک کنید و فرآیند حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) خود را تایید نمایید.

حذف اکانت لینکدین

هنگامی که پیغام فوق در مرورگر و بر روی صفحه نمایش گوشی، تبلت یا کامپیوترتان نمایان شد، اکانت لینکدین (LinkedIn) شما حذف شده است.  همانطور که مشاهده کردید حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) به هیچ عنوان مراحل پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانگونه که ملاحظه کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آ‌ن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 6s

قیمت ال سی دی سامسونگ A71

iPhone XS قطعات

 

تعمیرات موبایل

LinkedIn
نام LinkedIn
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده LinkedIn
منبع accountdeleters

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Marjan karami
Marjan karami
1 سال گذشته

با سلام خدمت شما
من عکس پروفایلم در لینکدین عکس خودم بود
اسممو که توی گوگل سرچ میکنم پروفایلمو میاره
اگه بخوام از گوگل پاک بشه اکانتمو حذف کنم پاک میشه؟؟

الهه
الهه
4 سال گذشته

سلام
روزتون بخیر
من حساب لینکدین ایجاد کردم حساب شرکت هم داشتم اما حالا اجازه ورود رو بهم نمیده و میخواد که براش پاسپورت ارسال کنم
چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین چن حساب مربوط به شرکته نمیدونم باید چکار کنم

لیا
لیا
2 سال گذشته
پاسخ به  الهه

منم همین سوال رو دارم

ابراهیم
ابراهیم
5 سال گذشته

سپاس از راهنمایی شما. برای من موثر واقع شد.