آموزش تصویری حذف اکانت وایبر Delete Viber Account

حذف اکانت وایبر (Viber)

وایبر یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان محبوب کنونی به شمار می‌رود که افراد نسبتا زیادی از آن استفاده می‌کنند. حذف اکانت وایبر (Viber) با انجام 4 مرحله ساده از طریق خود اپلیکیشن امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت وایبر (Viber) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه در رابطه با برنامه وایبر (Viber)

وایبر یا همان Viber اپلیکیشن پیام رسانی محسوب می‌شود که به دلیل ارائه قابلیت برقراری تماس رایگان (مبتنی بر اینترنت) در سراسر دنیا محبوبیت شایان ملاحظه‌ای یافته است. وایبر از قابلیت‌های دیگری همچون ارسال و دریافت عکس، ویدیو، فایل‌های گیف (GIF)، فایل صوتی، استیکر و…  هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. جالب است بدانید که وایبر برای اولین بار در سال 2010 برای سیستم عامل آی او اس طراحی شد و قرار بود که به رقیبی جدی برای برنامه اسکایپ (Skype) تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما هدف اصلی در این مقاله صحبت کردن در رابطه با تاریخچه وایبر و قابلیت‌های این اپلیکیشن پیام رسان نیست، بلکه هدف ما آموزش تصویری نحوه حذف اکانت وایبر (Viber) محسوب می‌شود. حذف اکانت وایبر (Viber) با طی کردن 4 مرحله بسیار ساده از طریق اپلیکیشن آن امکانپذیر خواهد بود. چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده یا نحوه حذف اکانت وایبر (Viber) سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت وایبر (Viber)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، حذف اکانت وایبر (Viber) به هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود و با طی کردن 4 مرحله قابل انجام است. اگر قصد دارید که اکانت وایبر خود را حذف کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

حذف اکانت وایبر (Viber)

ابتدا وارد برنامه وایبر و اکانتی شوید که قصد دارید آن را حذف نمایید. سپس به بخش تنظیمات یا همان Settings اپلیکیشن وایبر مراجعه کنید.

حذف اکانت وایبر (Viber)

گزینه Privacy را لمس نمایید.

حذف اکانت وایبر (Viber)

حال گزینه Deactivate Account که در عکس فوق نمایش داده شده است را انتخاب نمایید تا دستوری غیر فعال سازی اکانت وایبر (Viber) شما صادر شود.

حذف اکانت وایبر (Viber)

در پنجره پاپ آپ نمایان شده هم گزینه Deactivate را لمس نمایید تا فرآیند غیر فعال سازی اکانت وایبر شما تایید شود. بدین صورت اکانت وایبر مد نظر حذف یا غیر فعال می‌شود.

حذف اکانت وایبر (Viber)

چنانچه تمایل داشته باشید می‌توانید نسبت به حذف اپلیکیشن یا برنامه وایبر هم اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت وایبر (Viber) پرداختیم. بدین منظور تنها کافیست که از طریق برنامه وایبر 4 مرحله ساده را طی کنید. با این وجود چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده یا نحوه حذف اکانت وایبر (Viber) سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت دوربین سلفی آیفون 11 Pro Max

قیمت ال سی دی سامسونگ S20 Plus

قطعات گوشی iPhone XS

 

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Laila
Laila
1 سال گذشته

سلام وقتی تصویری را در وایبر فرستادیم و زود پاک کردیم آیا از گالری آن شخص هم پاک می‌شود ؟