آموزش تصویری حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash)

حذف اکانت برنامه دابسمش

برنامه یا اپلیکیشن دابسمش (Dubsmash) یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار کنونی موجود به شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه می‌توانید بر روی فایل‌های صوتی خاصی، کلیپ‌های ویدیویی خود را جاگذاری کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه دابسمش (Dubsmash)

برنامه دابسمش (Dubsmash) یکی از اپلیکیشن‌هایی است که طی چند وقت اخیر به شدت در بین کاربران محبوب شده و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از این برنامه جالب می‌توانید بر روی فایل‌های صوتی خاصی، ویدیویی اختصاصی خود را ضبط کرده و در قالب یک کلیپ با سایر افراد اشتراک‌گذاری کنید. به بیان دیگر برنامه دابسمش (Dubsmash) یک برنامه جالب به منظور ساخت ویدئو کلیپ‌های صداگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما این احتمال وجود دارد که بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید که نسبت به حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) خود اقدام کنید. انجام این عمل فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. بدین منظور باید از یک لینک واسط استفاده کنید. در ادامه این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) فرآیند چندان پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود و از طریق یک لینک واسط امکانپذیر خواهد شد. به منظور حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) خود مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت برنامه دابسمش

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به لینک واسط مد نظر مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت خود و کلیک بر روی گزینه Sign In وارد آن شوید.

حذف اکانت برنامه دابسمش

حال مانند عکس فوق بر روی فلش کوچک موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید و از منوی ایجاد شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

حذف اکانت برنامه دابسمش

حال باید بر روی گزینه Cancel Account کلیک کنید تا دستور حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) شما صادر شود.

حذف اکانت برنامه دابسمش

در پنجره پاپ آپ نمایان شده هم بر روی گزینه قرمز رنگ Cancel My Account کلیک کنید تا تایید لازم انجام شود. با کلیک بر روی این گزینه به صفحه لاگین یا ورود به حساب کاربری سایت دابسمش منتقل می‌شوید. این موضوع به آن معناست که پروسه حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) شما با موفقیت به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید، حذف اکانت برنامه دابسمش (Dubsmash) به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. در این مقاله به آموزش تصویری نحوه انجام این عمل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 11 Pro

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 10 Plus

قطعات گوشی iPhone X

 

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیر
امیر
6 سال گذشته

وقتی روی گزینه ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به لینک واسط مد نظر مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت خود و کلیک بر روی گزینه Sign In وارد آن شوید بعد کلیک روی (این قسمت) به صفحه دیگر میره بعد می نویسه سرور پیدا نشد مشکل از کجاس؟

Sara
Sara
6 سال گذشته

Slm mnm ro on gesmat raftm gozinehash geyre faale nmitonm na user name bezanm na password age mishe delete account kard pas chera kar nmikone?

محمد
محمد
6 سال گذشته

میرم تو سایت دابسمش فقط یه چیزی داره جلوی صفحه میچرخه نمیزاره چیزی بنویسم

محمد
محمد
7 سال گذشته

من پسوردمو فراموش کردم چبکا کنم

حسن
حسن
7 سال گذشته

سلام تورو خدا کمک کنید من اطلاعاتم جیمیل و پسوورد رو درست میزنم بعدش میزنه welcom اما بعدش چیز دیگه ای نمیاره یه گزینه هست add your sound اما هیچ فلشی نداره بخوام حذفش کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

محمد
محمد
6 سال گذشته
پاسخ به  حسن

منم همین طور حسن