آموزش تصویری حذف اکانت مسنجر کیک Delete KikMessenger Account

حذف اکانت مسنجر کیک (Kick Messenger)

کیک یا همان Kik یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر کنونی موجود به شمار می‌رود که کاربران منحصر به فرد خود را دارد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت مسنجر کیک (Kik Messenger) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه مسنجر کیک (Kik Messenger)

کیک یا Kik یک برنامه پیام رسان و شبیه به برنامه‌هایی همچون وایبر، واتساپ و… است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند از طریق اینترنت نسبت به تعامل با یکدیگر وارد عمل شوند. مسنجر کیک هم اکنون برای سیستم عامل‌های آی او اس، اندروید و ویندوزفون ارائه شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان علاوه بر رد و بدل پیام متنی نسبت به رد و بدل عکس، فیلم، صفحات وب و سایر فایل‌های این چنینی اقدام نمود. برنامه مسنجر کیک (Kik Messenger) از برقراری ارتباط صوتی هم پشتیبانی می‌کند. نکته جالب این مسنجر مربوط به بهره‌مندی آن از یک موتور فشرده‌سازی قدرتمند می‌شود که تا حد امکان حجم داده‌های ارسالی و دریافتی را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

حال که تا حدی با اپلیکیشن پیام رسان کیک (Kik) آشنا شدید به هدف اصلی این مقاله می‌پردازیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت مسنجر کیک (Kik Messenger) بپردازیم. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در این برنامه غیر فعال یا حذف کنید، این مقاله راهنمایی تصویری مناسبی را در این راستا خدمتتان ارائه می‌کند. در نظر داشته باشید که به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت مسنجر کیک (Kik Messenger)

حذف اکانت مسنجر کیک (Kik Messenger) به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. شما از طریق بخش تنظیمات خود این اپلیکیشن می‌توانید نسبت به انجام این عمل اقدام کنید. به منظور حذف اکانت مسنجر کیک (Kik Messenger) خود مراحل زیر را طی نمایید:

حذف اکانت مسنجر کیک (Kick Messenger)

ابتدا برنامه کیک (Kik Messenger) را اجرا کنید و وارد اکانتی شوید که قصد دارید حذف شود. سپس مانند عکس فوق، آیکون چرخ دنده موجود در گوشه صفحه را لمس نمایید تا به بخش تنظیمات یا همان Settings هدایت شوید.

حذف اکانت مسنجر کیک (Kick Messenger)

در این مرحله گزینه Your Account را انتخاب کنید.

حذف اکانت مسنجر کیک (Kick Messenger)

حال گزینه قرمز رنگ Reset Kik را لمس نمایید.

حذف اکانت مسنجر کیک (Kick Messenger)

در پنجره پاپ آپ نمایان شده گزینه Yes را لمس کنید. این عمل منجر به ریست شدن برنامه کیک و از بین رفتن اطلاعات اکانت شما در برنامه کیک می‌شود.

حذف اکانت مسنجر کیک (Kick Messenger)

سپس در پنجره پاپ آپ جدید که نمایان می‌شود گزینه OK را لمس نمایید.

حذف اکانت مسنجر کیک (Kick Messenger)

حال که اکانت شما در برنامه کیک (Kik Messenger) غیر فعال یا حذف شده است می‌توانید برنامه کیک را هم از گوشی هوشمندتان حذف کنید. همانطور که ملاحظه کردید، حذف اکانت مسنجر کیک (Kik Messenger) به سادگی و تنها با طی کردن 5 مرحله ساده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

جمع‌بندی

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت مسنجر کیک (Kik Messenger) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت دوربین آیفون 11 Pro Max

قیمت ال سی دی سامسونگ S20 Ultra

iPhone XS Max قطعات گوشی

 

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
داوود
داوود
7 سال گذشته

اینستاگرام فعال نمیشه.چرا؟