آموزش تصویری نحوه حذف اکانت Google Duo (گوگل دو)

حذف اکانت Google Duo

برنامه Google Duo (گوگل دو) اپلیکیشن اختصاصی گوگل به منظور برقراری تماس‌های ویدیویی از طریق اینترنت است. این اپلیکیشن کیفیت عملکرد خوبی را ارائه می‌کند و این موضوع سبب شده که تعداد کاربران آن افزایش یابد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت Google Duo (گوگل دو) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه Google Duo (گوگل دو)

اپلیکیشن Google Duo (گوگل دو) برنامه اختصاصی است که گوگل در جریان کنفرانس گوگل آی/او 2016 به طور رسمی از آن رونمایی کرد. این برنامه در کنار برنامه پیام رسان گوگل الو (Google Allo) معرفی شد. اپلیکیشن Google Duo (گوگل دو) زودتر از اپلیکیشن گوگل الو در گوگل پلی استور (Google Play Store) عرضه شد، بنابراین این برنامه برای مدت زمان طولانی‌تر در دسترس کاربران قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

برنامه Google Duo (گوگل دو) در ماه می (May) منتشر شد و قابل دانلود بود. طبق آماری که گوگل چندی پیش ارائه کرد، تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن Google Duo (گوگل دو) هم اکنون از مرز 100 میلیون بار گذشته است. بنابراین روز به روز به تعداد کاربران این برنامه کاربردی افزوده می‌شود. هدف ما در این مقاله آموزش تصویری نحوه حذف اکانت Google Duo (گوگل دو) است. انجام این عمل بسیار شبیه به فرآیندی است که در مقاله “آموزش تصویری نحوه حذف اکانت گوگل الو (Google Allo)” به منظور حذف اکانت در برنامه گوگل الو به آن اشاره داشتیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت Google Duo (گوگل دو)

حذف اکانت Google Duo (گوگل دو) فرآیند بسیار ساده‌ای را شامل می‌شود. بنابراین شما به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ساده قادر به حذف اکانت Google Duo (گوگل دو) خواهید بود. برای انجام این عمل، مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت Google Duo

ابتدا برنامه Google Duo (گوگل دو) را اجرا کنید. سپس مانند عکس، آیکون سه نقطه واقع در گوشه فوقانی و سمت راست صفحه را لمس نمایید تا منوی اصلی برنامه اجرا شود.

حذف اکانت Google Duo

حال گزینه Settings را لمس کنید تا به بخش تنظیمات برنامه Google Duo (گوگل دو) هدایت شوید.

حذف اکانت Google Duo

در این مرحله باید گزینه Unregister Phone Number را لمس کنید تا شماره تماس رجیستر شده شما به عنوان اکانت برنامه Google Duo (گوگل دو) حذف شود.

حذف اکانت Google Duo

در پنجره پاپ آپ نمایان شده هم گزینه Unregister را لمس کنید تا فرآیند غیر فعال سازی یا حذف اکانت Google Duo (گوگل دو) تکمیل شود. با انجام مراحل نامبرده شده، شماره شما یا همان اکانت شما در برنامه Google Duo (گوگل دو) غیر فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که ملاحظه کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت Google Duo (گوگل دو) پرداختیم. برای انجام این عمل به هیچ عنوان لزومی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. با این حال، چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 6 Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ M11

iPhone XS Max قطعات

تعمیرات موبایل

Google Duo
نام Google Duo
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Google Inc

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سهیل محمدی
سهیل محمدی
2 سال گذشته

سلام

این برنامه رو دانلود و نصب کردم
الان کلا گزینه حذف نصب رو گوشی نداره
نمیشه کلا از رو گوشی پاکش کرد

سهیل محمدی
سهیل محمدی
3 سال گذشته

این برنامه رو نصب کردم ولی الان گزینه آنیستال نداره فقط دیزیبل داره
چطوری حذفش کنم کامل از رو گوشی؟